Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä väärää Karfit tekivät, että lapset piti sijoittaa?

Vierailija
04.06.2025 |

Jos viranomaisiakin oli moitittu väärästä päätöksestä?

Kommentit (20031)

Vierailija
2621/20031 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paikalliset suojelevat perhettä.

Eiköhän ole todennäköisempää että perhe on ilmoittautunut turvapaikanhakijoiksi johonkin muuhun maahan, kuin elää vuosi piilossa. 

Niinpä. Muuten tonne kannattaisi piilottaa ne sadat perheet jotka pakoilevat väkivaltaisia isiään turvakodeissa. Ovat selvästi pätevämpiä:D

Vierailija
2622/20031 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako ne sossut Suomessa jonkun proviision tai bonuspalkan että sijoittaa ihmisiä pois kodeistaan laitoksiin?? Olen jo pitkään miettinyt onko näin, koska minulle myös ehdotettu asuntolaa, olen päihteetön ja ainoa vikani on työttömyys, josta rangaistaan. Samalla ihmettelen kun päihteiden tiedekunta kokoontuu kadulle ja heitä ei ohjata noihin. Mikä business tuossa taustalla häärii. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2623/20031 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2624/20031 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linna uhkaa myös perheen piilottelijoita. 

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2777f733-7c26-499d-a7c9-a3d0bff60393

Yksittäisessä tapauksessa avunannosta selviäisi Tolvasen arvion mukaan todennäköisesti sakoilla, lukee tuossa linkissä.

Vierailija
2625/20031 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ole todennäköisempää että perhe on ilmoittautunut turvapaikanhakijoiksi johonkin muuhun maahan, kuin elää vuosi piilossa. 

Tuleeko sinulle mieleen, mihin maahan nämä voisivat päästä turvapaikahakijoiksi? Minulle ei tule sellaista mieleen.

Vierailija
2626/20031 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksittäisessä tapauksessa avunannosta selviäisi Tolvasen arvion mukaan todennäköisesti sakoilla, lukee tuossa linkissä.

Kymmenen ihmisen ruokkiminen vuoden ajan on niin kallista että sakot tulisivat halvemmaksi. Ei kukaan rangaistuksen pelossa ainakaan jatka piilottelua.

Vierailija
2627/20031 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuosi 2020 oli koronasulun aikaa, ja poliisikin valvoi ihmisten liikkumista valvontapisteillään.

Karfit olivat vuonna 2020 autolla matkalla jonnekin, (minne?) lastensa kanssa, kun poliisi pysäytti heidät, ja veivät 3 nuorinta lasta kahdeksi päiväksi perhetukikeskukseen. Olenko väärässä?

Valmiuslaki oli voimassa 17.3.2020 -- 15.6.2020.

Eihän tuolloin muita maakuntarajoja valvottu kuin Uudenmaan rajoja. Aika vapaasti sai muualla Suomessa liikkua.

Vierailija
2628/20031 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sossut jauhaa aina kouluista, sen olen huomannut. Jopa aikuisille jauhaa kouluttautumisesta. Saavatko tuosta jonkin korotuksen ja lisäpalkan voi olla. Vaikka kuinka pitkälle opiskelee se ei aina takaa että saisi työn. Jotain tuossa on taustalla kun aikuisille myös jauhetaan kouluista. Entä jos käy 10 koulua ja ei saa työtä. 

Vierailija
2629/20031 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten 3-vuotias oli ilman valvontaa siellä sijoituspaikassa?

Vierailija
2630/20031 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missähän kunnossa se toiminimiyritys oli? Siitä lypsäneet? 

Toiminimestä vastaa toiminimen yrittäjä itse, henkilökohtaisesti. Hyvin vaikeaa on mitään yrityksestä lypsää ellei tulot miljoonaluokkaa( tuskin!). Ja sitä kutsutaankin sitten jo talousrikokseksi/veropetokseksi jne.

Vierailija
2631/20031 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän henkilökuntakin toivonut, että perhe yhdistyy.

Vierailija
2632/20031 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua haukuttu myös sossussa vaikka koulut käyty ja ehdotettu kaikkia lisä koulutuksia. Jotka ei takaa työtä. Ihmettelen saavatko jotain lisäpalkkaa tuosta koulujen suosittelusta ja painostuksesta? Vai onko syy joku myy. Ei niihin lisäkoulutuksiin niin vain mennä, niihin haetaan ja valitaan ne jotka mahtuu mukaan. Monella on jo useita tutkintoja. 

Vierailija
2633/20031 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän näillä ole ollut sovittu tapaaminen siellä laitoksen pihalla.

Vierailija
2634/20031 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Karfit ovat keränneet tukijoitaan ympärilleen,jotka ovat jäävejä arvioimaan lasten parasta. Viranomaiset eivät voi paljastaa julkisuuteen omia tietojaan! En kertakaikkiaan ymmärrä sitä, miksi lapset ei saa käydä päiväkotia ja koulua kavereiden kanssa!! Se on väkivaltaa lapsia kohtaan! "

Väkivallan määrittelee Suomen laki, ei sinun mielipiteesi. Kotikoulu ja lasten kotihoito ovat täysin laillisia. Jos ne ovat väkivaltaa niin sitten väkivalta on sallittu laissa.

Viranomaiset on se väkivaltakoneisto! Suomen laki on muuten täysin toissijaista EU-lakiin ja ihmisoikeuksiin nähden.

Vierailija
2635/20031 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko sinulle mieleen, mihin maahan nämä voisivat päästä turvapaikahakijoiksi? Minulle ei tule sellaista mieleen.

Mihin tahansa maailman maahan. Heillä on ehkä parempi mielikuvitus kuin sinulla.

Vierailija
2636/20031 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Venäjälle.

2637/20031 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaan tämä ei ole yksi tapaus, vaan seitsemän. Sekin siellä lukee. 

Vierailija
2638/20031 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielipide on se, että jos lapset eivät suostu huostaanottoon niin sitä ei saa tehdä. Kaikki viittaa siihen, että huostaanotto on tehty vastoin sekä lasten että vanhempien tahtoa.

No juu miten usein huostaanottoon lähdetään iloisesti mielissään ja tahtoen??? 😃  Yleensä huostaanottotilanteessa keksitään vaikka mitä jotta tätä häpeällistä(näin yleensä ajatellaan) tapahtumaa ei tapahtuisi. Jos se tapahtuu on taustalla jo vakavia puutteita lasten kohdalla, lastensuojeluhan TUKEE perhettä vaikeuksissa. Huostaanottopäätöstä on edeltänyt monia vaikeaksi havaittuja ja lapsia kuormittavia tekijöitä jonka takia ylipäätään tehdään huostaanottopäätös.

Vierailija
2639/20031 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Venäjälle. Sinne voi kadota ikiajoiksi eikä kukaan löydä.

Vierailija
2640/20031 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän näillä ole ollut sovittu tapaaminen siellä laitoksen pihalla.

Joo. Eihän vanhempia oltu mitenkään estetty tapaamasta lapsiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä