Ilta-Sanomat: Sugar daddy Markku maksaa 400€ tapaamisesta 18 vuotiaiden kanssa - laukoo suoran kommentin "äiti-ihmisistä
https://www.is.fi/viihde/art-2000011287892.html
Markku, noin keski-ikäinen mies, kertoo Ilta-Sanomien podcastissa sokerideittailusta, johon hän koukuttui avioeronsa jälkeen. Hän maksaa naisille 200-400 euroa per tapaaminen, ja tarjoaa lisäksi lahjoja kuten laukkuja ja koruja. Hän kokee, ettei kyse ole pelkästä seksin ostamisesta, vaan sokerisuhteet tarjoavat myös "henkistä yhteyttä". Hänen suhteensa ovat pääasiassa nuorten, 18-25-vuotiaiden naisten kanssa. Markun mielestä perinteinen parisuhde "äiti-ihmisen" kanssa ei enää kiinnosta, ja sokerideittailu on nostanut hänen itsetuntoaan.
Markku puhuu suoraan seksistä ja rahasta, mutta yrittää samalla korostaa, ettei hänen toimintansa ole prostituutiota, koska mukana on "luontevuutta ja mentoruutta". Hän kertoo saaneensa paljon mielihyvää, ja jopa ystäviään mukaan samaan touhuun.
Kommentit (1425)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutaman vuoden kuluttua nämä nuoret naiset uhriutuvat iltalehdessä kun on tullut tajuttua mitä teki merkkilaukun saadakseen.
Eikös tuolla logiikalla "Markun" pitäisi olla jo siinä iässä että tajuaa olla hyväksikäyttämättä hölmöjä teinejä ja nuoria parikymppisiä? Vai eikö tätä samaa vastuuta vaaditakaan miehiltä?
Markku on ollut itsekin nuori ja olettaa, että naiset ovat yhtä kypsiä kuin hän oli nuorena. Vai kuinka vanhaksi asti naisia pitää kohdella pikkulapsina?
Markku ei ole kypsä edes vielä aikuisena, ei ymmärrä omaa käytöksensä vaikutuksia siihen nuoreen ja kanna vastuuta ollenkaan.
200€ laukku ja anusta tulee, jes
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koskaan ikäero ja eri maailmat eivät haitanneet. Jos tuosta oltaisiin alettu rakentelemaan perhettä, sitten olisi kyllä haitannut.
Miten se perheen perustamista olisi haitannut?
Taidan laittaa ilmoituksen: nuori nainen, 1000€ palkkio, jos saan korkata peppusi paljaalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavan yleistä on maksullisissa käynti, sen verran olen miehiltä juttuja kuullut. Ostetaan vaikka polttareissa miehelle musta nainen, että pääsee ennen avioon menoa vielä sellaisenkin kokemaan. Tai käydään ruokatunnilla thai-hieronnassa hakemassa happy ending.
No joo, minusta on vaan ällöttävää, että tämän homma ympärille on keksitty nimi sokerideittailu. Se on seksin myymistä ja ostamista ja kaikki muu sen ympärillä on selittelyä
No niinhän se onkin seksin ostamista ja myymistä. Ja se on Suomessa ihan laillista.
Toisella on joku hyödyke, josta toinen on valmis maksamaan niin paljon, että se hyödykkeen myyjä sen suostuu luovuttamaan.
Miksi tämä on ällöttävämpää kuin se, että sinä ostat Prismasta perunoita?
No mietipä sitä, mikä mahtaakaan olla erilaista perunapussin kuin ihmisen ostamisessa. En pidätä hengitystäni. 🥴
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä äiti-ihmisenä raatelisin markun kappaleiksi, jos minun tyttäreen kajoaisi.
Raatelemisen sijaan todennäköisesti vain tulisit tänne palstalle pätemään sitä että tyttäresi on raottanut reisiään Markulle. Tuskin tekisit sitäkään.
Et ole tainnut vielä törmätä vihaiseen äiti-ihmiseen, ole tyytyväinen.
Katselepa joskus vaikka luontodokumentteja, sieltä saat vähän osviittaa miten äidit suojelevat lapsiaan. Ihmisäiti ei ole mikään poikkeus muiden äitien joukossa.
Kyllä. Ellei äiti ole päästään vialla, markku saisi nekkuun ja pahasti. Mikään ei ole niin vaarallinen kuin leijonaemo.
