Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!

Vierailija
02.06.2025 |

Kaipuu jatkuu 💘

Kommentit (35298)

Vierailija
5301/35298 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidan kulkea aika usein sun ikkunan ohi

Keittiön vai olkkarin ?

Vierailija
5302/35298 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saanko soittaa siulle nainen?

Kyllä, kiitos😚

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5303/35298 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä Auringonkukalle ja pienelle hiirenviirnalle. Tulkaa uniini, elämääni.

Vierailija
5304/35298 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisi tietää, minkä takia nykyään hyvin usein huomaan, että joku satunnainen ihminen tuijottaa minua suoraan silmiin. Melkein joka päivä käy näin ja voi käydä missä tahansa. Samat piirteet toistuu aina heissä: ovat naisia ja hämmentyneen näköisiä sekä he keskeyttävät kaiken muun tekemien ja tuijottavat silmiin 3 - 6 sekuntia. Ei se minua haittaa ollenkaan. Tätä on jatkunut jo pitemmän aikaa.

Jos olet mies, olet viehättävä. Jos olet nainen, sussa on jotain outoa.

Tuntuisi oudolta, jos miehet katsoisivat niin.

Eikö tuossa lukenut, että ovat naisia nämä katsojat vai ymmärsinkö väärin?

Vierailija
5305/35298 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saanko soittaa siulle nainen?

Aina saa soittaa mutta oksentaminen vihaisena ei ole kohteliasta kiltille ihmiselle. On silti soittanut vaikka ei vastaa. Säännöt rakkaudelle.

Vierailija
5306/35298 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiseltään mieleen tulevia suitä miksi ite katson ihmisiä silmiin pidempään:

-jännän väriset silmät

-tutkin minkä väriset silmät

-Onkohan tuolla jotkut värilliset piilarit vai onko oikeasti tuon väriset silmät

-Onpa pitkät ripset. Onkohan aidot.

-Oho. Joku muukaan nainen kuin minä ei käytä ripsaria

-oudon isot pupillit

-oudon pienet pupillit

-elohiiri silmässä

-valehteleekohan tuo nyt tässä asiassa vai puhuuko muka totta

-Muistuttaa jotain tuttua. Tutkin miksi muistuttaa. Tosin katson myös muut kasvonpiirteet.

Vierailija
5307/35298 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä kulta.. Halit <3 <3

Vierailija
5308/35298 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisi tietää, minkä takia nykyään hyvin usein huomaan, että joku satunnainen ihminen tuijottaa minua suoraan silmiin. Melkein joka päivä käy näin ja voi käydä missä tahansa. Samat piirteet toistuu aina heissä: ovat naisia ja hämmentyneen näköisiä sekä he keskeyttävät kaiken muun tekemien ja tuijottavat silmiin 3 - 6 sekuntia. Ei se minua haittaa ollenkaan. Tätä on jatkunut jo pitemmän aikaa.

Ehkä kyse on vain samasta ilmiöstä jos spottaat jonkun tietyn auton liikenteessä, alat kiinnittää huomiota samaan malliin ja yhtäkkiä tuntuu että niitä on kaikkialla > kiinnität huomiota siihen, että naiset katsovat > kylläpä moni nainen katsoo! Ei ole mitenkään tavatonta että tuntemattomat luovat katseita vaikkei taustalla olisi mitään sen kummempaa, varmaan 80% vastaantulijoista ottavat minun kanssa hetkellisesti katsekontaktin, sukupuolesta riippumatta, enkä ol

Se on vähän mielenkiintoista, kun he jähmettyvät paikoilleen yllättäen esim. keskelle käytävää eivätkä reagoi mihinkään muuhun.

Vierailija
5309/35298 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

; Öitä.

Vierailija
5310/35298 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidan kulkea aika usein sun ikkunan ohi

Keittiön vai olkkarin ?

Ei aavistustakaan, otaksun vaan

Vierailija
5311/35298 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunne on aina oikea. 

Tietenkin on.

Ihastuminen, rakkaus ja rakastuminen, epämiellyttätvät ja muut tunteet, ovat, tottakai, pysyviå ja toistuvia.

Syvin pointti onkin siinä, että tunteiden kohteet voivat vaihtua.  Se on vaan tosiasia, eikä  sille mitään voi.

Mutta hyvin moraaliset, eettiset, rehelliset, henkilöt,  kykenevät vahvasti  säätelemään tunteitaan.  Esim. perheenisä / - äiti, voi syvästikin jopa rakastua toiseen mieheen / naiseen.

Mutta jos välit edelleen ovat puolisoon hyvät, ja perheessä on pieniä lapsia. Silloin kykenee  " kuolettamaan" hylkäämään,  oman itsekkyytensä, ja pitää ennenkaikkea, lapsiensa vuoksi, normaalin perhe-elämän ennallaan.  

Pe

Mutta hyvin moraaliset, eettiset, rehelliset, henkilöt,  kykenevät vahvasti  säätelemään tunteitaan.

Siis psykopaatit pystyvät säätelemään.

Vierailija
5312/35298 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä mun ihmiselle;)

Vierailija
5313/35298 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Se on vähän mielenkiintoista, kun he jähmettyvät paikoilleen yllättäen esim. keskelle käytävää eivätkä reagoi mihinkään muuhun."

Jaa'a, eipä ole omalle kohdalle sattunut. Olet varmaan maailman päähahmo tai SUPER hyvännäköinen ja kaikki heistä haluavat naida sinua. Niin sen täytyy olla. 

Vierailija
5314/35298 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paloi muistiin surulliselta vaikuttavat silmäsi. Koskaan ei pitäisi mainita, että ei tiedä, missään asiassa mutta nyt en tiedä mitä toivottaisin, joten vain viikonloppua. H. 

Aika paljon kaikkea ikävää tällä hetkellä. Kiitos kuitenkin ja hyvää viikonloppua.

Vierailija
5315/35298 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ikävöin sua tänäänkin. Ja paljon. Olisitpa lähietäisyydellä, että voitais puhella ihan kaksin. Se olisi minun toiveeni. Hyvää yötä, r. 🧡

Vierailija
5316/35298 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku poisti viestini? Millä oikeudella???!!!!

Vierailija
5317/35298 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

T i t i t y y

Vierailija
5318/35298 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet mies, olet viehättävä. Jos olet nainen, sussa on jotain outoa.

Tuntuisi oudolta, jos miehet katsoisivat niin.

Eikö tuossa lukenut, että ovat naisia nämä katsojat vai ymmärsinkö väärin?

Et?

Vierailija
5319/35298 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Se on vähän mielenkiintoista, kun he jähmettyvät paikoilleen yllättäen esim. keskelle käytävää eivätkä reagoi mihinkään muuhun."

Jaa'a, eipä ole omalle kohdalle sattunut. Olet varmaan maailman päähahmo tai SUPER hyvännäköinen ja kaikki heistä haluavat naida sinua. Niin sen täytyy olla. 

Tai sitten se on tosi outo, suorastaan säikäyttävä hyypiö. Eli sen kanssa saa olla aina vähän varuillaan, kun ei tiedä mitä sillä nyt on mielessä.

Sivusta

Vierailija
5320/35298 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä naiselle halein suukoin mieheltä 30 km ja pitäjärajain ankeammalta puolelta. Huomiseen.

Ketju on lukittu.