Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!

Vierailija
02.06.2025 |

Kaipuu jatkuu 💘

Kommentit (35298)

Vierailija
5321/35298 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hämmentynyt ja ristiriitaisin tuntein. En tiedä, onko tässä mahdollisuuksia vai pitäisikö puhkaista haavekupla ja mennä eteenpäin.

Vierailija
5322/35298 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ikävöin sua tänäänkin. Ja paljon. Olisitpa lähietäisyydellä, että voitais puhella ihan kaksin. Se olisi minun toiveeni. Hyvää yötä, r. 🧡

Olisitpa jotain muuta kuin sanoja netissä.

Hyvää yötä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5323/35298 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisi tietää, minkä takia nykyään hyvin usein huomaan, että joku satunnainen ihminen tuijottaa minua suoraan silmiin. Melkein joka päivä käy näin ja voi käydä missä tahansa. Samat piirteet toistuu aina heissä: ovat naisia ja hämmentyneen näköisiä sekä he keskeyttävät kaiken muun tekemien ja tuijottavat silmiin 3 - 6 sekuntia. Ei se minua haittaa ollenkaan. Tätä on jatkunut jo pitemmän aikaa.

Normaalit ihmiset nyt tuppaa katsomaan toisiaan silmiin. 

Jep normaalimpaa kai se silmiin vilkaisu on kuin katseen välttely? Tai en tiedä, suomalaiset vissiin välttelee katsettakin usein?

Minulle joskus jotkut kaverit sanoi, että monet katsoo, ja itse en ollut huomannut asiaa joten ihmettelin. Aloin sitten kiinnittämään vähän huomiota, niin toden totta; jos esim. luen bussissa kirjaa, niin havahdun jossain vaiheessa siihen, että joku mies tuijottaa, ja kun nostan katseeni, se mies kääntyy äkkiä pois eli ei jatka katsomista. 

Tai jos olen nukahtanut esim. lennolla tai pitkän matkan bussissa, niin käynyt useasti niin, että herättyäni huomaan jonkun lähellä istuvan miehen tuijottaneen minua kun nukun, mutta kääntää heti katseen pois kun huomaa minun heräävän. Tai kun menen kauppaan, niin miehet katsoo muualle, mutta ohi mentyäni huomaan niistä laseista, että kääntyivät katsomaan perään. Sama salin peilit ja ikkunat. Huvittavaa salakatselua .

Eri

Vierailija
5324/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin unta jossa tulit mun luo. En muista mitä sanoit tai mitä minä sanoin, vaihdoimme muutaman sanan. Mä otin sut halaukseen, painoin sun pään mun rinnalle. Halasin sua lujaa, hyväksyen, ymmärtäen, kaikki on ok. Oon tässä ja sä olet turvassa. Ja sä itkit 

Vierailija
5325/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T i t i t y y

Mä tiedän että tää on kohtalon hommii

5326/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi unet lyhyeksi sen kuolematoivotus viestin takia. Heräsin aamulla ennen aikojaan. 😟

Vierailija
5327/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän sinä mietit viimeksi, kun nähtiin.

Mitä oikein pitäisi tehdä

Sama. Ja toivoin hänen miettivän tätä myös. -sivusta 

Vierailija
5328/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen tämän kesän lämmin viikonloppu edessä. Voisinpa viettää sen kanssasi. Miehelle.

Vierailija
5329/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää lauantaita pikkuvaalealle. 🤗🧡 Olet ajatuksissani. 🌹 Halaus ja suukko.

Terv. risuleuka

Vierailija
5330/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että olet jo hereillä, mutta jos et olisi, suukottaisin sun niskaa niin kauan, että heräisit. 

Vierailija
5331/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli jostain ajatus päähän, että laitan sinulle tänään viestin, vaikka et vastannut edelliseenkään. Tämä ajatus pistää vastaan, eikä tunnu yhtään järkevältä, mutta menkööt nyt. Toivottavasti ei iske pupu pöksyyn kesken kaiken, siihenhän se sitten jää, jos niin käy. Mutta jos pystyn tämän suorituksen tekemään loppuun asti puhtaasti, ilman virheitä, ja mitään ei tule takaisin niin tiedänpä ainakin sitten..

Vierailija
5332/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin unta jossa tulit mun luo. En muista mitä sanoit tai mitä minä sanoin, vaihdoimme muutaman sanan. Mä otin sut halaukseen, painoin sun pään mun rinnalle. Halasin sua lujaa, hyväksyen, ymmärtäen, kaikki on ok. Oon tässä ja sä olet turvassa. Ja sä itkit 

Se oli varmaan mä ku itki, itkin onnesta. 

T: Itkupilli

Vierailija
5333/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta mammoille. Nyt lenkille mars..

Vierailija
5334/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän sinä mietit viimeksi, kun nähtiin.

Siinä sinä vaan olet ja et ymmärrä miten vaikeaa on koko ajan olla oikein ja jättää sanomatta kaikki mitä on ollut jo kirjoitettuna, muttei koskaan ole lähetetty.

Vierailija
5335/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terv. risuleuka

Kuka tämä risuleuka oikein on? Olisiko koko ketjun alkaen edellisistä ja jo poistetuista alkuunpanija? Haluaisin niin tietää. Minäkin olen pikkuvaalea ja sopisi kuvioihin.

Vierailija
5336/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terv. risuleuka

Kuka tämä risuleuka oikein on? Olisiko koko ketjun alkaen edellisistä ja jo poistetuista alkuunpanija? Haluaisin niin tietää. Minäkin olen pikkuvaalea ja sopisi kuvioihin.

Se on joku jolla ei ole puhelinta, vain pelkkä palsta. Tai sit hänen oikea käsi kaipaa vasenta kättä. 

Vierailija
5337/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta keski-ikäinen ihana opettajarouva 💞 

Kaipaan sinua 😚

Vierailija
5338/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hämmentynyt ja ristiriitaisin tuntein. En tiedä, onko tässä mahdollisuuksia vai pitäisikö puhkaista haavekupla ja mennä eteenpäin.

Jaaha, tää menee taas tälläseen. Sit sun varmaan vaan täytyy jatkaa eteenpäin jos siltä tuntuu. Sellaisella uhkaileminen aina erimielisyyden tullen ei kyllä käy. 

Vierailija
5339/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

5361-5364 ihan kaikki sopii. Kyllä sillä puhelin on mutta ei rohkena tai halua käyttää kun elää mielummin haavekuplassa jonka särkyminen voisi olla täysi katastrofi eli ei haluttu. 

Vierailija
5340/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydämeen ja sieluun sattuu.

Ketju on lukittu.