Miten toimisit kovaan ääneen öyhöttävän kaverin kanssa?
Kerta kerralta tuntuu vajonneen syvemmälle johonkin kaninkoloon. Öyhöttää poliitiikkajuttujaan kovaan ääneen, nähtiin sitten sattumalta tai sovitusti. Olen tuntenut tämän ihmisen koko ikäni. Itse en osallistu keskusteluun, mutta aasinsiltojen kautta vääntää väkisin aiheen ja alkaa monologi. Ei lue tilannetta, vaikka varmasti silminnähden ahdistun ja kutistun kokoon. Traumojen vuoksi en kestä sitä, että minulle huudetaan ja meuhkataan. Tai minua kohti. Kaverin filtteri näyttää kadonneen kokonaan, yleinenkin paikka on sopiva paikka, josta minun pitäisi vielä selvitä ilman paniikkikohtausta kotiin asti.
En pidä konflikteista, joten tekisi mieleni vain teeskennellä kiireistä koko loppuelämäni.
Kommentit (17)
Höpisi jotain kommunistioppia ja kuinka koiria on miljardi ja ne pitäsis hävittää kuten vihreät haluaa. Yököttää.
Ap
Kirjoittaisin siitä nettiin ja toivoisin että muutkin haukkuisi häntä persuksi ja näin eläisin onnelisena elämäni loppuun asti.
Jos et uskalla ottaa asiaa puheeksi, niin sitten et ole enää tekemisissä. Ei siinä sen kummempaa.
Olen traumainen, mutta en kannata kommunismia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Höpisi jotain kommunistioppia ja kuinka koiria on miljardi ja ne pitäsis hävittää kuten vihreät haluaa. Yököttää.
Ap
Ei ole Ap, mene pois ketjuja pilaamasta.
Oikea ap
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittaisin siitä nettiin ja toivoisin että muutkin haukkuisi häntä persuksi ja näin eläisin onnelisena elämäni loppuun asti.
Minä olen persu - hän sekopää
Ap
Voisko tämän öyhötyksen nyt vaan poistaa?
Kerrot että jos ei lopeta silakointia niin menee välit poikki. Minä en katsele yhtäkään tällaista kahjoa tosielämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei ole Ap, mene pois ketjuja pilaamasta.
Oikea ap
Minä olen oieka Ap ja en kestä kommareita
Persu ei olisi kauan minulla kaverina. Miten sellaisen kanssa keskustelee? Ei mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tunnen samoin kuin Ap
Mitä hittoa tarkoittaa öyhötys? Onko se jokin viherkommarikielinen sana? Suomea se ei ainakaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Persu ei olisi kauan minulla kaverina. Miten sellaisen kanssa keskustelee? Ei mitenkään.
Hän on kommari
Ap
Kaljalasi silmille niinkuin Sebastian Tynkkyselle
Vierailija kirjoitti:
Kaljalasi silmille niinkuin Sebastian Tynkkyselle
Hän on kommari!!!
Ap
Luulisi, että tulette hyvin toimeen, kun koette molemmat tarpeelliseksi öyhöttää?
Turpaan