Lue keskustelun säännöt.
Mitä jos ei osaa koulutuksesta huolimatta mitään?
27.06.2026 |
Jos vaikkapa kurssista, tai pidemmästäkään koulutuksesta huolimatta työelämässä sitten ei osaakaan mitään, ei osaa soveltaa teoriaa käytäntöön, ei muista oppimaansa, vaikka koulussa olisi menestynyt kokeissa hyvin, on hyvä opiskelija, mutta huono työntekijä, mitäs sitten?
Kommentit (3)
Kannattaa hakea julkista työpaikkaa. Siellä katsotaan vain koulumenestystä. Naiset työllistyvät hyvin julkiselle.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alussa lähes kaikista tuntuu tuolta, kun on ollut pitempään töissä alkaa muodostua rutiineja ja ammattitaito kehittyy siinä sivussa.
Potkut ja työttömyys