Mulle kelpaa vain yksi tietty mies ja kun en häntä saa niin olen sitten yksin
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, sä et kelpaa sille miehelle. Siksi olet tuossa tilanteessa. Avaa silmäsi. Maailma on parempia miehiä täynnä. Hukkaat parhaat vuotesi.
Kukaan halua edes näitä jämänaisia, mitä sä huputat
Sinä haluat. Ja siksi sua kiukuttaa kun naiset ei olekaan jakeluautomaatteja.
Vierailija kirjoitti:
Itsellesipä sinä tuolla tavalla kostat. Aika kuluu, muut pariutuvat, saavat lapsia ja ostavat asuntoja. Mutta sinä kostat maailmalle, siinä elämäsi sisältö.
Eikö sinkut saa siis ostaa asuntoja?
Toivottavasti et ole se, joka havittelee minun miestäni? Uskoisit jo, hän ei edes pidä sinusta, on vain perusystävällinen, koska ei halua loukata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellesipä sinä tuolla tavalla kostat. Aika kuluu, muut pariutuvat, saavat lapsia ja ostavat asuntoja. Mutta sinä kostat maailmalle, siinä elämäsi sisältö.
Varallisuus kertyy parhaiten pitkässä parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten te muut jaksatte? Itse olen jo väsynyt tähän ja moitin itseäni, kun en pääse eteenpäin ja toisaalta olen alkanut hyväksymään että tulen aina tunteilemaan häntä kohtaan 💔😔
Surullista, kaltaiseni mukava ja viehättävä nainen menee tässä hukkaan.
-n
Minä keskityn ystävyyssuhteisiin ja muuhun elämään. On oikeastaan aika ihanaa kun ei ole mitään hinkua mennä tonkimaan tindereiden roskatunkiota.
Minä sain mitä halusin, mutta en tinderistä, koskaan käynytkään sivustolla. Niin alas vajoaa vain todella epätoivoinen. Naimisissa oltu 20 vuotta. Minä en etsinyt, mieheni oli pitkään minua katsellut sivusta. Kun tutustuimme, rakastuin pikkuhiljaa. Ei tavattu ravintolassa.
Tinder perustettiin 2012.
Kuulostaa ihan tyypilliseltä rakastumisen oireelta. Ei tietenkään silloin kukaan muu kiinnosta. Jos ei saa vastakaikua, niin kannattaa vain antaa asian olla ja odottaa, niin tunteet yleensä haalistuvat hiljalleen ajan kuluessa. Joissakin tapauksissa siihen voi mennä vuosiakin.
En pitäisi tätä mitenkään huolestuttavana tai edes epänormaalina, ellei siihen liity pidemmän aikaa yletöntä, pakonomaista tunteiden ruokkimista ja niissä vellomista tai toisen vakoilua. Kuten joku tuolla edellä kirjoitti, keskittyy sitten muuhun elämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten te muut jaksatte? Itse olen jo väsynyt tähän ja moitin itseäni, kun en pääse eteenpäin ja toisaalta olen alkanut hyväksymään että tulen aina tunteilemaan häntä kohtaan 💔😔
Surullista, kaltaiseni mukava ja viehättävä nainen menee tässä hukkaan.
-n
Minä keskityn ystävyyssuhteisiin ja muuhun elämään. On oikeastaan aika ihanaa kun ei ole mitään hinkua mennä tonkimaan tindereiden roskatunkiota.
Minä sain mitä halusin, mutta en tinderistä, koskaan käynytkään sivustolla. Niin alas vajoaa vain todella epätoivoinen. Naimisissa oltu 20 vuotta. Minä en etsinyt, mieheni oli pitkään minua katsellut sivusta. Kun tutustuimme, rakastuin pikkuhiljaa. Ei tavattu ravintolassa.
Tinder peruste
Joka tapauksessa! Miksi etsiä tinteristä? Epätoivoista toimintaa! Jättää tinterit pois niin yllättäen voi joku eteen astua arvaamatta.
En mielestäni miehenä täytä nykyisiä ulkonäkökriteerejä, ainakaan tuon pituuden (185-190cm) suhteen. Silti yleisestikin kauniina pidetyt, myös pitkät naiset haluavat tehdä lähempää tuttavuutta eli deittailla ja tutustua. Tässä joukossa on myös huomattavan menestyneitä naisia, liike-elämässä ja politiikassa. Eli lopulta me kaikki olemme myös miehiä ja naisia, joilla on tarve tulla rakastetuksi ja tarve rakastaa.
En ole tinderissä enkä muissakaan deittisovelluksissa.
