Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä jos ei osaa koulutuksesta huolimatta mitään?

Vierailija
27.06.2026 |

Jos vaikkapa kurssista, tai pidemmästäkään koulutuksesta huolimatta työelämässä sitten ei osaakaan mitään, ei osaa soveltaa teoriaa käytäntöön, ei muista oppimaansa, vaikka koulussa olisi menestynyt kokeissa hyvin, on hyvä opiskelija, mutta huono työntekijä, mitäs sitten?

 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potkut ja työttömyys

Vierailija
2/3 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hakea julkista työpaikkaa. Siellä katsotaan vain koulumenestystä. Naiset työllistyvät hyvin julkiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alussa lähes kaikista tuntuu tuolta, kun on ollut pitempään töissä alkaa muodostua rutiineja ja ammattitaito kehittyy siinä sivussa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme