Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä väärää Karfit tekivät, että lapset piti sijoittaa?

Vierailija
04.06.2025 |

Jos viranomaisiakin oli moitittu väärästä päätöksestä?

Kommentit (20051)

Vierailija
2341/20051 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsia ei juuri ulkona näkynyt sanoo naapuri.

Makuuhuoneita  asunnossa on vain kaksi.

Lasten elinololosuhteita tarkastamassa käyneet viranomaiset olivat järkyttyneitä näkemästään.

Todella outoa. Eikös niillä ollut iso piha. Silti lapset ulkona harvoin ja vain pari lasta kerrallaan.  Miten lapsilla edes  voisi olla asialliset olot sänkyineen noin ahtaissa tiloissa?  Ja jatkuvasti siis oleskelivat sisällä. Juttu haisee ja vahvasti. 

Eristyksissä lapsia on helppo manipuloida ja aivopestä vanhempien ideologiaan. Jos vielä ne vähäiset kontaktitkin ovat lahkon muihin jäseniin niin tilanne on aika kaamea. Tästä syystä monissa maissa on koulupakko.  Ettei lapset olisi niin vanhempiensa  armoilla. Ruotsissa mm on.

Vierailija
2342/20051 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasten elinololosuhteita tarkastamassa käyneet viranomaiset olivat järkyttyneitä näkemästään.

Todella outoa. Eikös niillä ollut iso piha. Silti lapset ulkona harvoin ja vain pari lasta kerrallaan.  Miten lapsilla edes  voisi olla asialliset olot sänkyineen noin ahtaissa tiloissa?  Ja jatkuvasti siis oleskelivat sisällä. Juttu haisee ja vahvasti. 

Eristyksissä lapsia on helppo manipuloida ja aivopestä vanhempien ideologiaan. Jos vielä ne vähäiset kontaktitkin ovat lahkon muihin jäseniin niin tilanne on aika kaamea. Tästä syystä monissa maissa on koulupakko.  Ettei lapset olisi niin vanhempiensa  armoilla. Ruotsissa mm on.

Moni luulee, että Suomessa toimivat Kristilliset koulut on kirkon ylläpitämiä ja haluamia. Eivät ole. Ne on ns herätysliikkeiden  ja lahkojen ylläpitämiä. Huoltajat eivät halua päästää lapsiaan tavallisiin kouluihin. Kasvattavat uusia jäseniä liikkeelleen. Ulospäin vakuuttavat olevansa ihan tavallisia kouluja, mutta käytännöt on muuta. Osana biologiaa opetetaan luomiskertomusta ja Intelliget Design -oppia.  Uskonnonopetus on lakien vastaisesti tunnustuksellista  ja kouluissa pidetään polvirukouksia ja harjoitetaan uskontoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2343/20051 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän erittäin hyvin, että kommunismissa lapset ovat valtion omaisuutta.

Vierailija
2344/20051 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä perusteella sosiaaliviranomaiset päättävät minkä tason volyymilla lastensuojeluilmoituksiin tartutaan? Vai riippuuko ihan työntekijästä, tai siitä onko ilmoitus tullut lapsen omasta toiminnasta vai vanhempien? 

Tuossa oli esimerkki, jossa lapset sijoitettu läheisen kanssa tulleen riidan seurauksena ja lapsia tultu heti hakemaan poliisien kanssa. Itselle kokemus, jossa viranomainen teki ihan aiheellisesti ilmoituksen lapsen oman käytöksen vuoksi. Lastensuojelusta soitettiin kotiin ja kysyttiin tarvitaanko apua vai pärjäättekö itse. Kun vanhemmat sanoivat pärjäävänsä, ohjeena oli ottaa itse yhteyttä, jos kokevat tarvitsevansa apua. 

Vierailija
2345/20051 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ei ole sellaiseen viittauksia. 

Vierailija
2346/20051 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta ahdistelua. Olen kokenut itse saman kun  nuorena minut yritettiin sijoittaa laitokseen ja toiseen perheeseen ilman mitään syytä.  Äitini huolehti minusta ja joku oli vaan tehnyt perättömiä ilmoituksia. Minä olin 14 vuotias silloin ja vastustin ankarasti ja väkivalloin sijoittamista. Uhkasin sossutätien henkeä myös. Lopulta ne luovutti kun tajusivat että olen tosissani.

Vierailija
2347/20051 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinit alkavat jo olla irti vanhemmistaan. Eivät jää sellaisiin oloihin, joihin eivät halua jäädä. Nämä teinit eivät selvästikään halunneet olla siellä laitoksessa.

Vierailija
2348/20051 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Suomen lastensuojelu niin rikkoo räikeästi ihmisoikeuksia ja lakia, että suomalaiset lapsiperheet joutuvat maanpakoon, niin siihen on tietenkin syypäänä.... VENÄJÄ. :D

Vierailija
2349/20051 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useinhan nämä lahkot ja niihin kuuluvat vanhemmat vielä torjuvat kaikki yhteiskunnan tarjoamat tukipalvelut. Eivät ota mitään apua vastaan. Tämä perhe ei ollut tekemisissä edes isovanhempien kanssa. Pelkästään lahkolaisten. 

