Herkät ja empaattiset. Millaiset ihmiset ei yleensä tule toimeen teidän kanssa?
Kommentit (158)
Koska sitä saatanan lässytystä ja tyhjän itkemistä ei normaali ihminen kestä.
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset, joilla ei ole kykyä itsereflektioon tai yrittävät kontrolloida. Olen herkkä ja empaattinen, mutta moni tuntuu luulevan, että se tarkoittaa samaa että olisin kynnysmatto ja erehtyvät kyllä pahan kerran.
Miksi haluat vetää aina huomion itseesi itkemällä ja uhriutumalla? Tuo viimeinen virkkeesi paljastaa todellisen luonteesi.
Vierailija kirjoitti:
Narsistit. Olen heidän painajainen. :D
Minulla taas on sellainen käsitys, että narsistit nimenomaan tykkäävät herkistä ja empaattisista, varsinkin jos se empatia ja herkkyys kohdistuu heitä (ja heidän oikkuja) kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset, jotka haluaa olla parhaita.
Narsistit ja muut vastaavat. laiset luulosairaat laumoineen.
Empaattisuus ja herkkyys ovat voimavaroja. Ihminen joka ymmärtää toista ei ole yhtä ymmällään siitä että toinen kokee eritavalla.
Samoin kiltteys on voimavara.
Mikään näistä ei edellytä henkistä heikkoutta tai hämmentyneistyttä. Heikkoutta ja hyvyyttä ei pidä sekoittaa toisiinsa.
Ilkeät ja tympeät ihmiset eivät pidä minusta, olen uhka koska näen heidät. Suojelevat itseänsä pysymällä suosiolla kauempana, tulen kyllä toimeen kaikkien kanssa.
Sellaiset, jotka haluavat olla miesten huomion keskipisteenä. Yksi silmäys minuun, ja vihanpito alkaa välittömästi.
Enkä ole edes mikään flirtti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narsistit. Olen heidän painajainen. :D
Minulla taas on sellainen käsitys, että narsistit nimenomaan tykkäävät herkistä ja empaattisista, varsinkin jos se empatia ja herkkyys kohdistuu heitä (ja heidän oikkuja) kohtaan.
Ja sehän kohdistuu. Sillä nämä nyyh herkkikset ovat usein hyvin tyhmiä.
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset, jotka haluavat olla miesten huomion keskipisteenä. Yksi silmäys minuun, ja vihanpito alkaa välittömästi.
Enkä ole edes mikään flirtti.
No tämäkin pätee hieman minunkin kohdallani.
Vierailija kirjoitti:
Empaattisuus ja herkkyys ovat voimavaroja. Ihminen joka ymmärtää toista ei ole yhtä ymmällään siitä että toinen kokee eritavalla.
Samoin kiltteys on voimavara.
Mikään näistä ei edellytä henkistä heikkoutta tai hämmentyneistyttä. Heikkoutta ja hyvyyttä ei pidä sekoittaa toisiinsa.
Palstalla kiltti on heikon ja tylsän synonyymi. Hieno arvomaailma!
Herkät ja empaattiset = jos radiosta tulee mollivoittoinen kappale, ne alkavat itkeä ja kaikki suunnitelmat mitä sille päivälle oli, peruutetaan, koska Nyyh itkuinen olo 🥺
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset, joilla ei ole kykyä itsereflektioon tai yrittävät kontrolloida. Olen herkkä ja empaattinen, mutta moni tuntuu luulevan, että se tarkoittaa samaa että olisin kynnysmatto ja erehtyvät kyllä pahan kerran.
Miksi haluat vetää aina huomion itseesi itkemällä ja uhriutumalla? Tuo viimeinen virkkeesi paljastaa todellisen luonteesi.
Tunteiden ilmaiseminen ei ole huomionhakua, eikä rajojen asettaminen ole uhriutumista. On varsin tyypillistä, että kontrolloivat tai narsistiset ihmiset kääntävät tilanteen päälaelleen ja alkavat syyttää toista juuri silloin, kun tämä ei enää suostu hyväksymään huonoa kohtelua. Syyllistäminen silloin, kun uhri vetää terveet rajat on klassinen manipuloinnin muoto.
Vierailija kirjoitti:
Herkät ja empaattiset = jos radiosta tulee mollivoittoinen kappale, ne alkavat itkeä ja kaikki suunnitelmat mitä sille päivälle oli, peruutetaan, koska Nyyh itkuinen olo 🥺
Trollotiloo ja 0/5
En jaksanut edes naurahtaa tälle provolle