Mulle kelpaa vain yksi tietty mies ja kun en häntä saa niin olen sitten yksin
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ihan tyypilliseltä rakastumisen oireelta. Ei tietenkään silloin kukaan muu kiinnosta. Jos ei saa vastakaikua, niin kannattaa vain antaa asian olla ja odottaa, niin tunteet yleensä haalistuvat hiljalleen ajan kuluessa. Joissakin tapauksissa siihen voi mennä vuosiakin.
En pitäisi tätä mitenkään huolestuttavana tai edes epänormaalina, ellei siihen liity pidemmän aikaa yletöntä, pakonomaista tunteiden ruokkimista ja niissä vellomista tai toisen vakoilua. Kuten joku tuolla edellä kirjoitti, keskittyy sitten muuhun elämään.
Miehiä kyllä kiinnostaa aina kaikki naiset. Palstalla naiset parkuu että ovat samanlaisia kuin miehet että kyllä kaikki miehet kiinnostaa vaikka suhteessa olisivatkin. Kuka valehtee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ihan tyypilliseltä rakastumisen oireelta. Ei tietenkään silloin kukaan muu kiinnosta. Jos ei saa vastakaikua, niin kannattaa vain antaa asian olla ja odottaa, niin tunteet yleensä haalistuvat hiljalleen ajan kuluessa. Joissakin tapauksissa siihen voi mennä vuosiakin.
En pitäisi tätä mitenkään huolestuttavana tai edes epänormaalina, ellei siihen liity pidemmän aikaa yletöntä, pakonomaista tunteiden ruokkimista ja niissä vellomista tai toisen vakoilua. Kuten joku tuolla edellä kirjoitti, keskittyy sitten muuhun elämään.
Miehiä kyllä kiinnostaa aina kaikki naiset. Palstalla naiset parkuu että ovat samanlaisia kuin miehet että kyllä kaikki miehet kiinnostaa vaikka suhteessa olisivatkin. Kuka valehtee?
Naiset valehtelevat aina
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset valehtelevat aina
Naisten totuus vaihtuu aina agendan mukaan 😅
Minulle kelpaa muutkin. On melkein sama kuka työstää minua ahteriin.
M42
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellesipä sinä tuolla tavalla kostat. Aika kuluu, muut pariutuvat, saavat lapsia ja ostavat asuntoja. Mutta sinä kostat maailmalle, siinä elämäsi sisältö.
Mitä horiset :D
Ei se ole mitään kostamista, ettei halua kaikkia luuserimiehiä mitä maan päällä taapertaa. Nainen nimittäin haluaa rinnalleen ihmisen, ei mulkunpidintä.
Sori jos loukkaan typeryyttäsi, mutta et sinäkään huoli kaikkia maailman naisia. Eikä kukaan vingu, että olet jollain pippelinpihtauskostoretkellä XD
Olen ollut naimisissa saman miehen kanssa 18 vuotta. Ehkä olet luuseri itse?
Jotenkin säälittävää kun naiset identifioituvat siviilisäätynsä kautta. -eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Law of Attractionin eli vetovoiman lain mukaan se, mihin keskitymme ja millaisessa tunnetilassa olemme, vetää puoleensa lisää samaa. Jos ajattelet: "Haluan vain hänet, enkä ketään muuta, ja koska en saa häntä, olen yksin", niin energia ja tunne, jota lähetät, on puute, kaipaus ja erillisyys. Vetovoiman laki ei reagoi sanoihin vaan siihen, millaista energiaa lähetät ja tällöin saat lisää yksinäisyyttä ja kaipuuta. Ei tarvitse unohtaa tuota tiettyä ihmistä, mutta on tärkeää päästää irti pakottavasta tarpeesta ja luottaa siihen, että jos hän on sinulle oikea, hän tulee. Ja jos ei, universumilla on jotain vielä parempaa mielessä.
Lol.
Mikä universumi. Ei koulussa puhuttu. Ei vanhemmat ihmisetkään puhunut.
Oot sairas. Mene opiskelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Itsepä olet valintasi tehnyt. Mutta tunnetko tätä tyyppiä todellisuudessa, että millainen olisi kun olisitte asuneet vaikka 2 vuotta yhdessä, kun arki koittaisi ja ruusunpunaiset lasit olisi riisuttu? Ehkä hän ei tuntuisikaan niin sopivalta enää
Sitähän ei voi tietää, kuin kokeilemalla. Aika nopeast varmaan tietää, asutaanko kahtakaan vuotta yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
No, sä et kelpaa sille miehelle. Siksi olet tuossa tilanteessa. Avaa silmäsi. Maailma on parempia miehiä täynnä. Hukkaat parhaat vuotesi.
Niin jos mies haluaa naisen, hän tekee sen selväksi. Ujompikin mies saa liikettä housunpuntteihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellesipä sinä tuolla tavalla kostat. Aika kuluu, muut pariutuvat, saavat lapsia ja ostavat asuntoja. Mutta sinä kostat maailmalle, siinä elämäsi sisältö.
Eikö sinkut saa siis ostaa asuntoja?
Varallisuus kertyy parhaiten pitkässä parisuhteessa.
Niinkun asutaan miehen talossa :>
Lol.