Muistatteko suositun vaaleanpunaisen (?) hiusgeelin 90-luvulta?
Mikä sen nimi oli? Myytiin läpinäkyvässä (?) tuubissa, jossa oli ehkä sinisellä teksti... Geeli hennon vaaleanpunaista. Vai olikohan sittenkin vain se tuubi vaaleanpunainen?
Tätä oli siis jokaisessa marketissa hiustuotepuolella myynnissä 90-luvulla ja ehkä aiemminkin. Olen yrittänyt googletella, mutta tuloksetta.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli ekana mieleen tuubipurukumi.
Se ei ollut läpinäkyvässä tuubissa.
Eiks niitä ollu pinkkiä ja sinistä mönjää? Toinen vähän kevyempi ja toinen pitävämpi? Sellainen sininen, läpinäkyvä purkki josta sitä sai puristettua.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli ekana mieleen tuubipurukumi.
No nyt oli kyse hiusgeeelistä. Muistan kyllä tuubipurukumitkin. Geeli oli isommassa, pitkässä, läpinäkyvässä tuubissa, ja kaikki nuoret, jotka ylipäätään käyttivät geeliä, käyttivät sitä. AP
Vierailija kirjoitti:
Studio line.
Ei, eikä mielestäni ollut Lorealin muutenkaan vaan jonkin suomalaisen tai pienemmän firman tuote.
Vierailija kirjoitti:
Biozell?
Olin juuri tulossa ehdottamaan samaa. Sininen tuubi, missä oli läpinäkyvä ikkuna ja geeli oli vaaleanpunaista. Muistelisin näin, kun olin tuolloin kaupassa töissä kempparipuolella ja näitä hiustuotteita myin ja hyllytin.
Muistaakseni biozell haalean vaaleen sininen melkein läpi kuultava tuubi, jossa mustalla naisen pään kuva, geeli oli muistaakseni vaalean punertavaa. Hmm.. Onkohan muistikuvani oikea?!
Studioline oli silloin ysärillä sellainen valkoinen purkki, jossa oli jotain ruudukkoa ja keltaista, ehkä pinkkiä.
Biozell se oli! Kiitos tietäjille. Tällä vanhalla mainosvideolla vilahtaa purkki alareunassa, kuvia ei meinaa löytyä. AP
Kai nyt joku muistaa?