Tavismiehet on sysätty syrjään parisuhdemarkkinoilla.
Naiset eivät enää osaa arvostaa miehen kiltteyttä, miehen tavallisuutta ja miehen rauhallisuutta. Naiset etsivät nykyään kahdenlaisia miehiä eli jännämiehiä tai sitten statusmiehiä eli "lentäjälääkäreitä".
Miksi naiset ei enää arvosta tavallisuutta?
Kommentit (268)
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa muistaa, että näissä aloituksissa AP:T tarkoittavat sitä, että he eivät kelpaa kenellekään tasokkaalle missin näköiselle naiselle. Tavallinen nainen varmasti mielellään ottaisi tavallisen miehen
Tavalliset naiset saavat toki lähestyä tavallisia miehiä. Lähden kyllä treffeille kenen tahansa pyynnöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa muistaa, että näissä aloituksissa AP:T tarkoittavat sitä, että he eivät kelpaa kenellekään tasokkaalle missin näköiselle naiselle. Tavallinen nainen varmasti mielellään ottaisi tavallisen miehen
Tavalliset naiset saavat toki lähestyä tavallisia miehiä. Lähden kyllä treffeille kenen tahansa pyynnöstä.
Hyh hyh
Vierailija kirjoitti:
Uli uli uli uli uli uli uli uhuhuuuu Uli uli uli uli uli uli uli ... Erämaassa tuuli tuo huudon vaienneen!
Joutaiskin vaikeneen mutta kun ei....päivästä toiseen sama itkuvirsi. Antakaa nyt joku sille bromipiikki persuksiin että pitää edes muutaman päivän tauon.
Vierailija kirjoitti:
Olen kirjoittanut tämän jo lukemattomia kertoja aikaisemminkin mutta kirjoitetaan nyt vielä kerran:
Kukaan ei rakastu kehenkään vain siksi että hän on niin kiltti ja tavallinen. Ihan vain siksi että samanlaisia on siinä vierellä kymmenen muuta joista kukaan ei erotu toisestaan mitenkään vain sillä että on kiltti ja tavallinen.
Vaikka olet miten kiltti ja tavallinen, sinulla pitäisi olla jotain omaa. Oma luonne, omia ajatuksia, omia kiinnostuksen kohteita, omia vahvuuksia jne. Ja ne sinun pitää tuoda esiin jotta erotut niistä muista tavallisista miehistä ja jotta joku voisi ihastua ja rakastua juuri siihen sinun persoonaasi.
Sen oma luonne, ajatukset ja kiinnostuksen kohteet on aika kattavasti esitelty jo aloituksessa.
I'll pass.
Naiset antakaa edes mahdollisuus meille tavismiehille! Meille tavismiehille kuuluisi nainen joka on keskitasoa eli ihan ok näköinen eikä sellaista ylipainoista naista rumalla naamalla.
Vierailija kirjoitti:
Naiset antakaa edes mahdollisuus meille tavismiehille! Meille tavismiehille kuuluisi nainen joka on keskitasoa eli ihan ok näköinen eikä sellaista ylipainoista naista rumalla naamalla.
Teille wannabeväkisinrakastelija-armeijalle tai sinulle yksilönä ei "kuulu" kuin se mitäkäytännössä/ todellisuudessa saat ja jos et saa ketään = ei ketään on reaalitasosi = sinun kuuluu olla yksin ja naisetta.
Vierailija kirjoitti:
Se on kyllä jännä ilmiö. Eilenkin kävin Prismassa ja katsoin monttu auki siellä kulkevia pariskuntia. Miehet olivat toinen toistaan komempia ja pidempiä laatikkoleukoja, ja taskussa pullotti kaikilla etumuksen lisäksi valtavan paksu lompakko. Yksi pudotti tonnin setelin lattialle, vilkaisi sitä ja käveli naurahtaen eteenpäin. Ei viitsinyt sellaisen takia edes kumartua, niin paljon massia oli selvästi päällä.
😅😅😅
Vierailija kirjoitti:
Teille kelpaa vaan joku missin tai fitnessbeibin näköinen "tavisnainen"
K1lttimiehet: kun tapaatte 20-30 -vuotiaan naisen, hänessä on lähes aina jotain viehättävää, kunhan osaatte katsoa. Kaikki eivät ole kauniita, mutta iso osa on nättejä ja hymyileviä, ja melkeinpä ihmisellä kuin ihmisellä on kauniit silmät. Ylipäätään nainen kuin nainen tuossa iässä pitää aika hyvin huolta kasvoistaan, hiuksistaan, hygieniastaan ja vaatetuksestaan. Aivan oikeasti yli 90% heistä on ihania. Ei kiiltokuvamissejä eikä täydellisiä, mutta aivan hurmaavia. Vain pieni osa naisista on epäviehättäviä, lähinnä luonteensa vuoksi.
Todella moni nuori nainen myös pitää huolta myös kropastaan. Varsinkin takamukset ovat lähes aina mahtavassa kunnossa. Jos pääsette kerrankin sänkyyn oikean naisen kanssa, huomaatte kyllä, kuinka huumaava nainen oikeasti on, vaikka tällä olisikin hieman ylimääräistä pehmeyttä vatsanseudulla ja hieman eripari rinnat. Kun se nainen katsoo teitä muutaman sentin etäisyydeltä, suutelee teitä pehmeillä huulillaan ja kertoo tykkäävänsä teistä, tajuatte, että kaikki tasoteoria-jorinanne ovat olleet aivan naurettavia.
Mutta oletteko te miehet itse oikeasti viehättäviä? Uskoisin, että nuoret naiset ovat aika tuskastuneita, jos te olette hapannaamoja, huolehditte itsestänne puolivillaisesti ja toitotatte, että "sinä ruma nainen saat olla kiitollinen siitä, että suostun olemaan kanssasi, vaikka olet eri tasoinen kuin minä". Ei näin.
Itse olen mies, yli 40v. Ja rakastan naisia. He ovat ihania. Aina ilo silmälle. Ja mahtavia ystäviä. Ja rakastajia. Kuinka ihanaa, että he tykkäävät meistä miehistä, vaikka olemmekin kirveellä veistettyjä ja muutenkin hieman pölkkypäitä.
Työssäkäyvälle, hygieniastaan huolehtivalle ja sosiaaliset taidot omaavalle tavismiehelle on aina kysyntää.
Millainen tavis sinä mahdat olla AP?
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Nämä naisvihaajat käyvät missien instassa kommentoimassa Miss Suomen kuviin että "7/10 ihan tavallinen naapurintyttö". Sitten kun luulevat itse olevansa ainakin 8,5 niin itkevät ettei seiskan tyttö kelpuuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Nämä naisvihaajat käyvät missien instassa kommentoimassa Miss Suomen kuviin että "7/10 ihan tavallinen naapurintyttö". Sitten kun luulevat itse olevansa ainakin 8,5 niin itkevät ettei seiskan tyttö kelpuuta.
Unohditko jo että ei mitään tasoteorioita ole olemassa?
Timo Soinin näköinen siivoojamies voi saada vaikka 18 vuotiaan Victorias Secret mallin, jos vain kemiat ja kipinät kohtaavat
Vierailija kirjoitti:
Työssäkäyvälle, hygieniastaan huolehtivalle ja sosiaaliset taidot omaavalle tavismiehelle on aina kysyntää.
Millainen tavis sinä mahdat olla AP?
Eli se naisten vaatima kemia/kipinä aiheutuu noista kolmesta seikasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen tavis sinä mahdat olla AP?Eli se naisten vaatima kemia/kipinä aiheutuu noista kolmesta seikasta?
Todellisuudessa ei riitä pelkkä työssä käyminen vaan sen pitää olla korkean statuksen lääkärijuristityössä käyminen. Muut kriteerit sitten geeneistä kiinni joihin ei voi vaikuttaa esim naama ja pituus.
Minun kaikki tuntemani naiset paria poikkeusta lukuunottamatta ovat kiinnostuneita nimenomaan tavallisista miehistä.
