Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhempani eivät rakastaneet minua

Vierailija
08.06.2025 |

Yritän nyt hyväksyä tämän faktan.

Kohtalotovereita?

Kommentit (233)

Vierailija
141/233 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen sijaan että menisit elämässäsi eteenpäin, kieriskelet itsesäälissäsi. Kerjäät muiltakin sääliä ja päänsilitystä. Mene terapiaan.

Mitä se elämässä eteenpäin meno tarkoittaa tässä tapauksessa?

-utelias eri 🤔

Vierailija
142/233 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On hämmentävää tajuta tämä fakta kun koko ikä on kuullut sitä perusoletusta: että kaikki vanhemmat rakastavat lapsiaan. Tottakai rakastavat, hehän ovat heidän lapsiaan. Mutta näin ei ole. Kaikki eivät rakasta. Emmekä me oikein ole osanneet pukea sanoiksi sitä mitä rakastaminen on.

Nyt vähän vanhempana sen tajuaa. Ja masennuksesta yritän päästä hyväksymällä tämän faktan. Yritän lopettaa tämän faktan vastustamisen. 

Vanhempani eivät minua rakastaneet ja vaikuttaa siltä että eivät ikinä tule rakastamaan. Mutta joku toinen voi rakastaa.

Epäilen että sinunlaista kukaan rakastaisi. Rumuus ja sairaus eivät ole rakastettavia. 

Oho, onpas täällä sairasta porukkaa, jopa 12 kusipäätä peukutti tätä aivo-oksennusta!! Eri. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/233 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on sairaita ihmisiä, jos tällainen aloitus ottaa noin koville. 

Äläpä mitään. 

Vierailija
144/233 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minuakaan kukaan koskaan ole aidosti rakastanut. Vanhemmat ovat kyllä huolehtineet ja elättäneet lapsuuden ajan. Minä rakastan ia hemmottelen itse itseäni. Itserakkauteen voi jokainen luottaa. 

Vierailija
145/233 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen sijaan että menisit elämässäsi eteenpäin, kieriskelet itsesäälissäsi. Kerjäät muiltakin sääliä ja päänsilitystä. Mene terapiaan.

Mitä se elämässä eteenpäin meno tarkoittaa tässä tapauksessa?

-utelias eri 🤔

Turha yrittää, ei se osaa selittää sitä. Todennäköisesti korkeimman tason vastaus olisi, että älä vaan mieti vanhoja.

Vierailija
146/233 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minuakaan kukaan koskaan ole aidosti rakastanut. Vanhemmat ovat kyllä huolehtineet ja elättäneet lapsuuden ajan. Minä rakastan ia hemmottelen itse itseäni. Itserakkauteen voi jokainen luottaa. 

Viisaita sanoja.

Vierailija
147/233 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Jotkut ovat niin pahoin vaurioituneita että sisimmässään halveksuvat ja vihaavat itseään, halveksuvat vähintään salaa kaikkia muita ja varsinkin omia lapsiaan. Kesti kauan tajuta että tuon tason nuppivika ei koskaan parane, eikä tietynikäiset mitään apuakaan hae vaikka olisikin sillä tasolla että olisi mahdollista kehittyä ja oppia ymmärtään itseään + mitä se oma käytös läheisille tekee, ja miksi muutenkin elämä on niin vaikeaa

Mieleltään sairaat ahneen sukupolven edustajat paneskelivat eivätkö osanneet/halunneet hoitaa tai edes rakastaa lapsiaan.

Tyhmä yleistäjä vauhdissa. 

Vierailija
148/233 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välit poikki vaan. Se on paras keino päästä eteenpäin ja hyväksyä asia.

Vierailija
149/233 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toiset eivät vain ole rakastettavia persoonia.

Hohhohoh, tuliko nyt parempi mieli sulle? Aikuinen ihminen

Jotkut tykkää lyödä lyötyä. Eivät ymmärrä, että omat teot tulee ajallaan takaisin omaan niskaan kuin bumerangi. Ap, voit lohduttautua sillä, että tällä kommentoijalla menee vielä huonommin kuin sulla ja hänen persoonansa on jäänyt kehittymättä aikuiseksi.

Vierailija
150/233 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden nyt pois. Tulen illalla katsomaan, josko keskustelu olisi edennyt mihinkään järkevään suuntaan. On muutakin tehtävää elämässä. 

