Kokemusta suuren ikäeron suhteista kahden aikuisen välillä?
Miten alkoi ja miten meni? Miten ympäristö suhtautui?
Aikuisella tarkoitetaan että kunpikaan ei ole mikään parikymppinen
Kommentit (73)
Toimii. Nuoret naiset ovat hullluna minuun;)
T. Ope M 52 v, 190 cm
Vanhemmilla on ~20 vuotta ikäeroa. Ovat olleet 25 vuotta naimisissa. Vanhempi osapuoli nykyään monisairas ja aikamoiseksi omaishoitajuudeksi suhde on mennyt, mutta rakkaus silti on.
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmilla on ~20 vuotta ikäeroa. Ovat olleet 25 vuotta naimisissa. Vanhempi osapuoli nykyään monisairas ja aikamoiseksi omaishoitajuudeksi suhde on mennyt, mutta rakkaus silti on.
Minkä ikäisinä he tapasivat?
Olen 35-vuotias mies ja tapailen 17-vuotiasta tyttöä. Suhde toki vielä aika alussa, mutta toistaiseksi hyvin menee. Molemmat pidämme ikäerosta. Olen tapaillut reippaasti nuorempia aiemminkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmilla on ~20 vuotta ikäeroa. Ovat olleet 25 vuotta naimisissa. Vanhempi osapuoli nykyään monisairas ja aikamoiseksi omaishoitajuudeksi suhde on mennyt, mutta rakkaus silti on.
Minkä ikäisinä he tapasivat?
Yli kolmekymppisinä.
Vierailija kirjoitti:
Olen 35-vuotias mies ja tapailen 17-vuotiasta tyttöä. Suhde toki vielä aika alussa, mutta toistaiseksi hyvin menee. Molemmat pidämme ikäerosta. Olen tapaillut reippaasti nuorempia aiemminkin.
Minua kiinnostaa tilanteet joissa molemmat ovat aikuisia. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 35-vuotias mies ja tapailen 17-vuotiasta tyttöä. Suhde toki vielä aika alussa, mutta toistaiseksi hyvin menee. Molemmat pidämme ikäerosta. Olen tapaillut reippaasti nuorempia aiemminkin.
Minua kiinnostaa tilanteet joissa molemmat ovat aikuisia. Ap
Tyttöystäväni on aikuinen tämän vuoden sisällä. Jos jotain spesifiä mielessä, ilmaise tarkemmin, 20+, 30+ tms.
Siihen pitää varautua että kaikki eivät ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 35-vuotias mies ja tapailen 17-vuotiasta tyttöä. Suhde toki vielä aika alussa, mutta toistaiseksi hyvin menee. Molemmat pidämme ikäerosta. Olen tapaillut reippaasti nuorempia aiemminkin.
Minua kiinnostaa tilanteet joissa molemmat ovat aikuisia. Ap
Tyttöystäväni on aikuinen tämän vuoden sisällä. Jos jotain spesifiä mielessä, ilmaise tarkemmin, 20+, 30+ tms.
"Tyttöystäväni on aikuinen tämän vuoden sisällä. Jos jotain spesifiä mielessä, ilmaise tarkemmin, 20+, 30+ tms."
Lue aloitus, niin spesifikaatiot selviää.
"Aikuisella tarkoitetaan että kunpikaan ei ole mikään parikymppinen "
Itselläni ja lähipiirissä useammalla (mm. omat vanhemmat, isovanhemmat) on iso ikäero, 10-20v. Ei meistä varmaan kukaan ole oikein sellainen että hirveästi kiinnostaa muiden mielipiteet tai että olisi tarpeellista kommentoida muiden parisuhdeasioita.
Siskoni meni naimisiin itseään 21 vuotta vanhemman miehen kanssa ja teki tälle lapsen. Erosivat pian. Miehellä oli oli edellisestä liitosta aikuiset lapset. Nyt siskoni jäi juuri eläkkeelle ja mies on 86-vuotias.
Kuka kirjoittaa "kunpikaan" :D
Se on kumpikaan.
Appi ja anoppi tulee ekana mieleen. Varmaan ihan hyvä suhde, mutta melko pian lapset isoiksi saatuaan anoppi joutui omaishoitajaksi. En kyllä suosittele kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Kuka kirjoittaa "kunpikaan" :D
Se on kumpikaan.
Sydämmmelliset pahoittelut. Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen 35-vuotias mies ja tapailen 17-vuotiasta tyttöä. Suhde toki vielä aika alussa, mutta toistaiseksi hyvin menee. Molemmat pidämme ikäerosta. Olen tapaillut reippaasti nuorempia aiemminkin.
Tapailette = paneskelette. Paljonko joudut maksamaan?
Miten suuri ikäero? 10, 20, 30?