Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Sinun ikävä ja hellyyden halu tosin ovat jokapäiväisiä.
Mä luulin alkuillasta että tuo kalju vai hiukset kysymys oli sellainen, että joku kysyy mielipidettä kummanlaisen "kesätukan" ajaa.
13 päivä ja mua kusetettiin. Miten näin paljon miettiä voi tehdä tyhmän päätöksen
Ilmeisesti ei ollut hyvä idea ajatella, että et edes yritä nähdä perjantai 13.päivä. Alapeukuista päätellen. Sori.
Vierailija kirjoitti:
Taidan kulkea aika usein sun ikkunan ohi
No tämä on minun ikkuna.
Vierailija kirjoitti:
13 päivä ja mua kusetettiin. Miten näin paljon miettiä voi tehdä tyhmän päätöksen
Oonko kusettanut? En oo kuitenkaan sanonut meneväni minnekään just tänään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oonko kusettanut? En oo kuitenkaan sanonut meneväni minnekään just tänään.
Ei liittynyt ihmisiin tää kusetus, ja kusetus on ruma sana. Anteeksi
Vierailija kirjoitti:
Mä luulin alkuillasta että tuo kalju vai hiukset kysymys oli sellainen, että joku kysyy mielipidettä kummanlaisen "kesätukan" ajaa.
No sitäpä kysyin.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä Sari💞
Ikävöin Sinua.
Hyvää yötä ????
Kukahan mua nyt ikävöi. Tarttis varmaan lähentyä jotta ikävä laantuisi vai kuinka?
🍄
Itken, eikä itkusta tahdo tulla loppua. Rakastuminen vain tapahtui. Kaipaan häntä koko ajan.
Hyvää yötä miehelle, olet minulle aina niin ihana. Vilkuillaan taas joskus.
Oot mun mielessä niin, et on hankala muuta miettiä. Huokaus.
Kyllä minä niin ilahduin, kun saimme pitkästä aikaa vaihdettua muutaman viestin tänään. Huomasitko, sain sinut nauramaan?!
t. Asuuri Fillaristi
Onko meidän arvot kuitenkin liian erilaiset. En halua suhdetta, jossa toinen kokee tarvetta yrittää pienentää minua.
Loputon väsymys jota yritän peittää iloisen kuoren alle. En jaksaisi millään ihmisiä. Toivottavasti sulla on asiat paremmin 💞 hyvää yötä
L
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toit iloa, onnea ja merkityksellisyyttä (ja riitoja) elämääni.
Imperfekti?
Hän ei ole osa elämääni enää.
Etkö kestänyt riitoja, vai? Nekin kuuluu suhteeseen, jossain määrin.
Vierailija kirjoitti:
Ensin on opeteltava pelin säännöt ja pelattava paremmin kuin kukaan muu. - Albert Einstein
Kaivattuni olisi minulle paras. Omana itsenään, ilman pelejä. Minä kaipaan vain häntä. Toivoisin itsekin olevan sitä hänelle. Uskoin, että tunnemme paljon toisiamme kohtaan.
Kesäyö on valkea ja kauni, ajatus sinusta kauniimpi. Hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riittää kun on molpuoliset tunteet ja antaa välillä aikaansa mulle, kaikki muu on toissijaista tai järjesteltävissä ja sovittavissa
Mitä tarkoitat kaikella muulla?
No, en esim vaadi yhdessä asumista, en etsi perheenperustamiseen kumppania, en vaadi 24/7 seuranpitäjää, enkä oikein muutenkaan mitään tiukasti määriteltyjä perinteisiä juttuja, tarvitsen tietyn vapauden ja ymmärrän jos toinenkin tarvitsee, elämässä siis. Sitoutumaan pitää osata kyetä, mitään avoin suhde sekoiluja en halua tai muuta nykyajan sontaa
Naiselleko kirjoitat? Haluat siis pitää suhteen mahdollisimman kevyenä? Etkö halua normaalia parisuhdetta saman katon alla edes myöhemmin kun olette jonkin aikaa olleet yhdessä?
Ei kevyenä, vaan joustavana, voin asua yhdessäkin, mutta tarttisin kyl oman huoneen nukkumista varten, en nuku kunnolla jos joku nukkuu samassa huoneessa😀
Mutta huomenna on parempi päivä. Vai onko?