Mun metsästävä sukulainen sanoi, ettei mikään ole niin vaarallinen kuin poikasiaan puolustava naaras. Uskon häntä, vaikka kyllä osa miehistäkin in hyvin suojelevia lapsiaan kohtaan. Markku ja Markun kaverit ei ole
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin terveydenhuollon näkökulmasta toivon että te maksullista seksiä harrastavat muistatte myös käydä säännöllisesti seksitautitesteissä. Tilastollisesti sekä HIV että B-hepatiitti ovat kohonneessa riskissä seksityöntekijöillä ihan näin meillä Suomessakin.
Kerrotko miksi HIVn estolääkkeestä on tehty niin vaikea saada vaikka se oikeasti toimii? Miksi halutaan tartuttaa tahallaan tuota tautia? Veikkaan että rahan takia. Estolääke tulee varmasti paljon halvemmaksi kuin mitä maksaa sairastuneen lääkkeet.
En osaa vastata koska yksikään potilas joka on omasta työpaikassani ohjattu prep-lääkitykseen, ei ole tietojeni mukaan ilman lääkitystä jäänyt. Monella alueella ei edes lääkärin lähetettä vaadita edeltävästi (näin esim Hus:illa) ja mikäli vaaditaan, saa sen lähetteen edeltävästä esim Hiv pointin kautta.
Vierailija kirjoitti:
Taidan laittaa ilmoituksen: nuori nainen, 1000€ palkkio, jos saan korkata peppusi paljaalla
Laita ihmeessä, se kuvaisi sinua oikein hyvin. Kertoisi kerrasta kaikille minkälainen mies olet. Voisit harkita teksiä myös vaikka kuolinilmoitukseesi tai jopa hautakiveen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavan yleistä on maksullisissa käynti, sen verran olen miehiltä juttuja kuullut. Ostetaan vaikka polttareissa miehelle musta nainen, että pääsee ennen avioon menoa vielä sellaisenkin kokemaan. Tai käydään ruokatunnilla thai-hieronnassa hakemassa happy ending.
No joo, minusta on vaan ällöttävää, että tämän homma ympärille on keksitty nimi sokerideittailu. Se on seksin myymistä ja ostamista ja kaikki muu sen ympärillä on selittelyä
No niinhän se onkin seksin ostamista ja myymistä. Ja se on Suomessa ihan laillista.
Toisella on joku hyödyke, josta toinen on valmis maksamaan niin paljon, että se hyödykkeen myyjä sen suostuu luovuttamaan.
No mietipä sitä, mikä mahtaakaan olla
Ei tuossa ihmistä osteta, vain palvelua hetkeksi.
Edellinen jatkaa että kriteerit estolääkityksen määräämiseen löytyvät hyvin Hiv pointin sivuilta: https://hivpoint.fi/prep-hivin-ennaltaehkaisylaake/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli menisit vankilaan vuosikausiksi kun tyttäresi olisi omasta tahdostaan antanut Markulle pillua? Uskon, olette niin tyhmiä.
Helposti. Pääasia että Markulle tulee vaikeuksia hengittää.
Vierailija kirjoitti:
Edellinen jatkaa että kriteerit estolääkityksen määräämiseen löytyvät hyvin Hiv pointin sivuilta: https://hivpoint.fi/prep-hivin-ennaltaehkaisylaake/
Niin tiesin jo että siitä on tehty tuhan vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanha patu saa nuorta pildeä vain rahalla.
Säälittävää.
Säälittävää, että vanha rummo on kateellinen ritsapilluille.
Aika harva kuitenkaan on. Minä ainakaan en kadehtisi pimatsua, joka myy persettään kaiken maailman epämiellyttäville markuille. En ole koskaan mennyt sänkyyn ruman tai muuten vastenmielisen miehen kanssa, ja varmasti en tule tekemään sitä jatkossakaan. Mieluummin olen sitten vaikka ilman kuin markkujen kanssa.
Pitääkö sinun ja viestiäsi yläpeukuttaneiden mielestä rumien naisten olla koko elämä ilman seksiä vai koskeeko vain miehiä?
Minua ei juurikaan kiinnosta kuka panee ja ketä. Sanoin, että itse en harrasta seksiä rumien miesten kanssa, sinä voit harrastaa seksiä juuri niin ruman ihmisen kanssa kuin haluat / saat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin tiesin jo että siitä on tehty tuhan vaikeaa.
