Kiinnostava tutkimus salalliittoteoreetikoista
HS kertoi että yhdysvaltalainen Cornellin yliopisto oli tutkinut ihmisiä jotka uskoivat suosittuihin salaliittoteorioihin.
Tulokset osoittivat että henkilöt jotka selviytyivät keskimääräistä heikommin tavanomaisissa kykytesteissä mutta arvioivat itse menestyneensä keskimääräistä selvästi paremmin, olivat myös taipuvaisia uskomaan kaikenkaltaisiin salaliittoteorioihin.
Tämä vastaa suurin piirtein sitä mitä olen ajaltellutkin - nuo littumaa- ja koronateoreetikot ovat täysin varmoja käsityksistään ilman minkäänlaista tähtieteen tai fysiikan tai lääketieteen koulutusta.
Toivottavasti tämä näkyy muillekin kuin maksaneille tilaajille:
Kommentit (126)
"Onpas sulla pakkomielle Gatesista. Kaikki tietää mikä se on miehiään, don Quijote-hyvä."
Jos te nostatte Gatesin esille esimerkkinä rikkaasta pahiksesta, niin totta kai haluan tietää, että mistä on kyse. Te ette vain halua antaa hyviä todisteita.
Vierailija kirjoitti:
"Onpas sulla pakkomielle Gatesista. Kaikki tietää mikä se on miehiään, don Quijote-hyvä."
Jos te nostatte Gatesin esille esimerkkinä rikkaasta pahiksesta, niin totta kai haluan tietää, että mistä on kyse. Te ette vain halua antaa hyviä todisteita.
Ketkä te? Etsi itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketkä te? Etsi itse.
Tapana on, että syytteen esittäjä esittää myös todisteet. Paitsi tietysti jos niitä ei ole 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketkä te? Etsi itse.
Tapana on, että syytteen esittäjä esittää myös todisteet. Paitsi tietysti jos niitä ei ole 😁
Itse etsimällä oppii parhaiten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketkä te? Etsi itse.
Itse etsimällä oppii parhaiten.
ja kun oikein itse etsii netin viemäreistä, voi päätyä siihen, että:
- gates on liskomies venuksesta
- koronarokotteissa on kitaravahvistin mukana, tehoste tarvitaan akun vuoksi
- maa on litteä
Onpas sulla pakkomielle Gatesista. Kaikki tietää mikä se on miehiään, don Quijote-hyvä.