G: Jos NYT saisit ESIKOISEN, mitä tekisit TOISIN. Kaikki vastaamaan pliis :)
Kommentit (27)
Noh, ehkä en enää tuntisi syyllisyyttä siitä että teen sen minkä koen just tälle lapselle parhaaksi. Imetin melkein kaksivuotiaaksi, muksu on nukkunut perhepedissä ja olen kaiken lisäksi vielä nukuttanutkin. Ja niin edelleen, paljon " kiellettyä" olen tehnyt.
...jättäisin ostamatta ja kävisin enemmän kirppareilla ostoksilla. Sieltä saa uudenveroisia tavaroita ja vaatteita älyttömän halvalla.
seinään 6kk kohdalla ja vasta silloin ihan oikeesti uskottiin, että vauva itki todella paljon. Kuviteltiin, että kaikki vauvathan nyt itkee paljon, oli tosi vähän kokemusta ihan pienistä vauvoista.
En olisi niin varovainen antamaan lasta hoitoon esim. mummolle
kävisin vauva kaa jo pienestä pitäen äiti-lapsikerhoissa (oppii olemaan muiden lasten seurassa, eikä pelkäsi ryhmässä). Muuten en tekis mitään toisin..
Sain neuvolasta ohjeen lopettaa imetyksen, koska olin raskaana. Niin lopetin sitten imetyksen 8 kuukauden iässä. Ei olisi pitänyt uskoa neuvolaa.
Liikkuisin ulkona enemmän. Aika meni kotona usvaisessa fiiliksessä.
Ostaisin kantoliinan tai repun, se helpottaa liikkumista.
Käyttäisin ympäristöystävällisempiä vaippoja.
Tekisin itse enemmän ruokia.
Mutta sillon ei jaksanut, kun väsytti.
Nyt kuopuksen kanssa vasta olen oppinut kärsivällisyyttä, ja olen oppinut antamaan aikaa asioille ja kehitysvaiheille.