Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!

Vierailija
02.06.2025 |

Kaipuu jatkuu 💘

Kommentit (35297)

Vierailija
19641/35297 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä tuntuu olla kaivattu vai onko sulla jo hellittelyähky?😚

En koe olevani. Ei ole tullut aitoja tunnisteita, vain sellaisia, jotka voi tulkita trollaukseksikin.

Vierailija
19642/35297 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

My passion... 🥴

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19643/35297 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaivaiskoivukin

lakoaa hellesäässä.

Sinä veit minut.

- Aslak-

Vierailija
19644/35297 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan aikuiset miehet. Lähinnä naista saamattomien miesten, pahanolon ulos oksennusta.

Vierailija
19645/35297 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ehkä ymmärtänyt kuinka herkästi haavoittuva ihminen olen pohjimmiltani.

Jos olisit oikeasti halunnut jatkaa tutustumista kanssani, niin olisit ehkä ymmärtänyt mielenmaisemaani paremmin. 

-m>n.

Huomioitko myös sen toisen herkkyyden ja haavoittuvaisuuden vai jäätkö kiinni vain omaasi? Ymmärrätkö hänen mielenmaisemaansa? Vai tulitko edes ajatelleeksi, että pitäisi?

Hyvä kysymys. En tiedä hänen herkyydestään sen enempää, koska tutustumisemme jäi kesken. Yritin kyllä kysyä asiallisesti.

Vierailija
19646/35297 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukavalta ja toivottomalta. Kaipaus ei vie mihinkään.

Vierailija
19647/35297 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet vissiin kuvittelee että kaivatut naiset kiihottuu noista novelleista. Mua ainakin ällöttää.

Ketjun trolli se vaan on, eikä edes osaa kirjoittaa itse vaan varastaa ja kopioi muualta ja spämmii. Luultavasti pääpoistattaja, se joka vainoharhoissaan paimentaa varattuja ja vahtii puolisoaan. Joka vannoi vuosia sitten tuhoavansa kaipausketjun, joka luulee että täällä käy kaikki sen tutut juoruamassa selän takana pahaa jne. Tuollaista toivotonta sinnikkyyttä voi ajaa vain täysi umpihulluus.

Vierailija
19648/35297 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntus hyvältä olla halattu 

Vierailija
19649/35297 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä muutaman kerran olen saunonut opiskelijakaverien kanssa. Nuoria ja nättejä ihmisiä sivusilmällä katsellessa seuraava  runkkumatsku oli valmis mutta itse saunassa ei tapahtunut mitään hämmentävää. Koulukavereidenkin kanssa oli tullut yhteissaunottua ongelmitta.

Mutta kerran pursiseuran reissulla oli sovittu että naiset, sitten miehet, sitten seka. Minulla oli teknisiä ongelmia enkä päässyt saunaan, en jaksanut. Mutta koska seuran tukikohdassa on kertalämmitteinen sauna niin kävin aamulla jälkilämmössä. Olinkin aikaiseen, kello oli vasta kuutisen kun aurinko jo herätteli. Lampsin saunaan ja peseydyin ja kuulin että joku oli uimassa. Kohta uimarit tulivat myös saunaan. Ne olivat nelikymppiset naiset jotka usein purjehtivat yhdessä. Ystävällisiä ja kivoja tätejä. Toinen ihmetteli että ollaan niin aikaisessa ettei varmaan kukaan vielä. Toinen kysyi saako pestä selkäni ja minä

No kyllä! Muistan kanssa kun paskoin selällesi noissa bileissä. Sitten käänsin sinut poika ympäri ja lorotin mustan puhuvalla lerssilläni litran verran ureaa suuhusi. Sinä poika nielit sen kuin kunnon poika.

Sitten Ahmed Ibrahim parpaban, rinnakkaisluokkalainen tuli huoneseen, nähdessään tämän kaiken kauneuden hän ryntäsi meitä kohden huutaen anna mun letkubar, heitti minut hellän raivoisasti sivuun, käänsi sinut twinkki peppuinesi pylly asentoon, otti vyön lantioltaan, ailkoi piiskata selkääsi ja tunki meisselinsä sisääsi. Sitten laukaisi neitseelliseen peppuusi siittiöönsä.

