Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Voisit kuiskia mun korvaan hunajaisella äänelläsi. Siihen olisi mukava iltaisin nukahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillä mä mietin, et mitä sitten, jos rakkaus kaivattuun loppuu, jos ei ole enää puhuttavaa tai toinen ei halua enää jutella. Onko hölmöä rakastaa, kun ystävyyskin olis enemmän kuin toivottua tähän elämäntilanteeseen.
Miten se nyt loppuisi, kun on syntynyt rakastumisen lisäksi jo kiintymys, jota ryydittää vahva vetovoima? Kysyn vain.
Me ollaan kaivatun kanssa vielä suhteen intohimovaiheessa.
Mekin ollaan. Ei vain olla päästy vieläkään itse asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tietäisit, kuinka paljon kaipaan juuri nyt, ottaisit yhteyttä.
Ja jos tädillä olisi ..... niin se olisi setä.
Kun ei ole. Mutta täti on silti kiimainen kuin sonni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo kannattaa lähteä suht. neutraalisti liikkeelle ja siitä sitten lisäillä kierroksia xD Ennen toteutusta on hyvä sanoa vaikka toi peppukehu kans, niin maaperä pehmenee.
Itseäni tuo ei kyllä koskenut, kun peppuni ei ole mitenkään silleen pyöreän mallinen et sitä kukaan noin kuvailis. Mutta kyllä munkin peppua kannattaa silti kehua, olen huomannut sen olevan kuin viherkasvi joka voi paremmin jos kehutaan, huomioidaan ja puhutaan kauniisti xD
Liikakastelu ja lannoitus voi tuhota viherkasvin, vaikka luulisi hemmottelevan sitä. Kaktus taas kestää vain karummassa ympäristössä. Miksi kasviksi nyt sattuu syntymään. Sivu.
No mun pepulle sopi tuo säännöllinen fiilistely! Karuihin oloihin en lähtisi kehoineni ollenkaan.
Mulla sama! Jokin suon kärpäsloukku tässä. Että varo vaan kaivattu, tiedä mitä sille uteliaalle rantakäärmeelle käy 😉 -kukkaishörhö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unelmaelämässäni saisin kyllä suunnilleen joka aamu seksiä.
Saada seksiä kuulostaa välineelliseltä. Minun unelmaelämässäni voitaisiin kaivatun kanssa nautiskella heti aamusta.
Juu meitä on moneen junaan, itse tosiaan unelmaelämässäni saisin usein aamuisin seksiä :) Voisin vaikka herätä siihen.
Mun unelmaelämässäni kaivattu voisi tosiaan tuhista lämpöisenä ja pehmeänä siinä vieressä vain osin peittonsa alla ilkialasti vielä kun heräisin. Peiton alta paistava alaston pyöreä takamuksensa saisi mieleni ja viettini heräämään välittömästi niihin alkukantaisimpiin tarpeisiin ja samalla suureen hellyyden ja rakkauden tunteeseen. Kääntyisin kiinni lusikk
Mua kiihottaa tää ajatuksena ihan hemmetisti. En tiedä kuitenkaan, mitä se olisi oikeesti koettuna. Voi olla, etten tykkäis lainkaan.
Minua yllättää, että mahdollisesti monetkaan ei välttämättä tykkäisi? Voi olla kuvitelmaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saada seksiä kuulostaa välineelliseltä. Minun unelmaelämässäni voitaisiin kaivatun kanssa nautiskella heti aamusta.
Juu meitä on moneen junaan, itse tosiaan unelmaelämässäni saisin usein aamuisin seksiä :) Voisin vaikka herätä siihen.
Mun unelmaelämässäni kaivattu voisi tosiaan tuhista lämpöisenä ja pehmeänä siinä vieressä vain osin peittonsa alla ilkialasti vielä kun heräisin. Peiton alta paistava alaston pyöreä takamuksensa saisi mieleni ja viettini heräämään välittömästi niihin alkukantaisimpiin tarpeisiin ja samalla suureen hellyyden ja rakkauden tunteeseen. Kääntyisin kiinni lusikk
Mua kiihottaa tää ajatuksena ihan hemmetisti. En tiedä kuitenkaan, mitä se olisi oikeesti koettuna. Voi olla, etten tykkäis lainkaan.
mulla oli kaivattuni kans just tällaista. Ja paljon muuta. Kaikkea. Ja hän tyydytti mut 100%. Mä sylin häneen ja hän suli minuun. Mut se ei riittänyt. T. Unissasuutelija
Kivaa iltaa ihanimmalle.
Kalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun unelmaelämässäni kaivattu voisi tosiaan tuhista lämpöisenä ja pehmeänä siinä vieressä vain osin peittonsa alla ilkialasti vielä kun heräisin. Peiton alta paistava alaston pyöreä takamuksensa saisi mieleni ja viettini heräämään välittömästi niihin alkukantaisimpiin tarpeisiin ja samalla suureen hellyyden
Mitä jäi puuttumaan?
Kaivattuni on kai "estynyt" ja minä jollain tavalla sulkeutunut introvertti. Toivoton taisto tai jotain. Ei ihme kun ei homma nyt oikein skulaa.
Vierailija kirjoitti:
jos mua niin kyllä
Haluatko tarkentaa
Vierailija kirjoitti:
Joo kannattaa lähteä suht. neutraalisti liikkeelle ja siitä sitten lisäillä kierroksia xD Ennen toteutusta on hyvä sanoa vaikka toi peppukehu kans, niin maaperä pehmenee.
Itseäni tuo ei kyllä koskenut, kun peppuni ei ole mitenkään silleen pyöreän mallinen et sitä kukaan noin kuvailis. Mutta kyllä munkin peppua kannattaa silti kehua, olen huomannut sen olevan kuin viherkasvi joka voi paremmin jos kehutaan, huomioidaan ja puhutaan kauniisti xD
Liki jokaisen naisen peppu on kaunis ja vielä luonnostaan pyöreä kaikin päin jos makaa kyljellään jalat koukussa. Yksikään heteromies, jolla on silmät, ei voi olla oikeastaan kiihottumatta sellaisesta näystä.
Molemmilla oli sinistä tänään, sulla tummansinistä, mulla raidallista : )
Välillä ihan alien olo kun menee ihmisten ilmoille, kaikki tuntuu joltain kulissilta tai näyttämöltä, kaikki vetää jotain roolia ja kaikki esittää, että tämmöstä sen kuuluukin olla. Ja mun silmin kaikki näyttää vaan joltain kummalliselta teatterilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä voi nyt olla sellainen typerän trolliavauksen veroinen kommentti, ehkä myös naiivi, mutta ihan vakavissani kysyn ja ihmettelen, etteikö jokainen nyt sentään joskus ole tuollaista kokenut? Jos siis ylipäänsä on esim. vakituisia suhteita ollut tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Tämä voi nyt olla sellainen typerän trolliavauksen veroinen kommentti, ehkä myös naiivi, mutta ihan vakavissani kysyn ja ihmettelen, etteikö jokainen nyt sentään joskus ole tuollaista kokenut? Jos siis ylipäänsä on esim. vakituisia suhteita ollut tietenkin.
Niin mitä tuohon nyt vastaisi. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liki jokaisen naisen peppu on kaunis ja vielä luonnostaan pyöreä kaikin päin jos makaa kyljellään jalat koukussa. Yksikään heteromies, jolla on silmät, ei voi olla oikeastaan kiihottumatta sellaisesta näystä.
No tämä on hyvä tietää, makasin tuollein exän kaverin edessä ja kun käännyin ihmettelin mitä se mun peppua juuttui niin katselemaan. Ilmeisesti tuosta kyse sit 🙊😅😁
Vierailija kirjoitti:
Molemmilla oli sinistä tänään, sulla tummansinistä, mulla raidallista : )
Tämä on ohi, mutta sivusta vaan totean näkevämme kaivatun kanssa aina sinisissä. Kerran tai kaksi nähnyt hänet siiviileissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämä on hyvä tietää, makasin tuollein exän kaverin edessä ja kun käännyin ihmettelin mitä se mun peppua juuttui niin katselemaan. Ilmeisesti tuosta kyse sit 🙊😅😁
Vain heteronaiset voi olla näin ymmärtämättömiä (viattomia) miesten tavasta katsella naista.