Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!

Vierailija
02.06.2025 |

Kaipuu jatkuu 💘

Kommentit (35298)

Vierailija
33061/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiivia on kyllä se että ajattelee alituiseen automaattisesti siten että kun joku vilkaisee tai tuijottaa persettä että kyse on heti jostain seksuaalisesta. Sama kuin se kun joku luo katseen silmiin niin se olis jotain äärettömän merkillistä.

Vierailija
33062/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kaivattuni mä sit taas just haluisin tekemään noin kuten peppumakoiluaan, miestään ja peittoa kuvaili. Silleekin meidän kuuluu olla. Ja varsinkin silleen lusikassa kuin aiemmin täällä joku unelmaansa kuvaili. Sillei Jii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33063/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mut pääsit kopauttamaan ja haukkumaan, onko päivän työ nyt tehty 😅

Vierailija
33064/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olit tänään erityisen nihkeä. Hyvä, jos edes katsoit päin. 

Vähän takaisin eilisiä vain. Kiintoisa tieto tämäkin (ympäristö) toki. 8]

Mitä eilen sitten tapahtui?

Vähemmän kuin kuvauksessa. Pieni mutta symmetrinen juttu siis.. ei sen kummempia. Ei ole kyseessä ainakaan, tapahtuahan on voinut vaikka mitä. :P

No ei tuo nyt ole reilua. Kovasti yritän, mut ehkei se sitten näytä siltä.

Vierailija
33065/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsitit varmaan väärin 😅

Vierailija
33066/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo kannattaa lähteä suht. neutraalisti liikkeelle ja siitä sitten lisäillä kierroksia xD Ennen toteutusta on hyvä sanoa vaikka toi peppukehu kans, niin maaperä pehmenee.

Itseäni tuo ei kyllä koskenut, kun peppuni ei ole mitenkään silleen pyöreän mallinen et sitä kukaan noin kuvailis. Mutta kyllä munkin peppua kannattaa silti kehua, olen huomannut sen olevan kuin viherkasvi joka voi paremmin jos kehutaan, huomioidaan ja puhutaan kauniisti xD 

Liki jokaisen naisen peppu on kaunis ja vielä luonnostaan pyöreä kaikin päin jos makaa kyljellään jalat koukussa. Yksikään heteromies, jolla on silmät, ei voi olla oikeastaan kiihottumatta sellaisesta näystä.

Tämä sai nauramaan. Mun mies nimittäin usein illalla, kun ollaan menossa nukkumaan ja makaan kyljelläni selkä häneen päin, nostaa peittoani

Ei oo outo ollenkaan! Mun exä teki tätä samaa ja kehui samaan tapaan. Kieltämättä onhan ne naisten peput mukavia katsella. Eri.

Kyllä mä näin heteronaisena mieluummin miesten peppuja katselen..

Vierailija
33067/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää jutut täällä ei varsinaisesti helpota oloa. 

Pystyisin helpottamaan kaivattuni oloa monin tavoin. Ei se kyllä tätä kautta onnistu.

Päällekkäin suutelua.

Vierailija
33068/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiivia on kyllä se että ajattelee alituiseen automaattisesti siten että kun joku vilkaisee tai tuijottaa persettä että kyse on heti jostain seksuaalisesta. Sama kuin se kun joku luo katseen silmiin niin se olis jotain äärettömän merkillistä.

Mulla on joku ihmeen taito saada miehet luulemaan, että oon ihastunut just heihin, jos katson liian kauan epähuomiossa. 

Vierailija
33069/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on vain todellisuutta. Just kävi rannalla noin, että ystävän kanssa makoiltiin molemmat kyljellään naamat vastakkain juttelemassa, kun mun taakse meni lauma jotain miehiä. Kysyin kohta jutteluiden lomassa siltä ystävältäni, että kattooko noi miehet tuolla, ja hän vilkaisi sinne ja totesi, että joo, kattoo. 

No ei siinä muuta ku asennon vaihto ja jutut jatkui! Se on elämää se, ei mitään sen kummempaa. Itse tykkään viettää aikaani mahdollisimman rauhallisissa paikoissa meren äärellä, vaikka ihan luonnossa voi sit eläimet välillä ahdistella :D 

Vierailija
33070/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo kannattaa lähteä suht. neutraalisti liikkeelle ja siitä sitten lisäillä kierroksia xD Ennen toteutusta on hyvä sanoa vaikka toi peppukehu kans, niin maaperä pehmenee.