Vierailija
2350/20051 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Useinhan nämä lahkot ja niihin kuuluvat vanhemmat vielä torjuvat kaikki yhteiskunnan tarjoamat tukipalvelut. Eivät ota mitään apua vastaan. Tämä perhe ei ollut tekemisissä edes isovanhempien kanssa. Pelkästään lahkolaisten."

Ja mitään laitontahan siinä ei ole.

Vierailija
2351/20051 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tiedossa, että kuuluisivat mihinkään lahkoon.

Vierailija
2352/20051 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidän vauvallaan ei ilmeisesti ole Suomen kansalaisuutta, henkilötunnusta tai oikeutta käyttää julkista terveydenhuoltoa. Jos siis eivät ole olleet viranomaisiin yhteydessä. Vauva on täysin suojaton.

Maailmassa on miljardeja ihmisiä joilla ei ole Suomen kansalaisuutta. Eivätkä he ole suojattomia sen vuoksi.

Vierailija
2353/20051 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo juttu sekin, että perheen isän pikkuveli paloi aikoinaan kuoliaaksi, kun  perheen auto syttyi mystisesti tuleen kotipihassa ja pikkuveli oli  jotenkin joutunut autoon  ja sen ovet lukossa. Tää isä oli jotain alle 10 v ja seisoi siinä auton vieressä.

Vierailija
2354/20051 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairasta ahdistelua. Olen kokenut itse saman kun  nuorena minut yritettiin sijoittaa laitokseen ja toiseen perheeseen ilman mitään syytä.  Äitini huolehti minusta ja joku oli vaan tehnyt perättömiä ilmoituksia. Minä olin 14 vuotias silloin ja vastustin ankarasti ja väkivalloin sijoittamista. Uhkasin sossutätien henkeä myös. Lopulta ne luovutti kun tajusivat että olen tosissani.

"Ilman mitään syytä."

Muuten vain pahoinpitelit ja uhkasit tappaa.

Vierailija
2355/20051 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ilman mitään syytä."

Eh? Parempi olisi alistua mielivaltaan?

Vierailija
2356/20051 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outo juttu sekin, että perheen isän pikkuveli paloi aikoinaan kuoliaaksi, kun  perheen auto syttyi mystisesti tuleen kotipihassa ja pikkuveli oli  jotenkin joutunut autoon  ja sen ovet lukossa. Tää isä oli jotain alle 10 v ja seisoi siinä auton vieressä.

Ja nyt pitää isäänsä etäisyyttä ja isänsä puhuu negatiiviseen sävyyn lapsestaan. Itsellä ainakin kellot soi jo tästäkin uutisoinnista.

nimim. tutkat päällä.

Vierailija
2357/20051 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän tämä porukka, joka nyt lasua puolustelee tekisi siinä tilanteessa, kun heitä oikein kunnolla mielivaltaisesti alistettaisiin.

Vierailija
2358/20051 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ilman mitään syytä."

Tää on hyvin tyypillinen narsistikuvio. Ajetaan aivan hulluna ihmistä nurkkaan, painostetaan, uhkaillaan ja pelotellaan. Ja sitten kun toinen lopulta reagoi yli, niin onkin kätevästi todistettu, että mitäs minä sanoin, hullu se on. 

Vierailija
2359/20051 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai perheestä ole tehty mitään rikosilmoitusta? Nyt tällä viikolla vasta tehtiin Interpolin etsintäkuulutus, joka tarkoittaa käytännössä vain sitä, että löydettäessä paikalliset viranomaiset käyvät juttusilla. Jos siis ovat vaikkapa töissä toisessa maassa. Heitä ei siis tulla pidättämään eikä palauttamaan Suomeen, vaikka löytyisivätkin.

Jos ovat ulkomailla, kyseessä on lapsikaappaus ja siitä tulee vankeutta. Jos ovat kotimaassa, sanktiot ovat sakkoja tai lyhyempi vankeus.

Kyllä he ovat tehneet rikoksen. Todennäköisesti etsintäkuulutus on tehty jo vuosi sitten, nyt pyydetään yleisövihjeitä kun perheestä ei näy jälkeäkään.

Heistä on siis pidätysmääräys olemassa. 

Tuo vanhenee aika nopeasti. Oliko parissa vuodessa. Toivon, että pysyvät piilossa siihen asti.<

Ei Suomessakaan esimerkiksi terveydenhuollon työntekijät saisi ilmiantaa noita. Vain sellainen, jonka epäillystä rikoksesta seuraa oliko se nyt yli neljän vai kuuden vuoden vankeus , voidaan ilmiantaa. Ei missään tapauksessa vain  sakkoa tuovan epäilyn perusteella. Muuten saa itse sakot.

2360/20051 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vaan, jos ovat häipyneet maasta, tukiloiset. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi