Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Hyvää yötä ja ihania unia. Halit <3 <3
Paljon vielä kaikenlaista hommaa. Hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Paljon vielä kaikenlaista hommaa. Hyvää yötä.
Niin on, mutta tähän aikaan ne siirretään jo seuraavalle päivälle.
Hyvää yötä ihana ystäväni, rouva erityisopettaja 💞😚
Tuolla oli jotain gallupeja. Kyllä sä oot mulle tavoite. Ollut jo pitkään. Jos mä en oo sulle, niin se taitaa tehdä tavoitteesta vaan haaveen. Sä oot merkinnyt mulle jollakin lailla kotia. Sellaista, jossa on hyvä ja voi olla ihan vaan itsensä. Se on saanut vähän kolhuja matkalla. Se yksi pieni kommentti taannoin, jota sitten selittelitkin, teki itseenikin yllättävän paljon tuhoa. Se osu siihen hauraaseen pylvääseen meidän välien perustuksissa ja jäi johonkin syvään epäilyksenä sun tavasta ajatella ko.asiasta, koska sellanen tapa estää kiistatta koko homman. Nuku hyvin rakas.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Mitä kaivattusi sulle merkitsee?
Tulevaa vaimoain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten menee?
Vähän sielu maassa. Entä sulla?
Vähän sama. Horjun, mut yritän pysyä sieluineni pystyssä. Vaikeaa on kun mun sielu kaipaa sun sielun seuraa.
Ehkäpä ne pitäisi yhdistää, sielut.
Mangusti kirjoitti:
Tuolla oli jotain gallupeja. Kyllä sä oot mulle tavoite. Ollut jo pitkään. Jos mä en oo sulle, niin se taitaa tehdä tavoitteesta vaan haaveen. Sä oot merkinnyt mulle jollakin lailla kotia. Sellaista, jossa on hyvä ja voi olla ihan vaan itsensä. Se on saanut vähän kolhuja matkalla. Se yksi pieni kommentti taannoin, jota sitten selittelitkin, teki itseenikin yllättävän paljon tuhoa. Se osu siihen hauraaseen pylvääseen meidän välien perustuksissa ja jäi johonkin syvään epäilyksenä sun tavasta ajatella ko.asiasta, koska sellanen tapa estää kiistatta koko homman. Nuku hyvin rakas.
Mikä kommentti jos saa kysyä?
Olisipa joku jolle olisin tärkeämpi kuin työ.
Hyvää yötä ihanille Päivänkakkaralle ja kissankellolle, tulkaa elämääni ja uniini. Ikävä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä ja ihania unia. Halit <3 <3
Sinusta näen.. kauniita unia ja helliä haleja.. 🤍🤗
Vierailija kirjoitti:
Silmäsi näyttivät surullisilta. H.
Niin ne ovatkin, sinun kaipaamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana hetken muistelu susta keittiössä. Ja äänesi, mistä juteltiin. Kiinnostuit tv-tasosta. Katseltiin viel linnunpesää ja näin vaan sut. Halua ois sanoa jotain ihan muuta sulle..Ja sanonki, ku nähtäisi. Lämmität ajatuksis yhä.
Kuule sun kaivattusi ei varmasti ole ketjussa, joten pitäisikö sun unohtaa hänet?
Voi olla, mutta ei kaipaa mua. Voi erehtyä lukemaan. Yhteinen tuttu tietää, että (hetken vielä) tänne kirjoitan. Pääsin tavoitteeseni. Hyvää kaipailua ja mukavaa kesää!
Vierailija kirjoitti:
Olisipa joku joka odottaisi kuin kuuta nousevaa.
Odotan sinua juuri niin.
Hyvät yöt mammoille. Muistakaa se iltarukous.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten menee?
Vähän sielu maassa. Entä sulla?
Vähän sama. Horjun, mut yritän pysyä sieluineni pystyssä. Vaikeaa on kun mun sielu kaipaa sun sielun seuraa.
Ehkäpä ne pitäisi yhdistää, sielut.
Ne on jo yhdessä, siksi tää onkin tällaista syvää kaipausta. 🧡
Vierailija kirjoitti:
Olisipa joku jolle olisin tärkeämpi kuin työ.
Muk elämä teinistä kolmikymppiseksi oli tuskaa kun olin rakkauden nälkäinen, enkä nähnyt työstä/opiskeluista ilon hetkiä.
Fanni 😘