Itseäni tuo ei kyllä koskenut, kun peppuni ei ole mitenkään silleen pyöreän mallinen et sitä kukaan noin kuvailis. Mutta kyllä munkin peppua kannattaa silti kehua, olen huomannut sen olevan kuin viherkasvi joka voi paremmin jos kehutaan, huomioidaan ja puhutaan kauniisti xD 

Liki jokaisen naisen peppu on kaunis ja vielä luonnostaan pyöreä kaikin päin jos makaa kyljellään jalat koukussa. Yksikään heteromies, jolla on silmät, ei voi olla oikeastaan kiihottumatta sellaisesta näystä.

Tämä sai nauramaan. Mun mies nimittäin

Ei oo outo ollenkaan! Mun exä teki tätä samaa ja kehui samaan tapaan. Kieltämättä onhan ne naisten peput mukavia katsella. Eri.

Kyllä mä näin heteronaisena mieluummin miesten peppuja katselen..

Mä taas just naisten peppuja, vaikka hetero olenkin. En oo koskaan ollut peppunaisia mitä miehiin tulee. Mä oon niitä, joita miehen käsivarret ja kädet vie ja minä vikisen (siis ynisen kuumissani). Mun kaivatussani eroottisinta on aivot, yleisolemus, kädet, ääni ja sit yks semmonen hyst-juttu mitä en täs näin hienossa seurassa mainitse.

Vierailija
33071/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis ei sillä oikeastaan väliä millä mielellä katsoo. Eikä katsomisessa sinänsä mitään pahaa ole.

Mutta jos itse ei pidä siitä katsomisesta, niin voi vähän katsoa missä asennossa ja paikassa on :) 

Vierailija
33072/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivatulla on ainakin pyöreähköksi luonnehdittava peba ja voi luoja, että menettäisin tajun tai järjen, jos saisin nähdä sen kuvatulla tavoin peiton alta. Se villlitsee mut jo ihan vaatetettuna ja kävellenkin, puhumattakaan jostain jumpahtavammasta, mitä joskus sain todistaa.

Vierailija
33073/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välillä mä mietin, et mitä sitten, jos rakkaus kaivattuun loppuu, jos ei ole enää puhuttavaa tai toinen ei halua enää jutella. Onko hölmöä rakastaa, kun ystävyyskin olis enemmän kuin toivottua tähän elämäntilanteeseen.

Miten se nyt loppuisi, kun on syntynyt rakastumisen lisäksi jo kiintymys, jota ryydittää vahva vetovoima? Kysyn vain.

Me ollaan kaivatun kanssa vielä suhteen intohimovaiheessa.

Mekin ollaan. Ei vain olla päästy vieläkään itse asiaan. 

Juu, penetraatiota ei ole vielä tapahtunut😂

Muuta kyllä. 

Vierailija
33074/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii-i, kyllä se on ihan väärin ettei penetraatiota ole vielä tapahtunut. Panen kaiken toivoni tuohon vielään.

Vierailija
33075/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsitit varmaan väärin 😅

Vähän joku sivusta lisäilee mutta mistä sitä tietää onko enää samasta muutenkaan. Eri juttuun muutenkin vastasin, enempi jos on jotain niin ei liittynyt asiaan. Ei pebakatseluja tässä esimerkissä.. :D

Vierailija
33076/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nii-i, kyllä se on ihan väärin ettei penetraatiota ole vielä tapahtunut. Panen kaiken toivoni tuohon vielään.

Ei ole väärin. Penet jotain on liian läheistä touhua 

Vierailija
33077/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä sinua H

Vierailija
33078/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsitit varmaan väärin 😅

Vähän joku sivusta lisäilee mutta mistä sitä tietää onko enää samasta muutenkaan. Eri juttuun muutenkin vastasin, enempi jos on jotain niin ei liittynyt asiaan. Ei pebakatseluja tässä esimerkissä.. :D

Ei tarvi olla noin nihkeä :/

Vierailija
33079/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musiikkivideoperseet oli kans aikanaan sellaisia, ettei voi tietää mimmosia ne oikeesti oli.

Joskus testasin laittamalla sellaset musiikkivideostyle minishortsit, kyykkyyn, kamera alle, tanssimista kyykyssä niin näytti samalta kuin musiikkivideoissa, vaikka ei ole peppugeenejä eikä treenattu.  

Nykyään toi side pose, toinen jalka taaemmas ja pakaralihaksen jännitys on semmonen ettei voi yhtään tietää. 

Vierailija
33080/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa iltaa..-😘

Ketju on lukittu.