Miksi miehet eivät osaa grillata muuta kuin makkaraa
Aina kun mies pääsee grillin ääreen, tarjolla on vain hiiltynyttä makkaraa ja olutta. Onko muilla vinkkejä, miten saisi miehen tajuamaan, että grillissä voi kypsentää muutakin kuin HK:n sinistä?
Kommentit (48)
Minun mieheni grillaa mitä vaan. Jos en vahtisi, niin se grillaisi jopa jäätelöt.
Osaan grillata kalaa ja pihvejä. Grillaan usein kalaa kuten siikaa koska kalastan itse paljon. Makkaraa syön aika vähän nykyään. Keväsin syön makkaraa koska käyn saaressa onkimassa siikaa niin siinä samalla grillataan makkaraa kaverien kanssa. Kesällä en syö makkaraa ollenkaan vaan ihan muuta kuten kalaa.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei grillaa HK sinistä.
Miehet grillaa kun eivät muuhun kykene
Meillä on 3ea eri leikkelettä pöydässä. Mieheni on todellakin tj.
Ääliö. Älä yleistä. Mikäs torvi sä oot?
Exä osas kaikkea, minä en.
T.kehno nainen
Nykyään pelkistetty, simppeli keittiö on in. Kesän hitti on hyvät IPAt ja grillaaminen on sivutuote. 10-15 vuotta sitten sangria oli se juttu.
Minun mies grillaa raikkaita voileipiä. Niiden päällä on pestyä jauhen lihaa.
Herkkusieniä grllataan hetki ylösalaisin, että enin neste lähtee, sitten vast täytettä, vaikka itä sulatejuustoa ja grilliin ne voi myös kääriä folioon.
Osaan kyllä. En syö lihaa niin viimeksi eilen grillasin mökillä vartaita jossa oli halloumia, herkkusieniä, paprikaa, tomaattia ja sipulia. Lisäksi grillasin maissin tähkiä.
Savustin myös ongella saamani lahnan.
Niin ,se on kummalista...naisia vaan formula kuskeina
Jaa. Taitaapi mailman huippukokeista olla ,90% miehiä. Kerros yksikin menestynyt bbg firma Suomessa jossa nainen on kokkina.
Ap se jaksaa alistaa ukkoansa😠et kyllä ansaitsekkaan muuta kuin kärvenneen makkaran
Vierailija kirjoitti:
Minun mies grillaa raikkaita voileipiä. Niiden päällä on pestyä jauhen lihaa.
Meillä mies grillaa kusisia grillitassuja.
Mitä ap taas niputtaa kaikki miehet samaan kastiin? Oletko toope? Meillä osaa teinipoikakin jo grillata muutakin kuin makkaroita. Isänsä on opettanut näet.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ap taas niputtaa kaikki miehet samaan kastiin? Oletko toope? Meillä osaa teinipoikakin jo grillata muutakin kuin makkaroita. Isänsä on opettanut näet.
Palstatotuus: kaikki miehet ovat paskoja. Miksi ette nyt lähde mukaan haukkumaan miehiä?
Pidä ap toi asenne, se on rautaa parisuhteessa ja muutenkin elämässä
Älähän läski valehtele. Kukaan ei grillaa HK:n sinistä!