161cm ja 66,5kg, muita samoissa mitoissa?
Miltä tuntuu? Paljonko haluat tiputtaa pois? Vai oletko juuri noin hyvä?
Itse haluan tiputtaa vielä 2,5kg.
Kommentit (20)
Vierailija:
160/54 ja olen tyytyväinen. 4 lasta synnyttänyt ja hyvässä kunnossa vielä...
käy kävelyillä rannoilla, lähde kahvilaan, nauti elämästäsi ja unohda kilot - SINÄ olet HYVÄ !
Vierailija:
Miltä tuntuu? Paljonko haluat tiputtaa pois? Vai oletko juuri noin hyvä?Itse haluan tiputtaa vielä 2,5kg.
Painoin tammikuun alussa vielä 75kg, joten olen kyllä enemmän kuin tyytyväinen jo tähänkin ;-)
Mulle semmonen hyvä paino olisi 59-60, ja vielä pari vuotta sitten tuossa painossa olinkin. Ei tunnu olo kyllä nytkään mitenkään pullakalta, koska urheilen paljon ja läskiä on loppujen lopuksi vähän (ainoastaan masussa ja alleissa näkyvästi).
Josko tässä kevätauringon lisätessä loistettaan saisi muutaman kilon pois, en aio mitään hirveätä dieettiä aloittaa, koska luotan siihen että " hiljaa hyvä tulee" :)
Mulla on nyt noi sun tammikuun mitat : /
Olisin ikionnellinen jos painaisin alle 70kg
Haluaisin painaa n. 65kg, silloin mahtuisi taas s-m koon vaatteet.
Mutta se on ajankohaista sitten vasta kun toivun ensin rauhassa tästä synnytyksestä. :)
pidä vaan huoli ettei se kuitenkaan lähde salaa taas nousemaan!! voihan tuosta vielä jonkin kilon tiputtaa mutta riippuu ihan ruumiinrakenteesta, lihakset, luusto... jos itsellä on hvä olo niin miksi pitäsi pudottaa?
Olen 4v sitten painanut 58kg ja silloin olin ihan liian laiha. Siis kaikkien muidenkin mielestä kuin omasta.
Ap
Tavoitteeni on 62kg ja sitten olen enemmän kuin tyytyväinen! :) Ei kaikkien tarvitse olla laihoja tikkuja! Me ollaan ap just hyvän kokoisia :)
ja muutama kilo ois kiva pudottaa, mutta muut kyllä sanovat , että ihan normi mitoissa, niin paljon kiinni siitä minkälainen ruumiinrakenne.
Minullekin sanotaan nyt, että olen normaalimitoissa. Ja hyvä ystäväni on varoittanut laihduttamasta liikaa, sillä sitten en enää näytä hyvältä (vrt. 4v sitten..) Mutta tuo 2,5kg saa vielä mennä :)
Ap
mä oon 162 ja 67,5 ja tavoite on 62kg. synnytin 1,5 vuotta sitten ja ennen raskautta olin 61kg. keräsin huimat 25kg raskaana, eikä vieläkään ole kaikki poissa.
163cm ja 68kg ja terveellisillä elämäntavoilla tippukoon minkä tippuu...
En rupea dieetille enkä erityisille laihdutusyrityksille vaan jos ei elämäntyylilläni tipu niin olkoon tippumatta :)
Käyn kolmesti viikossa 4km sauvalenkillä ja samalla reissulla kuntosalilla. Syön pääsääntöisesti kanaa, kalaa, salaattia, kasviksia, hedelmiä ja kuitupitoista ruisleipää arkisin ja viikonloppuna on herkkupäivä.
Olen molemmista raskauksista lihonut 20 kiloa ja laihtunut ne pois...
Ja tuo ruumiinrakenne lienee ihan totta. Olen aina ollut urheilullinen ja silti olen painanut 60kg jo 16v iässä enkä totisesti ollut läski 57 tuuman farkuissani!
sitten painoin 66kg. Heräsin katsottuani itseäni peilistä, jumakauta tuo en voi olla minä!!
Nyt vasta pari kiloa kevyempänä olen virkeämpi henkisesti ja tiedän että pystyn pudottamaan sinne 59kg.
Ihanaa, täältä tullaan kesä ja bikinit ; )
Olen laihduttanut järkeistämällä ruokavaliotani. Turhat rasvat/sokerit kylmästi pois. 2 lämmintä ateriaa/päivä. En santsaa vaan syön sen mitä lautaselle otan. Lisäksi aamupala, välipala ja iltapala. Juon paljon vettä. Aiemmin napsin vähän väliä kaapilta jotain suuhun, keksejä tms. Järkevällä syömisellä + perusliikunnalla pääsee pitkälle.
Ap
pudottaa nyt synnytyksen jälkeen jokunen kilo, tuonne 60 kilon hujakoille. Riippuu tosiaan ihan ruumiinrakenteesta, missä painossa näyttää ja tuntuu hyvältä. Älä stressaa liikaa, tosi hienosti olet pudottanut painoasi, onnea!
160/54 ja olen tyytyväinen. 4 lasta synnyttänyt ja hyvässä kunnossa vielä...