Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi tietää, minkä takia nykyään hyvin usein huomaan, että joku satunnainen ihminen tuijottaa minua suoraan silmiin. Melkein joka päivä käy näin ja voi käydä missä tahansa. Samat piirteet toistuu aina heissä: ovat naisia ja hämmentyneen näköisiä sekä he keskeyttävät kaiken muun tekemien ja tuijottavat silmiin 3 - 6 sekuntia. Ei se minua haittaa ollenkaan. Tätä on jatkunut jo pitemmän aikaa.
Uskaltaisipa kysyä syytä joskus joltain silmiinkatsojalta.
Mutta tämähän ei sovi kun elämme maailmassa, jossa ei uskalla edes viestiä lähettää henkilölle jonka tuntee jo.
Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän sinä mietit viimeksi, kun nähtiin.
Sinua.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi tietää, minkä takia nykyään hyvin usein huomaan, että joku satunnainen ihminen tuijottaa minua suoraan silmiin. Melkein joka päivä käy näin ja voi käydä missä tahansa. Samat piirteet toistuu aina heissä: ovat naisia ja hämmentyneen näköisiä sekä he keskeyttävät kaiken muun tekemien ja tuijottavat silmiin 3 - 6 sekuntia. Ei se minua haittaa ollenkaan. Tätä on jatkunut jo pitemmän aikaa.
Ehkä kyse on vain samasta ilmiöstä jos spottaat jonkun tietyn auton liikenteessä, alat kiinnittää huomiota samaan malliin ja yhtäkkiä tuntuu että niitä on kaikkialla > kiinnität huomiota siihen, että naiset katsovat > kylläpä moni nainen katsoo! Ei ole mitenkään tavatonta että tuntemattomat luovat katseita vaikkei taustalla olisi mitään sen kummempaa, varmaan 80% vastaantulijoista ottavat minun kanssa hetkellisesti katsekontaktin, sukupuolesta riippumatta, enkä oleta mitään sen kummempaa siitä. On normaalia että ihmiset tiedostavat toisten olemassaolon.
Vierailija kirjoitti:
Tunne on aina oikea.
Tietenkin on.
Ihastuminen, rakkaus ja rakastuminen, epämiellyttätvät ja muut tunteet, ovat, tottakai, pysyviå ja toistuvia.
Syvin pointti onkin siinä, että tunteiden kohteet voivat vaihtua. Se on vaan tosiasia, eikä sille mitään voi.
Mutta hyvin moraaliset, eettiset, rehelliset, henkilöt, kykenevät vahvasti säätelemään tunteitaan. Esim. perheenisä / - äiti, voi syvästikin jopa rakastua toiseen mieheen / naiseen.
Mutta jos välit edelleen ovat puolisoon hyvät, ja perheessä on pieniä lapsia. Silloin kykenee " kuolettamaan" hylkäämään, oman itsekkyytensä, ja pitää ennenkaikkea, lapsiensa vuoksi, normaalin perhe-elämän ennallaan.
Periaatteessa tämä vois tarkoittaa, avioliitto lupauksen ylläpitoa ja toteuttammista. Uskonnollisen avioliiton.
Kestää liitossa kaikki hetket.
Eikä itsekkäästi toteuta omia halujaan ja intohimojaan. Toki me ihmiset olemme kaikki vajavaisia, erilaisia. Eikä todellakaan ole muiden asia, arvioida eikä tuomita, keidenkåån muiden elämän ratkaisuja.
Ydin täss on: Jokainen aikuinen ihminen, on aina itse vastuussa, omista ratkaisuistaan ja valinnoistaa. . Myös katumuksesta niiden suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Itken, eikä itkusta tahdo tulla loppua. Rakastuminen vain tapahtui. Kaipaan häntä koko ajan.
Hyvää yötä miehelle, olet minulle aina niin ihana. Vilkuillaan taas joskus.
En tajua teitä aina vaan pikku asioista vollottajia.
Olette ystävät niin rakkaita. 🖤 Malttaakohan tässä edes nukkua koko yönä. 🖤
Niin ihanaa kun te olette. 🖤
Vierailija kirjoitti:
Osuiko kuvitelmat sittenkin oikeaan? Kuviteltiinko ja haaveiltiinko me molemmat jotain enemmän? Miehelle, jota ajattelen vieläkin
Mitä sinun intuitio ja sydän sanoo? Luota siihen.
Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Normaalit ihmiset nyt tuppaa katsomaan toisiaan silmiin.
Viestit vielä lukematta, nukuttaa kovasti.
Vierailija kirjoitti:
Olette ystävät niin rakkaita. 🖤 Malttaakohan tässä edes nukkua koko yönä. 🖤
Niin ihanaa kun te olette. 🖤
Te olette maailma. 🖤
Te olette universumi. 🖤
Te olette kaikkeus. 🖤
Ketä kaipaat, itkeskelevä vilkuilija?
Vierailija kirjoitti:
Osuiko kuvitelmat sittenkin oikeaan? Kuviteltiinko ja haaveiltiinko me molemmat jotain enemmän? Miehelle, jota ajattelen vieläkin
Ainakin itse olen tykännyt alusta saakka. Nykyisin tunne on muuttunut jo rakkaudeksi. Oot rakas.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin sua, kun kirjoitin 🤫 toivottavasti et ymmärrä väärin
- naiselle
Niin salaa toivoin että ajattelit mua. Se yks pilasi fiiliksen. Kunpa kaikki selviäisi pian. On ikävä ja haluaisin jos nähdä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaalit ihmiset nyt tuppaa katsomaan toisiaan silmiin.
...Ja siksi on lähes mahdotonta tietää kenenkään kiinnostusta jostain katseesta.
Öitä söpöliiniset. Aamukahvilla tavataan. Olemme yhtä koko yön. Olemme eri paikoissa mutta olemme yhteydessä. Emme ole koskaan yksin. Rakkaus on tärkeintä. 🖤
Saanko soittaa siulle nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet mies, olet viehättävä. Jos olet nainen, sussa on jotain outoa.
Tuntuisi oudolta, jos miehet katsoisivat niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskaltaisipa kysyä syytä joskus joltain silmiinkatsojalta.
Mutta tämähän ei sovi kun elämme maailmassa, jossa ei uskalla edes viestiä lähettää henkilölle jonka tuntee jo.
Sivusta.
He eivät vaikuta itsekään tietävän miksi.
Ei ole juurikaan yritetty, mutta en myöskään sellaista halua. Tarkoitan ehkä sitä, että toinen huomauttelisi olemaan vähemmän värikäs, tavallaan 'sopivammin'. Sellaista, että toinen lopulta toivoisi minun olevan erilainen.