Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet eivät osaa grillata muuta kuin makkaraa

Vierailija
08.06.2025 |

Aina kun mies pääsee grillin ääreen, tarjolla on vain hiiltynyttä makkaraa ja olutta. Onko muilla vinkkejä, miten saisi miehen tajuamaan, että grillissä voi kypsentää muutakin kuin HK:n sinistä?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on idioottimies ei tuossa ole muuta! Korjaa otsikkosi muotoon: Miksi idioottimieheni ei ole grillata muuta kuin..

Vierailija
42/48 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikrohampparit on ihan syötäviä kun ne grillaa. Mikrossa niistä tulee jotenkin kumimaisia, yök.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi nähnyt 80-luvun alussa, kun joku on grillannut HK:n sinistä. Oli huoltikselta ostettu pallogrilli. Silloin ei juuri muita grillejä ollut.

Vierailija
44/48 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mun mies osaa grillata melkein mitä vaan. Itse tykkää makkarasta, mutta minulle laittaa kanaa, maissia, juustoa, kasviksia. Ottaa niitä sitten itsekin, kun kerran tarjolla on.

LOPETTAKAA niiden saatanan maissien grillaaminen. Ei kuulu Suomeen eikä ole hyvää/terveellistä/hinnan arvoista. 

45/48 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä enoo koskaan tykänny makkarasta enkä oikein kaljastakaan. Itse grillaan useimmiten kanaa ja joskus possua.

Vierailija
46/48 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko Ap joskus ajatellut itse ottaa osaa grillaamiseen?

Vierailija
47/48 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää varmaan laittaa aamuinen kaurapuuro grillin parilalle kun se on niin vegeä. Loppuu makkarasta nurina. 

Grillillä kokkeileva mies.

Vierailija
48/48 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko Ap joskus ajatellut itse ottaa osaa grillaamiseen?

Kyllä. Oikein ison mökkitappelun jälkeen sovittiin, että minä grillaan ja mies tekee salaatit ja muut tilpehöörit. Siitä asti on ollut seesteistä menoa, koska minä grillailen itsekseni pihalla ja mies keittää perunoita ja pastaa peruna- ja nuudelsalaattiin, pilkkoo kaikki vihannekset, kerää puutarhasta kaikki yritit, tekee kermaviili- tai muut salaattikastikkeet, keittää munat, pilkkoo suolakurkut ja paprikaa, paistaa kaupan puolivalmiit patongit, leikkaa ne siivuiksi, laittaa juustot tarjottimelle tomaatti- ja kurkkuviipaleiden kanssa. Enpä ole enää kuullut mitään vihjaisuja siitä, että helppoahan emännän on kun mies grillaa ruoan! Sitäpaitsi mies myös tiskaa kaiken, mitä ruoan laittoon on sotkenut: kulhot, kulhot, kulhot, veitset, veitset, veitset, vispilät  haarukat, läviköt, siivilät, kattilat ja kattilankannet. 

Kaikki meillä ok. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan