Hyvää helppoa tarjottavaa konfirmaatiojuhlaan?
Vieraita n. 30
Elämäntilanne aikaa ja energiaa vievä, mutta valmiit liian kalliita.
Onko vinkkejä, miten saa kivat tarjottavat itseä näännyttämättä. Nuori on konfirmaatiojuhlansa ansainnut.
Kommentit (40)
Iso kulho salaattia ja muutama pellillinen suolaista piirasta, helppo ja nopea tehdä. Karkki/sipsi/jäätelöbuffet? Juustokakku helppo ja halpa, pari sellaista
Ei tuo jaksa, ehdi eikä osaa mitään itse tehdä. Rahat eivät riitä valmiisiin tarjottaviin. Yhtä surkea tapaus kuin se elämäntapatyötön yh-äiti joka syöttää pienille lapsilleen Coopin paskaa.
Keksejä. Pitkopullaa. Kaikkie eivät halua, eivätkä voi, syödä suuria määriä ja etenkään rasvaisia tarjottavia. Hoikallakin voi olla lääkitystä vaativa närästys. Siinä ei voi syödä sekä täyte- että voileipäkaukkua ja pullaa sekä keksejä niiden lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Kahvi, tee ja mehu. Voitaikinasta suolaisia ja makeita pikkupurtavia. Voileipiä tai voileipäkakkuja.
Kiitos. Voileipäkakku on harkinnassa.
Kirkossa tarjoillaan leipää ja viiniä, eikö se riitä?
Vierailija kirjoitti:
Iso kulho salaattia ja muutama pellillinen suolaista piirasta, helppo ja nopea tehdä. Karkki/sipsi/jäätelöbuffet? Juustokakku helppo ja halpa, pari sellaista
Kiitos, salaatti voisi olla kiva. Itse ainakin juhlissa sellaisesta pidän. Juustokakku onnistuu kyllä myös.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo jaksa, ehdi eikä osaa mitään itse tehdä. Rahat eivät riitä valmiisiin tarjottaviin. Yhtä surkea tapaus kuin se elämäntapatyötön yh-äiti joka syöttää pienille lapsilleen Coopin paskaa.
Kiitos, arviosi meni pieleen. Olen yleensä laittanut kaiken itse. Nyt on perheessä vakava tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, salaatti voisi olla kiva. Itse ainakin juhlissa sellaisesta pidän. Juustokakku onnistuu kyllä myös.
Salaattia on tympeetä syödä lautanen sylissä.
Raikkaita voileipiä. Ne maistuvat kaikille toisin kuin tunkkainen voileipäkakku.
Millainen budjetti juhlia varten on varattu, mitä erityisruokavalioita vaaditaan? Ilman tarkempaa tietoa on aika turha alkaa ehdotella yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Keksejä. Pitkopullaa. Kaikkie eivät halua, eivätkä voi, syödä suuria määriä ja etenkään rasvaisia tarjottavia. Hoikallakin voi olla lääkitystä vaativa närästys. Siinä ei voi syödä sekä täyte- että voileipäkaukkua ja pullaa sekä keksejä niiden lisäksi.
Kiitos. Pitkot eivät kuulu bravuureihini. Ehkä salaatti olisi rasvattomampana vaihtoehtona toimiva?
anna p ersettä niinku annoit isälleenki ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salaattia on tympeetä syödä lautanen sylissä.
Meillä riittää pöytäpaikkoja kaikille varmasti. Hyvä huomio kuitenkin muuten.
Pottuvoita, kesäytyneitä särkiä ja korpunmurutaahkuria.
Vierailija kirjoitti:
Millainen budjetti juhlia varten on varattu, mitä erityisruokavalioita vaaditaan? Ilman tarkempaa tietoa on aika turha alkaa ehdotella yhtään mitään.
Teen itse kaiken laktoosittomana. Gluteenittomana voisi mennä täytekakku ja muuten gluteenittomat valmiina. Kasvissyöjiä ei lähipiirissä ole (onpa muuten erikoinen sattuma, vaikka muutoin kasvissyöjiä on tutuissani melko paljon).
Vierailija kirjoitti:
Kirkossa tarjoillaan leipää ja viiniä, eikö se riitä?
Voi olla, että osalle vieraista tässä ei ole kyllin =)
Vierailija kirjoitti:
anna p ersettä niinku annoit isälleenki ;D
Se on meillä vähän niin kuin sellainen arkitarjottava, jokapäiväinen jne. Eikä sovi muiden ruokavalioon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. Pitkot eivät kuulu bravuureihini. Ehkä salaatti olisi rasvattomampana vaihtoehtona toimiva?
Kaikki eivät halua syödä salaattia juhlissa. Sitä voi syödä kotona niin paljon kuin haluaa.
Kahvi, tee ja mehu. Voitaikinasta suolaisia ja makeita pikkupurtavia. Voileipiä tai voileipäkakkuja.