Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies korjaa aina kaiken, vaikka pitäisi ostaa uusia tavaroita!

Vierailija
10.06.2025 |

Mitä tehdä kun mies aina korjaa kaiken enkä voi ostaa mitään uusia juttuja koskaan? Meillä meni mikro rikki silleen et siitä nupista ku käänsi ni ei tapahtunu mitään. Ehin jo kattoo netistä kaikkia nättejä uusia mikroja ja melkein jo päättämään minkä haluan, mut sit mies avas sen mikron jollain työkaluilla ja teki siellä jotain ja sit se taas toimi. Se mikro on varmaan joku 20 vuotta vanha ja mies sano et ainaki toiset 20 vuotta vielä kestää ja nauro päälle. Meiltä tippu kans jääkaapista ovi saranoilta. Joku sieltä räksähti ja joku muovitappi tippu lattialle. Mies laitto sen paikalleen silleen et se vähän edes siinä pysy ja sano et kattoo viikonloppuna mitä sille pitää tehä. Taas ehin kattoo et minkä uuden jääkaapin haluisin ja ku meil on ollu sellanen et on samas niinku pakastin ja jääkaappi mut meil on sit vielä arkkupakastin kans ni katoin sellasta uutta et olis niinku kokonaan pelkkä iso jääkaappi eikä pakastinta samassa et sit ku on vaikka jotain juhlia tai jotain ni sais tarjottavia mahtumaan paremmin kylmään. Mut sit mies leikkas jostain putkesta pätkän ja laitto sen jollain laastilla sinne oven sisälle ja nosti sen oven takas paikalleen ja sit ku se laasti oli kuivunu ni se ovi toimi taas. Vihaan sitä et se on niin pieni ku siin on se pakastin samassa mut ei kuulemma tarvii nyt ostaa uutta ku vanha vielä toimii. Sillon ku meil tuli koira ni se koira puri telkkarin johdon poikki. Aattelin et jes nyt uus telkkari ja haluun sellasen mis on kans netti ku yks kaveri kattoo aina suoraan nettitelkkarin kanssa jotain ohjelmia telkkarista tosi kätevästi eikä tarvii niinku yhdistää tietokoneeseen et saa katottuu. Mies ottiki sen johdon ja jotenki liitti ne päät yhteen ja taas kaikki toimi ja nettitelkkari jäi saamatta. Vaatehuoneeseenki katoin sellasia tosi nättejä hyllyköitä et sinne sais enemmän säilytystilaa, ni mies otti vaan seinistä mitat ja nikkaroi uudet hyllyrivit jostain kannattimista ja laudoista. Ja onhan neki ihan kivat eikä vaatehuoneessa silleen oo väliä tietty mistä ne on mut olisin silti halunnu ne ihanat valkoset vaikkei ne olis mennykään sille seinälle ihan tasan. Haluisin vaan ostaa jotain uusia juttuja joskus!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No menet kauppaan omien rahojesi kanssa ja ostat mitä haluat.

Vierailija
2/9 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan onnistunut trollaus, on semmosta tajunnanvirtaa että aivot veti solmuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huono provo.

Onkohan tämä se "naisena" mies?

Vierailija
4/9 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaa se sinutkin pian :)?

Vierailija
5/9 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne vanhat mikrot on 1000 kertaa parempia kun uudet paskat. Ylipäänsä kaikki kodinkoneet on pääosin roinaa, jota joutuu sitten uusimaan jatkuvasti Ei kannata vaihtaa, jos on jotain mikä on hyvin tehty.

Vierailija
6/9 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan taitava mies sinulla trollaaja. Arvostan osaajia, jotka korjaavat rikki menneet tavarat. Miten ympäristöystävällistäkin korjata vanhaa käyttöön.

Vierailija
7/9 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan samanlainen mutta nainen. Korjaan puolison vaatteita niin, että ei ole tarvis uusia ostella. Lasketteluasu taitaa olla vanhin käytössä oleva vaate ja se on n. 27 vuotta sitten ostettu. Pari kertaa olen uusinut vetoketjun. Sama kaikissa muissa vaatteissa. Puolisoa joskus ärsyttää, mutta toisaalta myös ylpeilee tällä. Ja toki korjaan myös omia vaatteitani enkä uusia ostele. Minulle kelpaisi ap:n mies. 

Vierailija
8/9 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies osaa korjata mitä vain ja minä olen se joka pyytää kattoon voiko vielä korjata. Jos ei niin sit ostetaan uus. 

Vierailija
9/9 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Ap varmaan totta puhu, mutta JOS kuitenkin, sanoisin, että laittaisi liiat rahansa uudelle säästötilille, josta kiva joskus myöhemmin maksaa vaikka lapsen fillari, perheen syysloma, pyöreät synttärit ravintolassa, jne. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä