Mulle kelpaa vain yksi tietty mies ja kun en häntä saa niin olen sitten yksin
Kommentit (91)
Itsellesipä sinä tuolla tavalla kostat. Aika kuluu, muut pariutuvat, saavat lapsia ja ostavat asuntoja. Mutta sinä kostat maailmalle, siinä elämäsi sisältö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten te muut jaksatte? Itse olen jo väsynyt tähän ja moitin itseäni, kun en pääse eteenpäin ja toisaalta olen alkanut hyväksymään että tulen aina tunteilemaan häntä kohtaan 💔😔
Surullista, kaltaiseni mukava ja viehättävä nainen menee tässä hukkaan.
-n
Minä keskityn ystävyyssuhteisiin ja muuhun elämään. On oikeastaan aika ihanaa kun ei ole mitään hinkua mennä tonkimaan tindereiden roskatunkiota.
Minä sain mitä halusin, mutta en tinderistä, koskaan käynytkään sivustolla. Niin alas vajoaa vain todella epätoivoinen. Naimisissa oltu 20 vuotta. Minä en etsinyt, mieheni oli pitkään minua katsellut sivusta. Kun tutustuimme, rakastuin pikkuhiljaa. Ei tavattu ravintolassa.
Vierailija kirjoitti:
Miten te muut jaksatte? Itse olen jo väsynyt tähän ja moitin itseäni, kun en pääse eteenpäin ja toisaalta olen alkanut hyväksymään että tulen aina tunteilemaan häntä kohtaan 💔😔
Surullista, kaltaiseni mukava ja viehättävä nainen menee tässä hukkaan.
-n
Vierailija kirjoitti:
Itsellesipä sinä tuolla tavalla kostat. Aika kuluu, muut pariutuvat, saavat lapsia ja ostavat asuntoja. Mutta sinä kostat maailmalle, siinä elämäsi sisältö.
Eli pitäisi unohtaa omat tunteet ja elää jonkun muun elämää? Sitten on sentään perhe, talo ja katkeruus kuten muillakin?
-Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Limerenssi?
En rakentele mitään mielikuvia, joten ei taida olla kyse siitä. Haluan hänet sellaisena kuin hän on ja minulla on ollut hyvä olla hänen lähellään ja kanssa.
-n
Sama tunne täälläkin
-m
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista, teet väärin itsellesi ja luultavasti myös muille :(
Tällainen pakkomielteinen eukko tekee vain palveluksen muille
Millä tavalla?
Sillä tavalla että se on poissa deittimarkkinoilta
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä!
Rakastan yhtä naista niin paljon että muu olisi vain leikkiä. Viides vuosi erossa, ja koko ajan tiennyt ettei se tästä muutu. Parempi olla rehellinen itselleen vaikka se tarkoittaisikin yksin oloa.
Oletteko eronneet, olleet joskus pari?
Vierailija kirjoitti:
No, sä et kelpaa sille miehelle. Siksi olet tuossa tilanteessa. Avaa silmäsi. Maailma on parempia miehiä täynnä. Hukkaat parhaat vuotesi.
Kyllä ne parhaat vuodet on tän ikäisellä jo menneet. Olen 44.
Ap
Vierailija kirjoitti:
No, sä et kelpaa sille miehelle. Siksi olet tuossa tilanteessa. Avaa silmäsi. Maailma on parempia miehiä täynnä. Hukkaat parhaat vuotesi.
Kukaan halua edes näitä jämänaisia, mitä sä huputat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli pitäisi unohtaa omat tunteet ja elää jonkun muun elämää? Sitten on sentään perhe, talo ja katkeruus kuten muillakin?
-Eri
Vollottamalla ja masentelemalla teet vain vahinkoa itsellesi. Itseen käpertyminen aiheuttaa yksinäisyyttä.
Muut miehet kiittävät.
Oikeasti, ette vaikuta kovin terveiltä
Itsepä olet valintasi tehnyt. Mutta tunnetko tätä tyyppiä todellisuudessa, että millainen olisi kun olisitte asuneet vaikka 2 vuotta yhdessä, kun arki koittaisi ja ruusunpunaiset lasit olisi riisuttu? Ehkä hän ei tuntuisikaan niin sopivalta enää
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei halua pakkomielteistä akkaa muutenkaan.
Millaisesta pakkomielteestä kyse?
Vierailija kirjoitti:
Muut miehet kiittävät.
Oikeasti, ette vaikuta kovin terveiltä
Ei nämä ole kykeneväisiä mihinkään parisuhteeseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla teen väärin muille?
Ap
Et millään tavalla. Puutteessa oleva tunnevammainen incel vain ruikuttaa kun kaikkienhan pitäisi antaa juuri hänelle, jotta hän pääsee sitten huorittelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Eri
Ei tuolla marisijalla mitään taloja ole. Se on persaukinen persutrolli, joka ei ole koskaan päässyt työntämään nuppiaan toiseen ihmiseen eikä pääse.
On vain hyvä olla valikoiva ja haluta vain se yksi. Ei jonossa seisova incel-parvi ole mitään valiomiesten joukkoa vaan aivottomia pihatonttuja. Siksihän ne ovat yksin kun kukaan ei niitä huoli. Evoluutiota.
Vierailija kirjoitti:
Mitä horiset :D
Ei se ole mitään kostamista, ettei halua kaikkia luuserimiehiä mitä maan päällä taapertaa. Nainen nimittäin haluaa rinnalleen ihmisen, ei mulkunpidintä.
Sori jos loukkaan typeryyttäsi, mutta et sinäkään huoli kaikkia maailman naisia. Eikä kukaan vingu, että olet jollain pippelinpihtauskostoretkellä XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällainen pakkomielteinen eukko tekee vain palveluksen muille
Millä tavalla?
Sillä tavalla että se on poissa deittimarkkinoilta.
Tinder ja deitit = karjamarkkinat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne parhaat vuodet on tän ikäisellä jo menneet. Olen 44.
Ap
Jaha, sä ootkin siis incel-mies.
T. N59
Niin minäkin luulin monta vuotta, kunnes totesin ettei kannata odotella . Heti löytyi parempi