Nämä pari poikkeusta ovat pinnallisia instabeibejä. Minusta ennemmin näyttää että miehet tuntuvat juoksevan heidän perässään aivan suuna päänä.
Miksi osa miehistä ei kiinnostu tavallisista naisista?
Ehkä sellainen mies värähtelee eri taajuudella, joko matalalla tai vaan muuten erilaisin energioin. Ja jotkut naiset eivät mene sitä kohti, vaan oman värähtelynsä mukaan. Ja nyt ei puhuta raajojen puutumisen aiheuttamasta kehon värähtelystä, vaan henkinen.
Vierailija kirjoitti:
Minun kaikki tuntemani naiset paria poikkeusta lukuunottamatta ovat kiinnostuneita nimenomaan tavallisista miehistä.
Nämä pari poikkeusta ovat pinnallisia instabeibejä. Minusta ennemmin näyttää että miehet tuntuvat juoksevan heidän perässään aivan suuna päänä.
Miksi osa miehistä ei kiinnostu tavallisista naisista?
Luulen että etenkin yli 30v ikäiset nirsoilijat ovat pääsääntöisesti täysin kokemattomia miehiä. Muutama sänkykokemus tavallisen naisen kanssa parinkympin iässä olisi saanut heidät ymmärtämään, että naisesta kuin naisesta voi paljastua viimeistään sängyssä jotain niin ihanaa, että kaikki pikkuviat unohtuvat. Mutta kun ei vielä 30 v iässäkään ole kouriintuntuvaa kokemusta naisen sylistä, niin sitten kehitetään näitä tasoteoriajuttuja. Annetaan naiselle arvosanaksi 4/10 jne, vaikka kyseinen nainen olisi varsinainen helmi oikean miehen sylissä.
Jos naisia pitäisi arvioida ulkonäköasteikolla 1-10, skaala alkaisi seiskasta ja suurin osa naisista olisi 8-9. Miesten kohdalla ulkonäköskaala alkaisi ykkösestä ja suurin osa miehistä asettuisi seiskan tienoille. Eli joka ainoa mies, joka saa tuta naisen rakkautta, on ns. vertaisensa seurassa ellei peräti "nainut ylöspäin".
m47
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi te tavalliset miehet sitten annatte pakkeja kun kerrankin pääsette treffeille? Eikö kannattaisi edes yrittää tutustua naiseen?
20% ihan diagnoosilla mielisairaita.
Tähän päälle muuten vaan sekopäät, niin noin puolet naisista on parisuhdekelvottomia.
Minulla on mielenterveydellisiä sairauksia, käyn terapiassa ja lääkitys kunnossa ja kappas kappas, minulla on miesystävä jota rakastan ja hän rakastaa minua.
Mahdoton yhtälö palstaulille.
Ei ole. Kyllähän nuo downitkin saa minun puolesta elää ja rakastaa.
Olen normaali ja MT-ongelmat on ehdoton ei.
Maailmassa ei varmasti ole yhden ainutta ihmistä jolla ei mitään mt-ongelmaa olisi. Kyse on vain tasoista. Maailman vakainkin ihminen murehtii joskus liikaa tai häntä saattaa puheen pitäminen jännittää.
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään. Kerroin vain että näin nyt on toimittu ja se on yksi syy miksi meillä ei ole kasvua. Kun itse vaadit muilta tehokkutta ja tuottavuutta niin kai olisi kohtuullista että itsekin haluaisit yksityiseltä sektorilta jotain satsaamista samaan?
Yritys ei voi toimia tavalla, joka ei ole kannattavaa. Jos yritys tekee investointeja tai palkkaa ihmisiä, jotka eivät tuota, menee se konkurssiin ja sitten on yhä enemmän ihmisiä kortistossa.
Yhteiskunnan tulee luoda yrityksille sellaiset olosuhteet että ne pystyvät kasvamaan ja investoimaan. Jos olosuhteet yhteiskunnassa ovat suosiolliset yrityksille niin sitten kasvua tapahtuu.