Vierailija
151/233 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on jo poikki. Eteenpäin menemiseen ei vain taidot riitä.

Vierailija
152/233 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne on jo poikki. Eteenpäin menemiseen ei vain taidot riitä.

Onko sulla omia lapsia?

Vierailija
153/233 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei. En yleensä tee tätä, koska kaikille kiroamani ihmiset ovat kuolleet lyhyessä ajassa, joten vastuu on suuri. Mutta tämän aloittajaa ja ymmärtäviä ihmisiä pilkkaavan kiusanhengen kiroan, koska asiallisesta keskustelusta ei näytä tulevan mitään. Olet kirottu, sinä kiusanhenki, ja saat ansiosi mukaan.

Mene tarkistuttamaan lääkityksesi.

En ole tuo jota kommentoit, mutta tuo kommenttisi on kuin itikan pihaus sen energian rinnalla, mitä kirous voi sisältää. Emme ole erillisiä ihmisiä näkymättömässä maailmassa, vaan energia kulkee välillämme. Eli älköön tuo ap:n pilkkaaja hämmästykö, jos tulossa on vaikeuksia ja masennusta.

Vierailija
154/233 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelen asian näin, että on suurin lahja rakastaa ja saada rakkautta. Kun odotin esikoistani hiukan huterissa olosuhteissa, rukoilin että Jumala antaisi minun rakastaa häntä,  tulevaa ehdoitta.

Tuli kaikenlaista synnytyksessäkin, mutta sain lahjan suurimman, hänet ja lahjan rakastaa häntä ehdoitta.

Emme me kaikki ole pyhiä ja virheettömiä äitejä.

Isossa perheessämme isä ja äiti tekivät parhaansa, mutta huomasimme kuinka äiti kohteli jotakuta sisaristamme kylmemmin, kuin toista. Puhuin tästä lääkärilleni, hän totesi ettei minun tehtäväni ole alkaa mestaroimaan muiden sisarusteni välejä vanhempiinsa. Se on jokaisen itse tehtävä. Tämä asia kyllä kalvaa, on aina kalvanut mieltäni, tuonut suruakin.

Kiitos ap, elämä kyllä kantaa!

Vierailija
155/233 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ap kirjoitti aloituksessaan menneessä muodossa vanhemmistaan. Huomattavaa, että jo kuolleet vanhemmat pyörii mielessä iäkkäällä aloittajalla.

Vierailija
156/233 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähden nyt pois. Tulen illalla katsomaan, josko keskustelu olisi edennyt mihinkään järkevään suuntaan. On muutakin tehtävää elämässä. 

Tervemenoa!

Vierailija
157/233 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi riidellä netissä? Vie hitosti aikaa.

Vierailija
158/233 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei. En yleensä tee tätä, koska kaikille kiroamani ihmiset ovat kuolleet lyhyessä ajassa, joten vastuu on suuri. Mutta tämän aloittajaa ja ymmärtäviä ihmisiä pilkkaavan kiusanhengen kiroan, koska asiallisesta keskustelusta ei näytä tulevan mitään. Olet kirottu, sinä kiusanhenki, ja saat ansiosi mukaan.

Mene tarkistuttamaan lääkityksesi.

En ole tuo jota kommentoit, mutta tuo kommenttisi on kuin itikan pihaus sen energian rinnalla, mitä kirous voi sisältää. Emme ole erillisiä ihmisiä näkymättömässä maailmassa, vaan energia kulkee välillämme. Eli älköön tuo ap:n pilkkaaja hämmästykö, jos tulossa on vaikeuksia ja masennusta.

Sulla on psykoosi päällä. Mene pyytämään lääkettä lisää.

Vierailija
159/233 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on huoris?

Vierailija
160/233 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä aihe selvästi triggeröi ihmisiä.

Ehkä osa näistä ihmisistä jotka täällä halveksuvat aloitustani ovat itse asiassa ihmisiä joilla on samankaltainen kokemus - mutta jotka eivät ole jollain tasolla sitä kyenneet kohdata ja hyväksyä?

-ap

Ei, vaan kuulostaa esimerkiksi mun mielenvikaiselta äidiltä.

Rakastikon sun mielenvikainen äitisi sua mielenvikaisesti? Siksikö olet tuollainen? Ei se olo muiden häpäisemisestä parane.