Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Seuraa paljastus.
A-mies täällä on naisen pepusta haaveillut tän päivää. Oon ihan tuskissani.
Paljastus päättyy.
Vierailija kirjoitti:
Seuraa paljastus.
Paljastus päättyy.
On A oikean vai ketjunimesi alkukirjain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraa paljastus.
Paljastus päättyy.
En ole tietoinen mistään ketjunimestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiivia on kyllä se että ajattelee alituiseen automaattisesti siten että kun joku vilkaisee tai tuijottaa persettä että kyse on heti jostain seksuaalisesta. Sama kuin se kun joku luo katseen silmiin niin se olis jotain äärettömän merkillistä.
Se on vain todellisuutta. Just kävi rannalla noin, että ystävän kanssa makoiltiin molemmat kyljellään naamat vastakkain juttelemassa, kun mun taakse meni lauma jotain miehiä. Kysyin kohta jutteluiden lomassa siltä ystävältäni, että kattooko noi miehet tuolla, ja hän vilkaisi sinne ja totesi, että joo, kattoo.
No ei siinä muuta ku asennon vaihto ja jutut jatkui! Se on elämää se, ei mitään sen kummempaa. Itse tykkään viettää aikaani mahdollisimman rauhallisissa paikoissa meren äärellä, vaikka ihan luonnossa voi sit eläimet välillä ahdistella :D
Niin ja tämä ei liity mihinkään ihmeen silmiin katsomisiin mitenkään. En ole ikinä luullut, että silmiin katsominen olisi jotain äärimmäisen merkillistä xD
Ei pepun katsominenkaan mitään äärimmäisen merkillistä ole - kuten ei seksuaalinen halu muutenkaan. Tietenkään. Mutta tosiaan naiivia kuvitella, ettei niitä seksuaalisia ajatuksia miehillä olisi.
Missähän mun dimangi oikein kuljeksii??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraa paljastus.
Paljastus päättyy.
En ole tietoinen mistään ketjunimestä.
Eli siis oikean.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo kannattaa lähteä suht. neutraalisti liikkeelle ja siitä sitten lisäillä kierroksia xD Ennen toteutusta on hyvä sanoa vaikka toi peppukehu kans, niin maaperä pehmenee.
Itseäni tuo ei kyllä koskenut, kun peppuni ei ole mitenkään silleen pyöreän mallinen et sitä kukaan noin kuvailis. Mutta kyllä munkin peppua kannattaa silti kehua, olen huomannut sen olevan kuin viherkasvi joka voi paremmin jos kehutaan, huomioidaan ja puhutaan kauniisti xD
Liki jokaisen naisen peppu on kaunis ja vielä luonnostaan pyöreä kaikin päin jos makaa kyljellään jalat koukussa. Yksikään heteromies, jolla on silmät, ei voi olla oikeastaan kiihottumatta sellaisesta näystä.
No tämä on hyvä tietää, makasin tuollein exän kaverin edessä ja kun käännyin ihmettel
Nuorena tuli sekasaunottua ystävien kesken, tosin erään kerran jäin kahdestaan naisen kanssa jälkilöylyihin ja hän otti tuollaisen asennon. Siinä oli peppu tarjolla ja suora näkymä pillulle, olin jo aiemmin ollut ihastunut mutta en kunnolla uskaltanut mitään tehdä. Vaikka meinasi seisokki meinasi tulla välittömästi. Harmittaa hiukan etten tehnyt mitään, mutta olin niin kokematon ja vähän ujokin ehkä vielä... Mutta hetki ja näkymä syöpyi mieleeni ikuisesti.
Naisena tulee heti mieleen, että tahalleen meni noin eteesi.
Mutta ketjun mukaan ei välttämättä, saattoi muuten vain tulla eteen esittelemään paikkoja :D Ja ihmetellyt, että katsooko muka joku.
Vierailija kirjoitti:
Laita nainen taas vihjeitä, niin saadaan harhat liikkeelle.
