Luetko ihmisiä mielestäsi hyvin?
Hyvin, tavallisesti vaiko kehnosti?
Minulle ihmisten lukeminen on vain asia muiden joukossa, mutta olen huomannut esim, että kaikki eivät ymmärrä, mitä jossain tilanteessa on tapahtunut, vaikka olimme samassa tilanteessa. Jotkut myös ihan kauheasti joutuvat puimaan ja miettimään jotain interaktiota, vaikka tilanne ja ratkaisu olivat minusta ihan selvät.
Toki joku voi sanoa, että analyysini eivät ole oikeita, mutta kyllä minä olen yleensä ollut ihmisistä oikeassa. Niin minulle on sanottu.
Kommentit (6)
Riippuu siitä miten tuttu ihminen on. Ventovieraita luen huonosti, kun en aina osaa tulkita reaktiota hänen näkökulmastaan. Sellaisia ihmisiä, joiden kanssa olen usein tekemisissä luen tavanomaisesti ja tuttuja hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä miten tuttu ihminen on. Ventovieraita luen huonosti, kun en aina osaa tulkita reaktiota hänen näkökulmastaan. Sellaisia ihmisiä, joiden kanssa olen usein tekemisissä luen tavanomaisesti ja tuttuja hyvin.
Tarkoitin etupäässä vieraita. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitin etupäässä vieraita. Ap
Lukee vastauksessani eli sinäkin luet vieraita huonosti.
En luota lukemisiini. Koska ihminen tulkitsee maailmaa ja muita ihmisiä omien silmälasiensa läpi. Ei ole olemassa objektiivista tulkintaa. Mitä vanhemmaksi tulen, sitä varovaisempi olen omien arvioideni kanssa.
n56
Kaikkihan, varsinkin naiset, ovat mielestään keskivertoja parempia ihmistuntijoita. Kyllä minä ainakin tulkitsen välillä tilanteita huomattavan väärin - en toki jää vatvomaan ja analysoimaankaan.
Nolla vastausta?