Sama. On yksi mies jonka haluan. Tiedän että en tule koskaan häntä saamaan. Siksi tulen elämään elämäni ilman kumppania tai lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No entä yht, jotka ovat kerryttäneet varallisuutta ihan itse? Minä kerkesin yhna kerryttää varallisuutta ennen kuin tapasin nykyisen aviomieheni. Varallisuudella tarkoitan säästöinä rahaa. Raha on raha, joka makaa semmoisenaan pankissa. En ole koskaan ollut mikään rahasto tai sijoitusihminen. Täytyy muistaa, että on niitä omillaan toimeentulevia myös. Älä väheksy! Jotta saan vääntää puukkoa, olen lähihoitaja.
Jotkut suojaa itseään tavoittelemalla vain sellaista, joka on mahdottomuus. Ihmistä tai muuta. Se on turvallista eikä tarvitse tehdä mitään. Saa elää omassa kuplassa ja mielikuvissa ilman realismia ja arjen ja todellisuuden paineita. Eikös ilmiöllä ole nimikin?
Tällaista mielenlaatua osoitti aikoinaan Croucho Marx, joka totesi, ettei koskaan voisi liittyä jäseneksi clubiin, joka suostuisi hyväksymään hänet jäseneksi.
Law of Attractionin eli vetovoiman lain mukaan se, mihin keskitymme ja millaisessa tunnetilassa olemme, vetää puoleensa lisää samaa. Jos ajattelet: "Haluan vain hänet, enkä ketään muuta, ja koska en saa häntä, olen yksin", niin energia ja tunne, jota lähetät, on puute, kaipaus ja erillisyys. Vetovoiman laki ei reagoi sanoihin vaan siihen, millaista energiaa lähetät ja tällöin saat lisää yksinäisyyttä ja kaipuuta. Ei tarvitse unohtaa tuota tiettyä ihmistä, mutta on tärkeää päästää irti pakottavasta tarpeesta ja luottaa siihen, että jos hän on sinulle oikea, hän tulee. Ja jos ei, universumilla on jotain vielä parempaa mielessä.
Olet ahdistelia,sinusta pitäisi tehdä ilmoitus.Ja nainen ei ole tietysti kiinnostunut.Olet sairas,minua on myös joku 70v ukko seurannut n 5 vuotta,ei kiinnosta ikinä tuollainen ukko ,ahdistaa vaan.Lopettakaa tuollainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sa toki, hieman toiset riskit kuin parisuhteessa olevilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan halua kaikkia miehiä. Mä en halua yhtäkään miestä.
Ei kukaan kaikkia haluakaan, mutta useimmat ovat avoimia muillekin kuin yhdelle saavuttamattomalle tapaukselle.
Miksi helvetissä pitäisi olla avoin muille miehille, jos ei saa sitä jonka haluaa? Se, että sulle kelpaa mikä tahansa missä on reikä, on oma ongelmasi. Nainen etsii kaltaistaan fiksua ja rakastavaa ihmistä, ei ketä tahansa urpoa jolla on yrpä.
Meinaatko että on olemassa vain yksi fiksu ja rakastava mies?
Kannattaisi olla avoin tutustumaan myös muihin. Jos tutustuisit muihinkin, saattaisit tutustua johonkin fiksuun ja rakastavaan, josta tulisi elämänkumppani tai ainakin hyvä ystävä. Pilaat vain oman elämäsi haikailemalla jonkun saavuttamattoman miehen perään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan halua kaikkia miehiä. Mä en halua yhtäkään miestä.
Ei kukaan kaikkia haluakaan, mutta useimmat ovat avoimia muillekin kuin yhdelle saavuttamattomalle tapaukselle.
Miksi helvetissä pitäisi olla avoin muille miehille, jos ei saa sitä jonka haluaa? Se, että sulle kelpaa mikä tahansa missä on reikä, on oma ongelmasi. Nainen etsii kaltaistaan fiksua ja rakastavaa ihmistä, ei ketä tahansa urpoa jolla on yrpä.
chill bitch.geez.
Vierailija kirjoitti:
Sama. On yksi mies jonka haluan. Tiedän että en tule koskaan häntä saamaan. Siksi tulen elämään elämäni ilman kumppania tai lapsia.
Järjetöntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin haluaisin vain yhden naisen jota en saa. En ole ikinä puhunut hänelle, mutta lähden seuraamaan häntä jos näen kaupungilla. Kahvilassa istun viereiseen pöytään ja kaupassa katselen häntä hyllyjen välistä.
Sekopää. Ilmiannettu poliisille mahdollisesti vaarallisena.
Ei ketään saa väkisin, sairasta tuollainen seuraaminen,Minua on moni ukko ahdistellut ja vainonnut.Tuosta voi ilmoittaa poliisille.
Olen ollut naimisissa saman miehen kanssa 18 vuotta. Ehkä olet luuseri itse?