Laita sä vuorostas 😁
Gallup
Mitä haluat paljastaa?
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa iltaa kaivatulleni naiselle, sun kanssa ku sen sais viettää. Lähetän pitkät halit sulle.
Piiiitkät halit sullekkin.
Älä vihoittele enää, tule kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Toni 🥰
Tomi on parempi 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mut pääsit kopauttamaan ja haukkumaan, onko päivän työ nyt tehty 😅
Käsitit varmaan väärin 😅
Vähän joku sivusta lisäilee mutta mistä sitä tietää onko enää samasta muutenkaan. Eri juttuun muutenkin vastasin, enempi jos on jotain niin ei liittynyt asiaan. Ei pebakatseluja tässä esimerkissä.. :D
Ei tarvi olla noin nihkeä :/
Eikun se oli tarkentava selvennys vain kun sellainen voi löytyä jostain toisaalta, pitää vaan kurkottaa aika kauaksi. Meinasin sanoa ensin että kaivaa syvältä mutta.. en sitten. :I
Aijaa, kuinka syvältä pitää kaivaa?
Kyllä siitä useampi vuosi taitaa olla jo kuitenkin mutta menee vähän aiheen sivusta nyt kun moinen liittyy (kiinnittyy?) siihen mitä tässä EI nyt kommentoitu. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mut pääsit kopauttamaan ja haukkumaan, onko päivän työ nyt tehty 😅
Käsitit varmaan väärin 😅
"Hän oli sivusta joku naiivi. Ei kaikki ole. " Voiko tuon käsittää väärin. Millä tapaa minä olin naiivi, kun yllätin exäni kaverin peppuani pitkään tuijottelemasta. Ihmettelin vaan tilannetta. Yllätyin tilanteesta, koska hän on kaveri, vaikka peppuani on vilkaissutkin joka kerta kun esim kahvia nousen keittiössä ottamaan tai sohvalta nousen. Yllätyin miten avoimesti hän sen siinä sohvalla teki. Ja mietin mitähän mietti ja tuijotti. Tottahan tiedän flirtistä että jotain positiivisia ajatuksia hällä on, mut en ajatellut että ihan seksuaalisessa mielessä tuijotti. So what.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Mitä haluat paljastaa?
Sydämeni.. ikävä.
Hellästi ajatuksissani ihana sä, nopsajalka. Salava, koivu ja pihlaja. Tuli yhtäkkiä ikävä
Mun silmätpä kiittää, kun katselen sinua. Harmi että se tapahtuu niin harvoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo kannattaa lähteä suht. neutraalisti liikkeelle ja siitä sitten lisäillä kierroksia xD Ennen toteutusta on hyvä sanoa vaikka toi peppukehu kans, niin maaperä pehmenee.
Itseäni tuo ei kyllä koskenut, kun peppuni ei ole mitenkään silleen pyöreän mallinen et sitä kukaan noin kuvailis. Mutta kyllä munkin peppua kannattaa silti kehua, olen huomannut sen olevan kuin viherkasvi joka voi paremmin jos kehutaan, huomioidaan ja puhutaan kauniisti xD
Liki jokaisen naisen peppu on kaunis ja vielä luonnostaan pyöreä kaikin päin jos makaa kyljellään jalat koukussa. Yksikään heteromies, jolla on silmät, ei voi olla oikeastaan kiihottumatta sellaisesta näystä.
Minä makasin sohvalla ja vieressäni makas myös toinen nainen samassa asennossa, tosin minuun päin. En siinä mitenkään esitellyt paikkojani. Ja hän istui syrjemmällä. Mulla on selkävamma ja ainoa tapa rentouttaa selkä on kylkiasento. En esitellyt siinä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Mitä haluat paljastaa?
Tunteet olisi kiva paljastaa ja ehkä jopa jakaa. Koko päivän olen puntaroinut eri keinoja antaa hänelle jonkinlainen merkki.
Matias 💚