TS: Auton omistaminen ei enää houkuttele nuoria
Viisaampia nämä nyky nuoriso..ennen meni nuorilla miehillä kaikki rahat autoon ja naisiin..nykyään ei kiinnosta kumpikaan
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Autoon menee kyllä uskomattoman paljon rahaa kun miettii että sen ainoa tarkoitus on viedä sinut paikasta A paikkaan B.
Tylsä tapa suhtautua autoihin.
Itse moottoripyöräilijänä en kyllä ole autoille muuta käyttötarkoitusta löytänyt.
Itsekin motoristina keksin kyllä paljonkin käyttöä tuolle minun i4 M50:lle. Varsinkin talvella.
Sieluton sähkövatkain ei tuo kyllä mitään iloa verrattuna kunnon moottoripyörään, ja itsellänikin on sähköauto halpojen käyttökustannusten takia.
Mulla on molemmat. Kyllä toi bimmerin 544hv antaa ihan hyvät kyydit. Kiihtyy samaa tahtia kuin toi mun 12
Moottoripyöräily on paljon muutakin kuin joku kiihtyvyys,autolla etenkään sähköautolla ei pääse lähellekkään sitä fiilistä mitä prätkä antaa.Jotenkin epäilen että olet edes motoristi.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä mua ainakin ketuttas soitella jotain ählyä hakemaan xD Kyllä hyppään ennemmin omaan autoon.
Soitella? Näpyttelet osoitteen appiin ja astut autoon, kun se saapuu. Ei ole tämän helpompaa.
Pariisis ja ruotsis autoja sarja poltetaan joten ihan järkevä päätös.
Minäkin ostin auton joskus kolmekymppisenä, kun tuli lapsia. Sitä ennen pärjäsi hyvin ilman. Ehkä pointti on se, että nykynuoria eivät autot kiinnosta, he eivät niitä halua eivätkä puhu niistä. Ehkä he jossain vaiheessa kuitenkin ostavat auton, mutta se on kuten pyykkikone, ei mikään identiteettiä määrittelevä juttu.