Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa että aika maagista tää meidän yhteys. Eilinen sen taas todisti. Halusin vaan sanoa että kaipaan sua ja rakastan ihan täysillä. Vuodet ja näkemättömyys eivät ole hämmentäneet tunnetta. Olisi sääli jos emme selvittäisi tätä koskaan. Sua odotan edelleen. Toivottavasti pian saan kuulla susta
Mitä eilen tapahtui?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oinas.
Minä olen mut en usko horoskooppeihin. Ja jos kaivattu uskois, lemppaisin samantien. Onneks niin ei ole.
Mä luulen, että saisin kaivatulta horoskooppiuskonkin anteeksi. Vaikka ei tod. usko itse. On vaan hiukan hömelö hänkin.
Tämän päivän jälkeen mua voi nähdä palstan sijaan biotieteiden kirjoja penkomassa, lintutornissa tai jossain habitaatissa tutkimusmatkalla. Suon Villi Laulu sen minulle opetti. Tutkimusbiologiksi pyrin tai sitten kirjastoon.
Kauniita unia joissa oman lintupoikueen kuvia 🦆
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa että aika maagista tää meidän yhteys. Eilinen sen taas todisti. Halusin vaan sanoa että kaipaan sua ja rakastan ihan täysillä. Vuodet ja näkemättömyys eivät ole hämmentäneet tunnetta. Olisi sääli jos emme selvittäisi tätä koskaan. Sua odotan edelleen. Toivottavasti pian saan kuulla susta
*siis himmentäneet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Mitä kaivattusi sulle merkitsee?
En edes tiedä. Mutta päästäni en naista saa pois.
Milloin näit naista viimeksi?
En ole nähnyt häntä. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Millainen sija kaivatullasi on elämässäsi? Haave, tavoite vai toteuma?
Aamun ensimmäinen ajatus, illalla viimeinen. Ei ehkä haave, tavoite eikä toteuma vaan sydämen pysyvä asukas,
Vierailija kirjoitti:
Olisipa joku joka pitäisi kädestä kiinni.
Hip! Täällä yks, joka haluu ystävän kanssa kulkea käsi kädessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Millainen sija kaivatullasi on elämässäsi? Haave, tavoite vai toteuma?
Ikuinen haave, joka ei toteudu. Elämä on, mitä on.
Elämä on myös mitä siitä tekee. Tuolla asenteella jäätkin aina rannalle ruikuttamaan ja miettimään miksi elämä tuntuu paskalta ja mikset saanut niitä asioita, mitä eniten halusit.
Ei tunnu paskalta yhtään mun elämä, tai haaveilu hänestä. On kuitenkin joskus myönnettävä tosiasiat, vaikka ei haluaisi. Ei elämässä kaikki haaveet toteudu.
En jaksa lukea näitä tänään. Hyvää yötä kuitenkin J.
T. (Ei Heli, pahoittelen).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ihan oikeasti tykkäsin susta. Ne kaikki katseet ja hymyt vaati multa järjettömän paljon, varsinkin siellä, mutta sussa oli jotain mikä pakotti mut ulos mukavuusalueelta.
Tähän asiaan en varmaa vastausta tule koskaan samaan, mutta jos olisit hän... onko se ilmeisin syy syy siihen, että se jäi katseeseen ja hymyyn?
Ai kiinnostuksenosoitusten yksipuolisuus? Kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä eilen tapahtui?
Yks merkillinen juttu vaa 🤭
Ajattelin sua, kun kirjoitin 🤫 toivottavasti et ymmärrä väärin
- naiselle
Vierailija kirjoitti:
En jaksa lukea näitä tänään. Hyvää yötä kuitenkin J.
T. (Ei Heli, pahoittelen).
Ja en ole siis T. Vaan T niinkuin Toivoo
Vierailija kirjoitti:
Olisipa joku joka odottaisi kuin kuuta nousevaa.
Jos oot mun, niin todellakin odottelen sinua jokainen päivä, en saa sinusta tarpeekseni. 😊
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Mitä kaivattusi sulle merkitsee?
Ennen häntä en tienny, et vois olla jotain hänenlaista. Aavistus. Onnex tavattiin edes ne muutama kerta. Ja tulinha ketjuun, (olisin pitäny yhteyttä, mut kävi näin). Hän tulee aina olee mies, ketä rakastan. Viel ku sais yhdes kerran nauraa, olisin onnellisempi tulevat vuodet. Hän saa nykyisen tv-tasoni halutessaan, mikäli tarvii. Hän, uniikki mulle.
Silmäsi näyttivät surullisilta. H.