Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhempani eivät rakastaneet minua

Vierailija
08.06.2025 |

Yritän nyt hyväksyä tämän faktan.

Kohtalotovereita?

Kommentit (233)

Vierailija
161/233 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei. En yleensä tee tätä, koska kaikille kiroamani ihmiset ovat kuolleet lyhyessä ajassa, joten vastuu on suuri. Mutta tämän aloittajaa ja ymmärtäviä ihmisiä pilkkaavan kiusanhengen kiroan, koska asiallisesta keskustelusta ei näytä tulevan mitään. Olet kirottu, sinä kiusanhenki, ja saat ansiosi mukaan.

Mene tarkistuttamaan lääkityksesi.

En ole tuo jota kommentoit, mutta tuo kommenttisi on kuin itikan pihaus sen energian rinnalla, mitä kirous voi sisältää. Emme ole erillisiä ihmisiä näkymättömässä maailmassa, vaan energia kulkee välillämme. Eli älköön tuo ap:n pilkkaaja hämmästykö, jos tulossa on vaikeuksia ja masennusta.

Sulla on psykoosi päällä. Mene pyytämään lääkettä lisää.

Kiroukselta on hankala piiloutua, jos ei tunne energiamaailmaa.

Vierailija
162/233 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi riidellä netissä? Vie hitosti aikaa.

Väittelykaverit on aloittajasta parempi kuin ei keskustelijoita ollenkaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/233 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käänny hoitajasi puoleen ap.

Vierailija
164/233 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus aina välillä sitä vaan yllättyy, miten eri tasoisia ihmisiä on olemassa. Ja mitä kehittymättömämpiä, sitä vähemmän ymmärtävät toisten mietteitä. Kaikista alimmat ovat niitä, jotka eivät anna muiden olla sellaisia kuin ovat, räksyttävät omaa agendaansa, vaikkeivät edes tajua mistä puhutaan. Heillä on vielä pitkä ja raskas matka edessä, tässä tai tulevassa elämässä. Kun on tarpeeksi kasvanut, ymmärtää oman voimattomuutensa näitä kohtaan ja osaa antaa heille tilaa oppia omat oppinsa itse. Heihin ei kannata tuhlata omaa energiaa, vaan etsiä ne ihmiset, jotka ovat omat oppinsa ottaneet ja pystyvät jakamaan sitä muille ymmärryksen ja pyytettömyyden kautta.

Vierailija
165/233 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaulva-palstalla iso osa kommentoijista on rakkautta vaille jääneitä. Sen verran ilkeämielistä ja häiriintynyttä tekstiä täällä kirjoitetaan. Toki osalla on vaan liikaa aikaa ja ainoana harrastuksena provosointi, mutta kyllä sekin jostain huomionhaun tarpeesta kertoo. 

Vierailija
166/233 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä aihe selvästi triggeröi ihmisiä.

Ehkä osa näistä ihmisistä jotka täällä halveksuvat aloitustani ovat itse asiassa ihmisiä joilla on samankaltainen kokemus - mutta jotka eivät ole jollain tasolla sitä kyenneet kohdata ja hyväksyä?

-ap

Ei, vaan kuulostaa esimerkiksi mun mielenvikaiselta äidiltä.

Rakastikon sun mielenvikainen äitisi sua mielenvikaisesti? Siksikö olet tuollainen? Ei se olo muiden häpäisemisestä parane.

Ei rakastanut. Se on narsisti ilman tunteita. Rypee itse omassa itsesäälissään. Aika säälittävä tapaus.

Vierailija
167/233 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus aina välillä sitä vaan yllättyy, miten eri tasoisia ihmisiä on olemassa. Ja mitä kehittymättömämpiä, sitä vähemmän ymmärtävät toisten mietteitä. Kaikista alimmat ovat niitä, jotka eivät anna muiden olla sellaisia kuin ovat, räksyttävät omaa agendaansa, vaikkeivät edes tajua mistä puhutaan. Heillä on vielä pitkä ja raskas matka edessä, tässä tai tulevassa elämässä. Kun on tarpeeksi kasvanut, ymmärtää oman voimattomuutensa näitä kohtaan ja osaa antaa heille tilaa oppia omat oppinsa itse. Heihin ei kannata tuhlata omaa energiaa, vaan etsiä ne ihmiset, jotka ovat omat oppinsa ottaneet ja pystyvät jakamaan sitä muille ymmärryksen ja pyytettömyyden kautta.

Sunhan piti poistua keskustelusta. Sen sijaan höliset manifestiasi edelleen. Mitähän sun hoitajakin siihen tuumaa?

Vierailija
168/233 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet jäänyt vaille rakkautta, se on oma ongelmansa. Toinen on se, että olet varmaan katkeroitunut vanhemmillesi. Millaisia heidän vanhempansa ja heidän lapsuutensa olivat? Tekisikö heidän ymmärtämisensa helpommaksi anteeksiannon, joka vapauttaisi sinuakin?

Parantavaa rakkautta voi saada aikuisenakin turvallisesta parisuhteesta. Yritä löytää sellainen.

Koskaan ei ole liian myöhäistä parantua lapsuuden traumoista, tämä tiedoksi myös sille kirotulle, joka halusi haavoittaa haavoitettua lisää. Koska hänetkin on haavoitettu joskus.

Vierailija
169/233 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, joka täällä kirjoittelee aktiivisesti, minkä ikäinen olet? :3

Vierailija
170/233 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä osa näistä ihmisistä jotka täällä halveksuvat aloitustani ovat itse asiassa ihmisiä joilla on samankaltainen kokemus - mutta jotka eivät ole jollain tasolla sitä kyenneet kohdata ja hyväksyä?

-ap

Rakastikon sun mielenvikainen äitisi sua mielenvikaisesti? Siksikö olet tuollainen? Ei se olo muiden häpäisemisestä parane.

Ei rakastanut. Se on narsisti ilman tunteita. Rypee itse omassa itsesäälissään. Aika säälittävä tapaus.

Ja sinä olet hänen kasvatuksensa tulos. Oletko tyytyväinen siihen?

Vierailija
171/233 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-ap

Niin, tuli kanssa mieleen, että monet varmasti haluaisivat kieltää tuon surullisen totuuden omien vanhempiensa kohdalla

Eivät ehkä halua käsitellä asiaa, koska se on liian kipeä asia heille, eikä heillä ole siihen kapasiteettia ainakaan vielä.

Vaan ehkä tämä sysäsi heidät lähemmäksi ko. totuutta ja siitä syystä raju aggressiohyökkäys Ap:tä vastaan. 

No, tämä on vaan keittiöpsykologin mielipide. 

Vierailija
172/233 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi riidellä netissä? Vie hitosti aikaa.

Jos ei ole muuta kuin aikaa.

Vierailija
173/233 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Pitihän se arvata jo alkuun, että kyse on äidin syyllistämisestä huoris.

Vierailija
174/233 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaulva-palstalla iso osa kommentoijista on rakkautta vaille jääneitä. Sen verran ilkeämielistä ja häiriintynyttä tekstiä täällä kirjoitetaan. Toki osalla on vaan liikaa aikaa ja ainoana harrastuksena provosointi, mutta kyllä sekin jostain huomionhaun tarpeesta kertoo. 

Jep, huomaa että tosi monella on paha olla! Ja kun ei itse voi hyvin, pitää huonoa oloa jakaa myös muille. Ettei vaan joku nauttisi kun itse jää ilman. Jos harrastuksena on pahan jakaminen, ei todellakaan ole kaikki kunnossa!

Vierailija
175/233 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Niin, tuli kanssa mieleen, että monet varmasti haluaisivat kieltää tuon surullisen totuuden omien vanhempiensa kohdalla

Eivät ehkä halua käsitellä asiaa, koska se on liian kipeä asia heille, eikä heillä ole siihen kapasiteettia ainakaan vielä.

Vaan ehkä tämä sysäsi heidät lähemmäksi ko. totuutta ja siitä syystä raju aggressiohyökkäys Ap:tä vastaan. 

No, tämä on vaan keittiöpsykologin mielipide. 

Täähän oli ap sun oma opetustuokiosi muille.

Vierailija
176/233 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Ja sinä olet hänen kasvatuksensa tulos. Oletko tyytyväinen siihen?

Ei hän mua kasvattanut millään tavalla.

Vierailija
177/233 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sunhan piti poistua keskustelusta. Sen sijaan höliset manifestiasi edelleen. Mitähän sun hoitajakin siihen tuumaa?

En ole se, joka lupasi poistua. Meitä on täällä katsos useampi, joka tietää mistä puhutaan.

Vierailija
178/233 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä on kaikkein omituisimpia kommentteja, jotka luulee tunnistavansa kirjoittelijat. Nytkin tänne kirjoittaa ainakin 3-4 ihmistä. Miten voit tunnistaa? Samanlaista häiriköintiä on myös Sussex-ketjussa ja 90 days fiancee  -ketjussa: joku luulee pystyvänsä identifioimaan kirjoittajat. Aika rasittavaa. Koko Vauva-palsta pitäisi lakkauttaa, koska tämä edistää vain ihmisten huonoa oloa. 

Vierailija
179/233 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Ja sinä olet hänen kasvatuksensa tulos

Olet hänen rakkaudettomuutensa tulos sitten.

Vierailija
180/233 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä on kaikkein omituisimpia kommentteja, jotka luulee tunnistavansa kirjoittelijat. Nytkin tänne kirjoittaa ainakin 3-4 ihmistä. Miten voit tunnistaa? Samanlaista häiriköintiä on myös Sussex-ketjussa ja 90 days fiancee  -ketjussa: joku luulee pystyvänsä identifioimaan kirjoittajat. Aika rasittavaa. Koko Vauva-palsta pitäisi lakkauttaa, koska tämä edistää vain ihmisten huonoa oloa. 

Tietyt kommentit ainakin vaikuttavat siltä, että ne olisivat yhden henkilön kirjoittamia. Mutta tiedä sitten.