Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tavismiehet on sysätty syrjään parisuhdemarkkinoilla.

Vierailija
19.06.2025 |

Naiset eivät enää osaa arvostaa miehen kiltteyttä, miehen tavallisuutta ja miehen rauhallisuutta. Naiset etsivät nykyään kahdenlaisia miehiä eli jännämiehiä tai sitten statusmiehiä eli "lentäjälääkäreitä".

Miksi naiset ei enää arvosta tavallisuutta?

Kommentit (268)

Vierailija
181/268 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aloittaja hoet mies sanaa jatkuvalla syötöllä aloituksessasi? 

Sitä ei tarvittaisi noin monesti? 

Oletko miehiin päin kuitenkin kun miestä hoet?!

Vierailija
182/268 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan naisen joka palvelee juuri minua, eikä ole imenyt toisen miehen kullia.

T. Kilttimies 

Kaikki tietävät kaipaamatta tätä "tietoa" mitä sinä haluat, koska jankutat sitä piinaavasti alati kenenkään kysymättä.

Ketään ei vain kinosta, koska olet etova, epäkiinnostava, eikä kukaan nainen halua rasittavaa 0-niiloa taakakseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/268 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naiset arvostaa tavallisuutta. Sinä olet vaan niin epätoivoinen ja huonoitsetuntoinen, että se näkyy kauas.

Naiset ei arvosta tavallisuutta. Miksi sitten tavalliset miehet ei meinaa kelvata edes ylipainoisille tai rumille naisille?  Mitä rikkaampi mies on niin sitä kauniimman naisen se saa.

Määrittele millainen on ruma nainen. Ja voit myös miettiä oletko itse hyvännäköinen. Peiliinkin kannattaa katsoa. Kovin fiksulta et kyllä vaikuta. 

No esim. sinä? Persjalkainen, tukeva/lihava, pottunaama, ohut lirutukka, lättäperse ja tyhjät riippurinnat. Naama aina norsuv*tulla.

Vierailija
184/268 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi te tavalliset miehet sitten annatte pakkeja kun kerrankin pääsette treffeille? Eikö kannattaisi edes yrittää tutustua naiseen?

20% ihan diagnoosilla mielisairaita.

Tähän päälle muuten vaan sekopäät, niin noin puolet naisista on parisuhdekelvottomia.

Onpa nyt tavismiehellä rankkaa. Vain lihavia, rumia tai mielisairaita naisia tarjolla. 😢

Vierailija
185/268 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ainakin sinkku enkä ole koskaan seurustellut koska en kelpaa sellaisille naisille joista minä viehätyn. En pidä pullukoista tai rumista naisista vaan toivon että nainen on normaalipainoinen tai mielellään hoikka sekä naisen pitää näyttää sellaiselta että kehtaan liikkua sen kanssa julkisilla paikoilla. 

Vierailija
186/268 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei vaan käsitä sitä että keskitasoa olevat miehet joutuvat laskemaan rimaa naisten suhteen koska muuten pariskuntia ei tule. Tavallinen mies joutuu ottamaan sen huonon naisen koska ne hoikat ja suht kauniit naiset etsii kaikki tasokkaita miehiä. Mies on alisteisessa asemassa koska mies joutuu pariutumaan alaspäin.

M29

Miten niin joutuu? Ei kai kukaan pakota miestä pariutumaan, semminkään sellaisen naisen kanssa jota ei halua ja arvosta yhtään? Naiset näköjään ymmärtävät tämänKIN asian tavismiehiä paremmin.

Ihan totaalisen aivoton ajatus ottaa joku vain, että olis joku. Noinko tyhmiä tavismiehet ovat? No, sehän sitten selittää kyllä nykytilannetta paljon.

Vierailija
187/268 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

``Urakkaa tehdään julkiselle sektorille, koska julkinen sektori voi kerätä rahat väkivaltakoneistonsa avulla ja kellään muulla Suomessa ei ole enää rahaa.``

Kyllähän ihmisillä on rahaa, mutta ei uskallusta kuluttaa sitä. Kun asenneilmapiiri on mikä on ja kaikki turvaverkot purettu, riskiä työttömyyden aiheuttamasta totaalisesta tyhjän päälle putoamisesta ei kovin moni ole valmis ottamaan. Säästetään, säästetään, kuten hallituksen mantra kuului vielä kaksi vuotta sitten. Nyt taitaa tosin olla jo vähän toinen ääni kellossa kun huomattiin, mihin se johti. Mutta myöhäistä rypistää, kun huonot on jo housuissa ja ihmiset peloteltu ravoille.

Ps. Mikseivät yritykset työllistä toisiaan? Miksei investoida niin, että kaverillekin olisi urakkaa? Nythän se on entistä helpompaa ja turvallisempaa kaikkien yritysten laariin sataneiden verohelpotusten, tukiaisten ja työntekijöiden oikeusturvan purkamisen vuoksi. 

Vierailija
188/268 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse ainakin sinkku enkä ole koskaan seurustellut koska en kelpaa sellaisille naisille joista minä viehätyn. En pidä pullukoista tai rumista naisista vaan toivon että nainen on normaalipainoinen tai mielellään hoikka sekä naisen pitää näyttää sellaiselta että kehtaan liikkua sen kanssa julkisilla paikoilla. 

Ja milloinkahan itse mahdollisesti viimeksi vilkaisit peiliin?  - En osaa olla yllättynyt, etteivät naiset viehäty noin pinnallisesta (mies oletetusta) kumppanista

Vierailija
189/268 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohduttakaa, ymmärtäkää ja hoivatkaa sitten toinen toisianne? Miksei tämäkään teiltä nysviltä onnistu?

Vierailija
190/268 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja milloinkahan itse mahdollisesti viimeksi vilkaisit peiliin?  - En osaa olla yllättynyt, etteivät naiset viehäty noin pinnallisesta (mies oletetusta) kumppanista

Tulin töistä äskettäin ja kävin suihkussa jonka jälkeen katsoin peiliin eli noin tunti sitten. Olen mieluummin sinkkuna kuin huonon naisen kanssa. Minä en halua olla sellaisen naisen kanssa yhdessä jota en pidä kauniina. 

Vierailija
191/268 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa? Enemmistö pareista ovat ihan taviksia. Katsopa pariskuntia ja perheitä supermarketeissa tai toreilla, taviksia, molemmat. 

Nämä ruikuttajat taas seuraavat jotain somekalkkunoita ja luulevat että kaikki naiset ovat samanlaisia. 

Mieheni on DI + liikennelentäjä. Tienaa hyvin ja muutenkin ihan mahtava tyyppi. Prismassa kun käydään ei tasantarkkaan erotuta massasta. Ihan normi arkivaatteissa siellä ollaan ja huom, saatan vaikka ostaa joskus päiväystuotteitakin (tosin en ikinä lihassa, mutta esim. viilejä tai rakkoja, jotka ovat vasta parin päivän päässä parasta ennen päivästä). Ai noin vai saako hyvätuloiset ostaa päiväystuotteita? Siitäkin oli joskus jossain joku älämölö ettei saisi. 

Vierailija
192/268 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Rakkoja 😂 siis rahkoja. T. Edellisen kirjoittanut 

Vierailija
193/268 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulin töistä äskettäin ja kävin suihkussa jonka jälkeen katsoin peiliin eli noin tunti sitten. Olen mieluummin sinkkuna kuin huonon naisen kanssa. Minä en halua olla sellaisen naisen kanssa yhdessä jota en pidä kauniina. 

Niin? Omalla mielipiteellä saat iskettyä...   itsesi. 

Naisen/naisten mp:ksi et saa omaasi pakotettua.

Vierailija
194/268 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat olla tavismies, jos ymmärrät silti, että itseään pitää kehittää jatkuvasti. Paikalle ei kannata jäädä. Tavallinen mies, jolla on ymmärrystä edetä, pärjää paremmin kuin tavallinen mies, joka ei liiku elämän osa-alueilla mihinkään. Yleensä tavismiehillä ei ole edes mitään suunnitelmaa naiselle.

