Työkyvyttömyyseläkkeelle en jaksa enää työttömänä
haluan päästä pois tästä ahdistavasta työelämästä, onko mahdollista päästä työkyvyttömyyseläkkeelle mielenterveyden takia. lieviä terveys ongelmia on jotka rajoittaa tiettyä tekemistä.
M46
Kommentit (86)
Itse yritin päästä tk-eläkkeeltä takaisin työelämään, mutta yli 25 työnantajaa hylkäsi hakemukseni vaikka se työllistämiseni ei olisi maksanut heille mitään. Stigma "mielenterveys" oli liikaa. Kukaan ei halua ex-burn out työntekijöitä. Asenteet istuvat lujassa ja tk-eläkeläiset ovat kastin alinta porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse yritin päästä tk-eläkkeeltä takaisin työelämään, mutta yli 25 työnantajaa hylkäsi hakemukseni vaikka se työllistämiseni ei olisi maksanut heille mitään. Stigma "mielenterveys" oli liikaa. Kukaan ei halua ex-burn out työntekijöitä. Asenteet istuvat lujassa ja tk-eläkeläiset ovat kastin alinta porukkaa.
Nyt en ymmärtänyt. Et olisi maksanut mitäön? Ilman palkkaa olisit tehnyt töitä? Mistä he tiesivät tk-eläkkeen syyt?
Traumaperäinen stressireaktio voi johtaa työkyvyttömyyteen. Pitää kyllä olla rankat traumat ja niistä johtuvat reaktiot, jotka vaikuttavat toimintakykyyn alentavasti ja tekevät arjesta selviämisen todella haastavaksi
Ja tarvitaan psykiatrin arvio / diagnoosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt en ymmärtänyt. Et olisi maksanut mitäön? Ilman palkkaa olisit tehnyt töitä? Mistä he tiesivät tk-eläkkeen syyt?
Työeläkeyhtiö olisi korvannut palkkani ja olisin ollut työnantajalle täten ilmainen työntekijä. En kelvannut kenellekään. Minulla on akateeminen loppututkinto, mutta en kelvannut edes kansalaisjärjestöihin töihin, tehtävissä, joissa olin ammattilainen. Projektien suunnittelu ja toteutus.
Vierailija kirjoitti:
Traumaperäinen stressireaktio voi johtaa työkyvyttömyyteen. Pitää kyllä olla rankat traumat ja niistä johtuvat reaktiot, jotka vaikuttavat toimintakykyyn alentavasti ja tekevät arjesta selviämisen todella haastavaksi
Ja tarvitaan psykiatrin arvio / diagnoosi.
Minulla oli burn out. Viimeisen kolmen vuoden ajalta ylitöitä 9 kk. Aivot sakkasi ja romahdin. En kestä sterssiä enää yhtään.
Kitistä jaksat sekä valittaa...töihin vaan tuollaiset,noita luusereita on todella paljon..