Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nii-i, kyllä se on ihan väärin ettei penetraatiota ole vielä tapahtunut. Panen kaiken toivoni tuohon vielään.
Ei ole väärin. Penet jotain on liian läheistä touhua
Nyt en tajunnu :D^^"
Kävästäisiinkö viikonloppuna vaikka Brysselissä? Tiedän hyvän suklaapuodin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillä mä mietin, et mitä sitten, jos rakkaus kaivattuun loppuu, jos ei ole enää puhuttavaa tai toinen ei halua enää jutella. Onko hölmöä rakastaa, kun ystävyyskin olis enemmän kuin toivottua tähän elämäntilanteeseen.
Miten se nyt loppuisi, kun on syntynyt rakastumisen lisäksi jo kiintymys, jota ryydittää vahva vetovoima? Kysyn vain.
Me ollaan kaivatun kanssa vielä suhteen intohimovaiheessa.
Mekin ollaan. Ei vain olla päästy vieläkään itse asiaan.
Juu, penetraatiota ei ole vielä tapahtunut😂
Muuta kyllä.
Mä en tiedä päästäänkö me kaivattuni kanssa ikuna tuonne asti, mut jos ei, niin ei.-ap
Vierailija kirjoitti:
Tulee finnejä. Ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillä mä mietin, et mitä sitten, jos rakkaus kaivattuun loppuu, jos ei ole enää puhuttavaa tai toinen ei halua enää jutella. Onko hölmöä rakastaa, kun ystävyyskin olis enemmän kuin toivottua tähän elämäntilanteeseen.
Miten se nyt loppuisi, kun on syntynyt rakastumisen lisäksi jo kiintymys, jota ryydittää vahva vetovoima? Kysyn vain.
Me ollaan kaivatun kanssa vielä suhteen intohimovaiheessa.
Mekin ollaan. Ei vain olla päästy vieläkään itse asiaan.
Juu, penetraatiota ei ole vielä tapahtunut😂
Muuta kyllä.
Mitä muuta? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Ikävä sinua H
Haisuli???
Vierailija kirjoitti:
Nii-i, kyllä se on ihan väärin ettei penetraatiota ole vielä tapahtunut. Panen kaiken toivoni tuohon vielään.
Saat homman kuulostamaan inseminaatiolta penetraatioinesi. Voin vakuuttaa, että se ei ole kovin vaikeaa. Moni osaa sen unissaankin.
Vierailija kirjoitti:
Eikä. Tämä täytyy olla kompa. Jotta paljastuisin täältä. Oikeata suklaata saa vaan
Olitko se sinä valkoisella Teslalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo kannattaa lähteä suht. neutraalisti liikkeelle ja siitä sitten lisäillä kierroksia xD Ennen toteutusta on hyvä sanoa vaikka toi peppukehu kans, niin maaperä pehmenee.
Itseäni tuo ei kyllä koskenut, kun peppuni ei ole mitenkään silleen pyöreän mallinen et sitä kukaan noin kuvailis. Mutta kyllä munkin peppua kannattaa silti kehua, olen huomannut sen olevan kuin viherkasvi joka voi paremmin jos kehutaan, huomioidaan ja puhutaan kauniisti xD
Liki jokaisen naisen peppu on kaunis ja vielä luonnostaan pyöreä kaikin päin jos makaa kyljellään jalat koukussa. Yksikään heteromies, jolla on silmät, ei voi olla oikeastaan kiihottumatta sellaisesta näystä.
No tämä on hyvä tietää, makasin tuollein exän kaverin edessä ja kun käännyin ihmettelin mitä se mun peppua juuttui niin katselemaan. Ilm
Nuorena tuli sekasaunottua ystävien kesken, tosin erään kerran jäin kahdestaan naisen kanssa jälkilöylyihin ja hän otti tuollaisen asennon. Siinä oli peppu tarjolla ja suora näkymä pillulle, olin jo aiemmin ollut ihastunut mutta en kunnolla uskaltanut mitään tehdä. Vaikka meinasi seisokki meinasi tulla välittömästi. Harmittaa hiukan etten tehnyt mitään, mutta olin niin kokematon ja vähän ujokin ehkä vielä... Mutta hetki ja näkymä syöpyi mieleeni ikuisesti.
Laita nainen taas vihjeitä, niin saadaan harhat liikkeelle.
Ikävä sinua, kullan kallis.
Vierailija kirjoitti:
Itkettää tänäänkin:(
Miksi🤗
Mikset ikinä paljasta? Olisi helppo reitti päästä alkuun. Et vain taida haluta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mut pääsit kopauttamaan ja haukkumaan, onko päivän työ nyt tehty 😅
Käsitit varmaan väärin 😅
Vähän joku sivusta lisäilee mutta mistä sitä tietää onko enää samasta muutenkaan. Eri juttuun muutenkin vastasin, enempi jos on jotain niin ei liittynyt asiaan. Ei pebakatseluja tässä esimerkissä.. :D
Ei tarvi olla noin nihkeä :/
Eikun se oli tarkentava selvennys vain kun sellainen voi löytyä jostain toisaalta, pitää vaan kurkottaa aika kauaksi. Meinasin sanoa ensin että kaivaa syvältä mutta.. en sitten. :I
Vierailija kirjoitti:
Mikset ikinä paljasta? Olisi helppo reitti päästä alkuun. Et vain taida haluta.
Mikä pitäisi paljastaa?
Vierailija kirjoitti:
Laita nainen taas vihjeitä, niin saadaan harhat liikkeelle.
S-mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mut pääsit kopauttamaan ja haukkumaan, onko päivän työ nyt tehty 😅
Käsitit varmaan väärin 😅
Vähän joku sivusta lisäilee mutta mistä sitä tietää onko enää samasta muutenkaan. Eri juttuun muutenkin vastasin, enempi jos on jotain niin ei liittynyt asiaan. Ei pebakatseluja tässä esimerkissä.. :D
Ei tarvi olla noin nihkeä :/
Eikun se oli tarkentava selvennys vain kun sellainen voi löytyä jostain toisaalta, pitää vaan kurkottaa aika kauaksi. Meinasin sanoa ensin että kaivaa syvältä mutta.. en sitten. :I
Aijaa, kuinka syvältä pitää kaivaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole väärin. Penet jotain on liian läheistä touhua
Nyt en tajunnu :D^^"
Et vai😂 tietenkin pää siellä on vähintään yhtä arveluttavaa🤣 nyt nauran liikaa omille jutuille.
Noniin pussailu ja lievä kopelointi ok
Itkettää tänäänkin:(