Vierailija
195/268 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavisnaisetkin on sysätty syrjään epäkelpoisina jo vuosikymmeniä. Ei siinä auta hyvä luonne tai ahkeruuskaan. Miehet melkeinpä irvistelleet inhosta, kun arkinen naama ei miellytä eikä kurvejakaan liioin. Rumaksi on luokiteltu ja vinoiltu: ei millään muodoin. 

Niin varmaan juu. Kaikki miehet panisi sinua innoissaan eikä kukaan irvistelisi.

Kun tämän ketjun ja niiden tuhannen samanlaisen aloittaja nimenomaan harmittelee, että häntä lähestyvät vain huonot naiset, joilla hän tarkoittaa niitä rumia ja lihavia. Eli ainakin aloittaja vähintään irvistelisi.

Mitä sanoja käytetään muuten naisista, joita kaikki miehet ovat innoissaan panneet, kun on päässyt unohtumaan? Vielä pahempi,  jos lapsia syntyisi, eiks jeh?

Vierailija
196/268 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lohduttakaa, ymmärtäkää ja hoivatkaa sitten toinen toisianne? Miksei tämäkään teiltä nysviltä onnistu?

Miksette pidä yhtä ja ole kavereita? Miksi aina kaikessa pitää viimeiseen asti vakavissaan ja verisesti kilvoitella kuka kusee pisimmälle? Miten teistä kukaan nainen koskaan kiinnostuisi romanttisseksuaalismielessä kun ette kiinnosta edes ystävinä edes toisia kaltaisianne? Kukaan ei jaksa murjottavaa peräkammarin katkeroulia. Naisten syytä tietysti tämäkin ja erityisesti nuorten naisten syytä, YYHYY, ihmisoikeudet heiltä pois YYHYY.

Vierailija
197/268 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naiset arvostaa tavallisuutta. Sinä olet vaan niin epätoivoinen ja huonoitsetuntoinen, että se näkyy kauas.

Naiset ei arvosta tavallisuutta. Miksi sitten tavalliset miehet ei meinaa kelvata edes ylipainoisille tai rumille naisille?  Mitä rikkaampi mies on niin sitä kauniimman naisen se saa.

Määrittele millainen on ruma nainen. Ja voit myös miettiä oletko itse hyvännäköinen. Peiliinkin kannattaa katsoa. Kovin fiksulta et kyllä vaikuta. 

No esim. sinä? Persjalkainen, tukeva/lihava, pottunaama, ohut lirutukka, lättäperse ja tyhjät riippurinnat. Naama aina norsuv*tulla.

Taisi ap juuri kuvailla itsensä? Manboobisen edelle inhoasteikossa todellakin menee vain tyhjät riippumanaboobsit. Hyvä että hän itsekin tiedostaa ongelmansa laajuuden.

Vierailija
198/268 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maumaumau, miumiu. Jos naiset ei kiinnostu susta, niin et voi yleistää sitä koskemaan muita miehiä.

Vierailija
199/268 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi te tavalliset miehet sitten annatte pakkeja kun kerrankin pääsette treffeille? Eikö kannattaisi edes yrittää tutustua naiseen?

20% ihan diagnoosilla mielisairaita.

Tähän päälle muuten vaan sekopäät, niin noin puolet naisista on parisuhdekelvottomia.

Onpa nyt tavismiehellä rankkaa. Vain lihavia, rumia tai mielisairaita naisia tarjolla. 😢

Se mitä kukin tosielämässä saa omakseen = hänen reaalitasonsa.

Ei saa ketään = reaalitaso ei ketään = hypergamiauli on siis yksin.

Vierailija
200/268 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. "Kiltti mies" on kuin koira, joka syö paljon, kuluttaa paljon happea, vaatii paljon virikkeitä, ja lisäksi humputtaa sinua sukuelimeesi joka helvetin ilta.

Minulle pitäisi maksaa reipasta korvausta, että käyttäisin aikaani tällaiseen.

Voi kun saisikin joka ilta, mutta emme valitettavasti voi nähdä mieheni kanssa joka ilta :( Seksi on hänen kanssaan niin taivaallista, että en vain saa tarpeekseni. Ja on kiltti ja niin hyväsydäminen, että oikein pakahdun onnesta.

Ei hän kyllä sinunlaistasi katsoisi päivääkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi