Ilta-Sanomat: Sugar daddy Markku maksaa 400€ tapaamisesta 18 vuotiaiden kanssa - laukoo suoran kommentin "äiti-ihmisistä
https://www.is.fi/viihde/art-2000011287892.html
Markku, noin keski-ikäinen mies, kertoo Ilta-Sanomien podcastissa sokerideittailusta, johon hän koukuttui avioeronsa jälkeen. Hän maksaa naisille 200-400 euroa per tapaaminen, ja tarjoaa lisäksi lahjoja kuten laukkuja ja koruja. Hän kokee, ettei kyse ole pelkästä seksin ostamisesta, vaan sokerisuhteet tarjoavat myös "henkistä yhteyttä". Hänen suhteensa ovat pääasiassa nuorten, 18-25-vuotiaiden naisten kanssa. Markun mielestä perinteinen parisuhde "äiti-ihmisen" kanssa ei enää kiinnosta, ja sokerideittailu on nostanut hänen itsetuntoaan.
Markku puhuu suoraan seksistä ja rahasta, mutta yrittää samalla korostaa, ettei hänen toimintansa ole prostituutiota, koska mukana on "luontevuutta ja mentoruutta". Hän kertoo saaneensa paljon mielihyvää, ja jopa ystäviään mukaan samaan touhuun.
Kommentit (1425)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanha patu saa nuorta pildeä vain rahalla.
Säälittävää.
Säälittävää, että vanha rummo on kateellinen ritsapilluille.
Mies joka ei kunnioita naisia, kertoo miten elää.
Miksi naisia pitäisi kunnioittaa? Ei naisetkaan kunnioita miehiä.
Vai niin. Oletko kattellut taas liikaa instagramia ja kartrashianieita tms. Bai miten se ilmenee että naiset ei kunnioita miehiä? Huuteleeko keski-ikäiset naiset nuorille miehille ja pojille hävyttömyyksiä? Työnteleekö ne esineitä miesten peräukkoijin väkisin? Huumaako ne miehiä ja pahoinpitelee? Eikö miehillä ole ihmisoikeuksia, vai miten teitä on taas halveksittu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"En voi kyllä itse nuorehkona naisena kuin ihmetellä tätä miesten viehtymystä tyttäriensä ikäisiin naisiin"
Eli sinä tunnet vetoa veljesi ikäisiin miehiin? Auttaako tuo ymmärtämään? Miehet pitävät kauneimpana 23-vuotiaita naisia riippumatta miehen iästä. Miehiin vetoaa nuoruus ja kauneus, ei siinä ole sen kummemmin ihmettelemistä.
Tää jamppa ei ole koskaan rakastunut, sen näkee tekstistä. Siinä vaiheessa, kun tunne iskee kuin hyökyaalto, ulkoiset seikat menettävät merkityksensä. Kun saa vain rakastamansa naisen lähelleen, muulla ei ole mitään merkitystä.
M27
No onhan se minullakin nuorempana alussa tuollaista ollut. Mutta siitä huolimatta alkoi vähitellen tehdä muitakin mieli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanha patu saa nuorta pildeä vain rahalla.
Säälittävää.
Säälittävää, että vanha rummo on kateellinen ritsapilluille.
Mies joka ei kunnioita naisia, kertoo miten elää.
Miksi naisia pitäisi kunnioittaa? Ei naisetkaan kunnioita miehiä.
Vai niin. Oletko kattellut taas liikaa instagramia ja kartrashianieita tms. Bai miten se ilmenee että naiset ei kunnioita miehiä? Huuteleeko keski-ikäiset naiset nuorille miehille ja pojille hävyttömyyksiä? Työnteleekö ne esineitä miesten peräukkoijin väkisin? Huumaako ne miehiä ja pahoinpitelee? Eikö miehillä ole ihmisoikeuksia, vai miten teitä on taas halveksittu?
Kukas sinun peräaukkoon on käynyt tuikkaamassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä äiti-ihmisenä raatelisin markun kappaleiksi, jos minun tyttäreen kajoaisi.
Raatelemisen sijaan todennäköisesti vain tulisit tänne palstalle pätemään sitä että tyttäresi on raottanut reisiään Markulle. Tuskin tekisit sitäkään.
Et ole tainnut vielä törmätä vihaiseen äiti-ihmiseen, ole tyytyväinen.
Katselepa joskus vaikka luontodokumentteja, sieltä saat vähän osviittaa miten äidit suojelevat lapsiaan. Ihmisäiti ei ole mikään poikkeus muiden äitien joukossa.
Vaikka sinulla olisi painoa kuin kodiakinkarhulla niin ei se sinuista kovin hirmuista tee vaan lähinnä harhaisen läskin :D
Ei äitien suojeluvietti painoa katso,
Miksi sitten näytöt on jääny vähemmälle vaikka paljon on puhetta?