Vierailija
19650/35297 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa poikkeaminen on alkanut muutenkin tuntumaan kolealta ja nuo typerät seksinovellit ovat lapsellisia. Mieheltä. 

Vierailija
19651/35297 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, rakastan. Sinä olet yksi maailman suurimmista ihmeistä. Hyvää yötä,  ihana mies. 

Tuo on jo paljon sanottu. Mutta alkuhuumaa ilmiselvästi. Sivusta.

Ei ole alkuhuumaa. Hän vain on.

Vierailija
19652/35297 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

DING DÄNG DONG

hampaiden pesulle mars

muutama reilu pieru taas tuli

pötsissä

ilmaa

meitsillä pepsodenttii

SMILE

Öitä mussukat

E

Vierailija
19653/35297 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän sinusta. Ja että olet herkkä.

Vierailija
19654/35297 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emt, oon jo pikkuhiljaa tottunut tähän. Taisi jäädä kaipaustilaksi loppuelämäksi.

Vierailija
19655/35297 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän sinusta. Ja että olet herkkä.

Täällä ilmoittautuu yksi herkkis ;) -sivusta

Vierailija
19656/35297 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä, hyvää yötä s💖

😘

Vierailija
19657/35297 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana nainen on myös ihme ja ihmeellinen. Eikä ole alkuhuumaa, jos on tunnettu ja tutustuttu jotain lähemmäs kohta kymmenen vuotta eikä ikinä edes suudeltu tai tunteista suoraan puhuttu. Tää on jotain enemmän vaikka kaikki kertookin että se suurin vielä on toteutumatta.

Vierailija
19658/35297 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penskana matkustimme kesällä aina savoon, missä asui äidin sukulaisia. Heillä oli savusauna järven rannalla. Lauantaina oli saunapäivä ja tapana oli, että me penskat mennään kaikki ensin saunaan. Eli minä ja talon tyttäret, joista toinen oli minua vuoden nuorempi ja toinen vuotta vanhempi. Pulikoimme järvessä ja välillä kävimme löylyssä ja hauskaa oli niin, että vanhempien piti meidät hakea pois. Muuten olisimme saunoneet varmaa koko päivän.

No sitten tuli tauko savon reissuille, kunnes olin 14 vuotias ja taas matkalla savoon. Saunapäivä koitti ja meidän nuorten saunavuoro. Pitkään emmin saunaan lähtöä tyttöjen kanssa, mutta ajattelin ettei sielä mustassa saunassa mitään näe. Vetkuttelin saunan ulkopuolella niin kauan että tytöt ehti löylyyn ja menin sitten itse riisumaan ja lauteille tyttöjen viereen. Eihän siellä saunassa mitään nähnyt, mutta se että oli tyttöjä alasti samassa tilassa sai seisokin aikaiseksi. 

Lauteilla alkoi olla jo aika lämmin ja olin pahassa tilanteessa. Onneksi tytöt päättivät lähteä uimaan. Itse ajattelin vain pestä nopeesti, että pääsen pakoon ennenkuin tytöt tulevat takaisin. Sekoitin nopeasti pesuveden ja kaadoin vaan veden päälleni käännyin ovelle päin joka samalla aukesi ja vanhempi tytöistä katsoi suoraan minua kohti. Siinä sitä oltiin pippeli pystyssä ikkunan edessä, että varmasti näki kaiken. Tyttö laittoi oven saman tien kiinni ja jäi pukuhuoneen puolelle odottamaan. Hiukan painostava tilanne oven molemmilla puolilla. Vanhempi tytöistä sanoi nuoremmalle, että odotetaan hetki, ei voida vielä mennä. Sitten vaan käsi vehkeiden eteen ja vauhdilla ulos. Eipä tullut katottua tyttöä silmiin enään loppuvierailun aikana. Sen verran hävetti. 

Vierailija
19659/35297 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieskaivatulleni,

Rakkauteni siivet kantaa,antaen aikaa löytää se risteys jossa polkumme jälleen kohtaavat.

Kauniita unia sinulle sinne hiljaisuuteen..😊😁

Vierailija
19660/35297 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lyhyet kanssakäymiset on aina jotenkin koomisia. Nyt ei hetkeen oo ollu taas mitään

Ketju on lukittu.