Onko tää harhaluulo?
Pelkään että tukehdun ruokaan niin en oo syöny oikeeta ruokaa yli vuoteen.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Mitä olet syönyt?
Oon juonu niitä lisäravinnejuomia
Vierailija kirjoitti:
ei oo vaan pakko-oire
pakko-oire ois esim. jatkuva käsienpesu. tää on enemmänki pakkoajatus
Oletko harkinnut ostaa hamppuköyttä? Siihen kun laittaa silmukan niin moni harmi poistuu. Siis onko niin vai näin?
Ootko syönyt edes porkkanoita, pottuja tai näkkäriä. Ihan mielenkiinnosta kysyn koska meillä on vessapaperit loppu.
Vierailija kirjoitti:
Oletko harkinnut ostaa hamppuköyttä? Siihen kun laittaa silmukan niin moni harmi poistuu. Siis onko niin vai näin?
en
Nytkö luulit että on hyvä aloitus. Ei ihan nolo
Vierailija kirjoitti:
Nytkö luulit että on hyvä aloitus. Ei ihan nolo
mitä selität?
No jos tämä on totta niin sinun pitää mennä lääkäriin. Pitää selvittää miten elimistösi voi ja tarvitset psykiatrista hoitoa. Jos tuo on totta niin toivon todella, että hakeudut lääkäriin heti ensi viikolla.
Vierailija kirjoitti:
No jos tämä on totta niin sinun pitää mennä lääkäriin. Pitää selvittää miten elimistösi voi ja tarvitset psykiatrista hoitoa. Jos tuo on totta niin toivon todella, että hakeudut lääkäriin heti ensi viikolla.
Olin osastolla vuos sitten syömättömyyden takia ja ne sano että eivät voi auttaa.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Nyt söin. Taisin tukehtua.
AP
lopeta esiintyminen minuna
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin osastolla vuos sitten syömättömyyden takia ja ne sano että eivät voi auttaa.
-ap
Hakeudu uudestaan hoidon piiriin ja sano että pitää yrittää auttaa jollain muulla tavalla kun kerran osastohoito ei ollut oikea tapa.
Se selviää vain kokeilemalla.
Vaihtoehtoisesti voit jatkaa samalla linjalla. Kannattaa kuitenkin tehdä sopimus niiden lisäravinteiden valmistajien kanssa tieteellisestä kokeesta. Ne saavat mainosta jos pelkillä niillä elää ja sinä saat rahaa tai etuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Hakeudu uudestaan hoidon piiriin ja sano että pitää yrittää auttaa jollain muulla tavalla kun kerran osastohoito ei ollut oikea tapa.
Millä muulla tavalla noi voi auttaa? Oon jo terapiassa ja lääkityksellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Millä muulla tavalla noi voi auttaa? Oon jo terapiassa ja lääkityksellä.
No kuulostaa että terapia ei ole ihan oikeanlainen. Sisältääkö se esim altistusta eli syömisen "opettelua"?
up