Onhan se säälittävää maksaa siitä että joku suostuu viettämään aikaansa sun kanssa. Itsekunnioitus on aika hukassa tämmöisillä markuilla.
Mulla on parikymppisiä lapsia ja oon kuullut miten he puhuu noista vanhoista miehistä jotka toljottaa, kähmii ja lähettelee kuvia vehkeestään pyytämättä. Kyllä se on pelkkää hysteeristä pilkkaa ja yökkimistä. Ei pärjää keski-ikäiset nolot ukkelit ryppyisissä housuissaan, cologneen itsensä upottaneina nokkeluudessaan näille mimmeille, tytöt huijaa markkuja ihan 6-0 ja nauravat päälle. Miten ihmeessä noi miehet kuvittelee että siinä on mitään tasavertaisuutta tai heidän vallassaan olevaa?
Vierailija kirjoitti:
Et ole tainnut vielä törmätä vihaiseen äiti-ihmiseen, ole tyytyväinen.
Katselepa joskus vaikka luontodokumentteja, sieltä saat vähän osviittaa miten äidit suojelevat lapsiaan. Ihmisäiti ei ole mikään poikkeus muiden äitien joukossa. Kyllä. Ellei äiti ole päästään vialla, markku saisi nekkuun ja pahasti. Mikään ei ole niin vaarallinen kuin leijonaemo.
Nyt tulee huutista joka tuutista. Siinähän katselette dokumentteja ja kuvittelette olevanne leijonia. Ette ole. Se on ihan sama minkälaiset kilarit saatte, ette pärjäisi juuri yhdellekään omasta fysiikasta huolta pitävälle aikuiselle miehelle. Se on se totuus, piste.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se säälittävää maksaa siitä että joku suostuu viettämään aikaansa sun kanssa. Itsekunnioitus on aika hukassa tämmöisillä markuilla.
Mulla on parikymppisiä lapsia ja oon kuullut miten he puhuu noista vanhoista miehistä jotka toljottaa, kähmii ja lähettelee kuvia vehkeestään pyytämättä. Kyllä se on pelkkää hysteeristä pilkkaa ja yökkimistä. Ei pärjää keski-ikäiset nolot ukkelit ryppyisissä housuissaan, cologneen itsensä upottaneina nokkeluudessaan näille mimmeille, tytöt huijaa markkuja ihan 6-0 ja nauravat päälle. Miten ihmeessä noi miehet kuvittelee että siinä on mitään tasavertaisuutta tai heidän vallassaan olevaa?
Miksi sitten kaikki naiset täällä valittavat kuinka Markut hyväksikäyttävät tyttöjä? Olen kyllä samaa mieltä kuin sinä että on huijausta veloittaa 400 euroa kun 100 olisi oikeampi hinta.
Mammat veti oikein kunnolla herneen nenään. Jos asialla olisi Leena, 50 ja mies olisi 18-v, niin se olisi vain voimaannuttavaa. Go girl, go!
Vierailija kirjoitti:
No mietipä sitä, mikä mahtaakaan olla erilaista perunapussin kuin ihmisen ostamisessa. En pidätä hengitystäni. 🥴
Ethän sinä sitä ihmistä osta vaan hänen tarjoamaa palvelua. Mutta ethän sinä voi sitä ymmärtää 🥴
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"En voi kyllä itse nuorehkona naisena kuin ihmetellä tätä miesten viehtymystä tyttäriensä ikäisiin naisiin"
Eli sinä tunnet vetoa veljesi ikäisiin miehiin? Auttaako tuo ymmärtämään? Miehet pitävät kauneimpana 23-vuotiaita naisia riippumatta miehen iästä. Miehiin vetoaa nuoruus ja kauneus, ei siinä ole sen kummemmin ihmettelemistä.
Tää jamppa ei ole koskaan rakastunut, sen näkee tekstistä. Siinä vaiheessa, kun tunne iskee kuin hyökyaalto, ulkoiset seikat menettävät merkityksensä. Kun saa vain rakastamansa naisen lähelleen, muulla ei ole mitään merkitystä.
M27
No onhan se minullakin nuorempana alussa tuollaista ollut. Mutta siitä huolimatta alkoi vähitellen tehdä muitakin mieli.
Toivon että pysyt jatkossakin erossa parisuhteista ja käytät maksullisia.
"Ja sinä antaudut työnantajallesi joka päivä. Onko olosi kuin perunapussilla?
Maksullinen seksi ei ole hierontaa kummempi suoritus - vain hierova ja hierottava ruumiinosa ovat eri"
Monessakin työssä kosketaan asiakkaaseen, mutta ei olla intiimisti ja limakalvot kosketuksissa, jne. Seksi on täysin eri levelillä kuin vaikkapa selän lihasten laittaminen kuntoon, ero kuin yöllä ja päivällä.
Vierailija kirjoitti:
Voin allekirjoittaa tämän kyllä täysin. Siihen nähden tuntuu aivan absurdilta että Markku uskottelee itselleen että kyse on henkisestä yhteenkuuluvuudesta. Itsepetos on tosiaan ihmisellä vahva.
Vierailija kirjoitti:
Onpas naiset julmia, huijaavat säälittäviä vanhoja miehiä ja vielä nauravat päälle. Eikös naisten pitänyt olla se empaattisempi sukupuoli? Ja sinä vielä ylpeilet asialla. Huh huh 😥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M27
Lässytilää sinä naistenlehtiä lukeva beta-'mies' :D
Betamies kuitenkin saa pillua,
Taitaa kyseinen kaveri ottaa ennemmin ahteriin :D
Naiset ovat pahimpia homofoobikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sinä tunnet vetoa veljesi ikäisiin miehiin? Auttaako tuo ymmärtämään? Miehet pitävät kauneimpana 23-vuotiaita naisia riippumatta miehen iästä. Miehiin vetoaa nuoruus ja kauneus, ei siinä ole sen kummemmin ihmettelemistä
M27
Toivon että pysyt jatkossakin erossa parisuhteista ja käytät maksullisia.
Ikävä tuottaa pettymys mutta olen ensimmäisessä avioliitossani joka on kestänyt n. 20 vuotta. Sivusuhteita on ollut ja on nytkin kuten miehellä kuuluukin. Maksullisia ei ole avioliiton aikana ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittävä ihmisriekale.
Tätähän te naiset halusitte feminismillä, rikkomalla perheet ja ylistämällä onlyfansporttoilua. Tämä on vallankumouksenne seuraus.
Miksei voi olla mitään välimaastoa itsensä kauppaamisen ja alistetun kotiäidin välissä? Miksi aina pitää olla ääripäät? Ei ne kotiäidit olleet ennenkään onnellisia, avioero oli häpeällistä ja siksi liitossa kituutettiin. Minunkin suvusta löytyy näitä naisia.
En halua myydä itseäni mutta haluan silti että minulla on oikeuteni ja että pärjään yhteiskunnassa sinkkunakin. N33
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutaman vuoden kuluttua nämä nuoret naiset uhriutuvat iltalehdessä kun on tullut tajuttua mitä teki merkkilaukun saadakseen.
Eikös tuolla logiikalla "Markun" pitäisi olla jo siinä iässä että tajuaa olla hyväksikäyttämättä hölmöjä teinejä ja nuoria parikymppisiä? Vai eikö tätä samaa vastuuta vaaditakaan miehiltä?
Markku on ollut itsekin nuori ja olettaa, että naiset ovat yhtä kypsiä kuin hän oli nuorena. Vai kuinka vanhaksi asti naisia pitää kohdella pikkulapsina?
Markku ei ole kypsä edes vielä aikuisena, ei ymmärrä omaa käytöksensä vaikutuksia siihen nuoreen ja kanna vastuuta ollenkaan.
Ei naisen huonot valinnat ole kenenkään muun kuin naisen itsensä syy. Ymmärrän, että naisena et ole tottunut kantamaan vastuuta omista valinnoistasi, ja siksi yrität syyttää Markkua naisen valinnoista. Jos Markku ei ostaisi seksiä Aadalta, niin se ei estäisi Aadaa myymästä seksiä jollekin muulle. Ainoastaan Aada itse voi tehdä sen valinnan, että ei myy seksiä.
Tuomiopäivään saakka huoramarkot ovat keskellämme pimeyden manifestoitumina ja demonisena kasvustona. Sen jälkeen - no niin.
Vierailija kirjoitti:
On vähemmän säälittävää maksaa naisesta parisuhteessa?
Koska ihan tilastokeskuksen sivuilta voi todeta, että naiset pariutuvat selkeästi ylöspäin. Kummasti mitä enemmän miehellä on rahaa ja asemaa, sitä kauniimpi ja sporttisempi nainen on käsipuolessa.
Markku toimii viisaasti. Maksaa kyllä kalliisti per tunti, muta sillä saa sen parhaimman osan parisuhteesta - seksin ja hauskanpidon. Ja vieläpä nuoren ja kauniin naisen kanssa.
Samanaikaisesti beta-Jouko maksaa saman verran treffitarjoiluista naisille jotka nyrpistelevät nenää kun saivat Tinderistä matcheja komeampien kanssa, saamatta mitään vastineeksi. Kun beta-Joukoa viimeinkin onnistaa, saa hän maksaa rakentamalla naiselle kotipesän. Nainen saa toivomansa arjen liiton, tukemiset ja tsemppaamiset, ja miehen vahvan olkapään johon tukeutua. Palkaksi tästä beta-Jouko saa huonoa seksiä kerran kuussa ja avioerohakemuksen kun lapset ovat riittävän isoja ja naisen on aika löytää Uusi Minä. Uutta Minää tietty auttaa 1/2 omaisuudesta, josta 3/4 on hankkinut mies.
Taitaa kyseinen kaveri ottaa ennemmin ahteriin :D