IL: Huolestuttava varoitus: Venäjä valmistelee siirtoa Puolaan tai Baltiaan "lähiviikkoina ja -kuukausina"
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/b8a44e29-fb2b-4d76-95fd-08eeb3bc21a7
"Kaksi Naton itäisen sivustan maata on varoittanut, että Venäjä valmistelee mahdollista "provokaatiota" Baltian maissa tai Puolassa, kertoo The Guardian."
"- Näemme merkkejä siitä, että Venäjä valmistelee sotilaallisia provokaatioita Baltiaa tai Puolaa vastaan, Latvian tiedustelu kertoi maanantaina."
Kohta rytisee Naton alueella!
Kommentit (64)
Tämä "uutinen" on toistunut suunnilleen kuukauden välein viimeisten kolmen vuoden aikana.
Samanlainen Pekka ja susi -provokaatio kuin aikaisemmin ennustetutkin?
Vierailija kirjoitti:
Tämä "uutinen" on toistunut suunnilleen kuukauden välein viimeisten kolmen vuoden aikana.
Olin tulossa sanomaan samaa😅😅
Joku taitaa tienata tällä jatkuvalla uhkalla. Joka toki on olemassa jossain määrin, siksi sitä onkin hyvä hyväksikäyttää tiettyihin tarkoituksiin.
Venäjän uhalla pelottelulla peitellään Euroopan sisäistä pyrkimystä islamisaatioon, väestönvaihtoon ja kommunismiin.
Vierailija kirjoitti:
Venäjän uhalla pelottelulla peitellään Euroopan sisäistä pyrkimystä islamisaatioon, väestönvaihtoon ja kommunismiin.
Eikös persujen mukaan Suomi ole jo kommunistinen valtio?🤔🤔
Putler kaivaa oman kuoppansa Hitlerin tavoin, jos avaa uuden rintaman. No, sama kohtalo tulee joka tapauksessa hitaammin tai nopeammin.
Vierailija kirjoitti:
Tämä "uutinen" on toistunut suunnilleen kuukauden välein viimeisten kolmen vuoden aikana.
No niin toistui että venäjä suunnittelee hyökkäystä ukrainaan kun ennen helmikuuta 2022 joka vuosi olivat keränneet joukkoja rajalle ja vienneet pois kunnes eivät enää vienneetkään ja no mites siinä kävi?
Itänaapurin kanssa ei koskaan voi laskea suojausta kun ei koskaan tiedä mitä ne tekee ja vaikka siinä ei olisi mitään järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä "uutinen" on toistunut suunnilleen kuukauden välein viimeisten kolmen vuoden aikana.
Siellä on taas Zelensky vailla rahaa niin pitää nostaa huhu ylös.
Vierailija kirjoitti:
Tämä "uutinen" on toistunut suunnilleen kuukauden välein viimeisten kolmen vuoden aikana.
Jep. Nämä ns uutiset pitäisi lopettaa, että säilyisi joku uskottavuus medialla. Alkaa tulla mieleen tarina pojasta joka huusi sutta.
Kylläpä helpotti, ei siis tänne. Voi kääntää kylkeä rauhassa lakanoissa.
Ei Venäjä halua sotaa NATOn kanssa. Se tietää häviävänsä.
Jenkkien armeijan budjetti on 2 kertainen Venäjän valtion budjettiin verrattuna.
Olen lukenut tälläkin palstalla että Venäjä romahtaa ihan kohta.
Yrittäkää päättää.
Vierailija kirjoitti:
Ei Venäjä halua sotaa NATOn kanssa. Se tietää häviävänsä.
Jenkkien armeijan budjetti on 2 kertainen Venäjän valtion budjettiin verrattuna.
Iraniin nähden varmaan 10 kertainen mutta silti hävisivät.
Ei ne oikeasti valmistele mitää eikä ne ole hyökkäämässä tänne. Vaikka Natolla onkin omat ongelmansa niin ei kukaan hullu silti hyökkää Natomaahan. Ne uutisoi teille siksi paskaa että rahan pumppaaninen sinne olisi teiltä OK. Sen takia joka toinen uutinen on se että Ukraina on "voitolla" ja joka toinen on se että Venäjä hyökkää tänne tai Venäjä on romahtamassa. Mikään noista ei pidä paikkaansa, sillä vaan lypsätään rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen lukenut tälläkin palstalla että Venäjä romahtaa ihan kohta.
Yrittäkää päättää.
Olen lukenut kolmen päivän erikoisoperaatiosta. Yksi päivä on 1,5 vuotta 🤣😆
Jos nyt saisi edes sen Ukrainan kahakoinnin päätökseen. Ei edes sinne riitä sotilaita, miten riittäisi muualle?
Niin aattelitko ap, että kun ei Venäjä pärjää Ukrainan rintamalla, niin se jakais joukkonsa ja lähettäis niitä NATOa vastaan :DDDDD
Älä jaksa. Vain venäläinen voi olla noin yksinkertainen.
Natoon hyökkäämällä ryc cä varmistaisi oman tuhonsa.