Eiköhän tuota saa paremmasta maasta suoraa apteekista ilman pelleilyä.
Vierailija kirjoitti:
"En voi kyllä itse nuorehkona naisena kuin ihmetellä tätä miesten viehtymystä tyttäriensä ikäisiin naisiin"
Eli sinä tunnet vetoa veljesi ikäisiin miehiin? Auttaako tuo ymmärtämään? Miehet pitävät kauneimpana 23-vuotiaita naisia riippumatta miehen iästä. Miehiin vetoaa nuoruus ja kauneus, ei siinä ole sen kummemmin ihmettelemistä.
Tää jamppa ei ole koskaan rakastunut, sen näkee tekstistä. Siinä vaiheessa, kun tunne iskee kuin hyökyaalto, ulkoiset seikat menettävät merkityksensä. Kun saa vain rakastamansa naisen lähelleen, muulla ei ole mitään merkitystä.
M27
Vierailija kirjoitti:
Millaisista perheistä nämä nuoret naiset tulevat kun suostuvat huoraamaan.
Ei se välttämättä ole siitä, millaisesta perheestä, vaan kodin ulkopuolelta on opittu asenne, että mä oon valmis tekemään rahan eteen mitä vain. Tärkeintä se että rahaa tulee, eikä se, miten se raha on hankittu. Ei tarvi kotoa pitkälle kävellä, kun joku näin ajatteleva kävelee vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mietipä sitä, mikä mahtaakaan olla erilaista perunapussin kuin ihmisen ostamisessa. En pidätä hengitystäni. 🥴
Ja sinä antaudut työnantajallesi joka päivä. Onko olosi kuin perunapussilla?
Maksullinen seksi ei ole hierontaa kummempi suoritus - vain hierova ja hierottava ruumiinosa ovat eri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raatelemisen sijaan todennäköisesti vain tulisit tänne palstalle pätemään sitä että tyttäresi on raottanut reisiään Markulle. Tuskin tekisit sitäkään.
Et ole tainnut vielä törmätä vihaiseen äiti-ihmiseen, ole tyytyväinen.
Katselepa joskus vaikka luontodokumentteja, sieltä saat vähän osviittaa miten äidit suojelevat lapsiaan. Ihmisäiti ei ole mikään poikkeus muiden äitien joukossa.
Vaikka sinulla olisi painoa kuin kodiakinkarhulla niin ei se sinuista kovin hirmuista tee vaan lähinnä harhaisen läskin :D
Ei äitien suojeluvietti painoa katso, jokainen hyvä äiti on vaarallinen jos niikseen tulee.
Ei tap paminen tai miehen vahingoittaminen vaadi sen isompaa elopainoa, ei se mikään nyrkkeilyottelu ole kun miestä tap pa maan lähdetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"En voi kyllä itse nuorehkona naisena kuin ihmetellä tätä miesten viehtymystä tyttäriensä ikäisiin naisiin"
Eli sinä tunnet vetoa veljesi ikäisiin miehiin? Auttaako tuo ymmärtämään? Miehet pitävät kauneimpana 23-vuotiaita naisia riippumatta miehen iästä. Miehiin vetoaa nuoruus ja kauneus, ei siinä ole sen kummemmin ihmettelemistä.
Tää jamppa ei ole koskaan rakastunut, sen näkee tekstistä. Siinä vaiheessa, kun tunne iskee kuin hyökyaalto, ulkoiset seikat menettävät merkityksensä. Kun saa vain rakastamansa naisen lähelleen, muulla ei ole mitään merkitystä.
M27
Lässytilää sinä naistenlehtiä lukeva beta-'mies' :D
Ja jos nyt joku haluaa välttämättä tietää, niin minä olin 44 ja nainen 23. Emme olleet virallisesti suhteessa vaan alun perin kavereita. Nainen oli se joka teki aloitteen romanttiselle/seksuaaliselle tasolle.
Tapailu päättyi koska naisen haaveena oli perhe, ja sanoin hänelle, että jos löytyy mukava samanikäinen mies niin kannattaa lopettaa tapailu minun kanssani. Syyt: ikäero ja se, etten halua perhettä.
Koskaan ikäero ja eri maailmat eivät haitanneet. Jos tuosta oltaisiin alettu rakentelemaan perhettä, sitten olisi kyllä haitannut.