Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Joku pölli Aarteeni, mutta laitan silti omalle Aarteelleni hyvän yön. Kauniita unia. 💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana hetken muistelu susta keittiössä. Ja äänesi, mistä juteltiin. Kiinnostuit tv-tasosta. Katseltiin viel linnunpesää ja näin vaan sut. Halua ois sanoa jotain ihan muuta sulle..Ja sanonki, ku nähtäisi. Lämmität ajatuksis yhä.
Kuule sun kaivattusi ei varmasti ole ketjussa, joten pitäisikö sun unohtaa hänet?
Voi olla, mutta ei kaipaa mua. Voi erehtyä lukemaan. Yhteinen tuttu tietää, että (hetken vielä) tänne kirjoitan. Pääsin tavoitteeseni. Hyvää kaipailua ja mukavaa kesää!
Jos on tutun kautta yhteys, mikset järjestä tapaamisya sitä kautta? Eri
Halein suukoin hyvää yötä naiselle 30km ja rajain taa. Huomiseen, uuteen päivään.
Ois ollut kiva kuulla susta tänäänkin. Ikävä.
Hyviä öitä miehelle, missä nyt oletkin. Mietin sua. 🌟
Huomenta/God morgon 💕
Hör av dig, fru speciallärare 😚
Huomenta mammoille. olkaapa ahkeria. Nyt viimeinen rutistus..
Suloinen Kukkaistyttö yhä mielessäni.
Hyvää perjantaita ja alkavaa viikonloppua pikkuvaalealle. 🤗🧡 Olet ajatuksissani ja sydämessäni. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Nään sut varmaan festareilla tänään. Jos en ni hyvää kesää jo nyt! Nähää taas syksylä! PS. Oot mulle parasta huumetta!
Kivaa päivää ihanimmalle. Oot rakas.
Kalle
Vierailija kirjoitti:
Suloinen Kukkaistyttö yhä mielessäni.
Orvokki, Lehdokki, Vuokko vai joku muu?
Vierailija kirjoitti:
Hyvää perjantaita ja alkavaa viikonloppua pikkuvaalealle. 🤗🧡 Olet ajatuksissani ja sydämessäni. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Hyvää tulevaa viikonloppua risuleualle. 🧡🤗 Sinä olet mun mielessäni ja syvällä sydämessäni. Suukko ja halaus.
Terv. pikkuvaalea
Kaivatulleni hyväntuulisia ajatuksia viikonloppuun, missä sitä sitten vietätkään. Halauksia! 👍
🧡Sukulaiseni kävivät luonani rukoilemassa oarantumistain.