Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo kannattaa lähteä suht. neutraalisti liikkeelle ja siitä sitten lisäillä kierroksia xD Ennen toteutusta on hyvä sanoa vaikka toi peppukehu kans, niin maaperä pehmenee.
Itseäni tuo ei kyllä koskenut, kun peppuni ei ole mitenkään silleen pyöreän mallinen et sitä kukaan noin kuvailis. Mutta kyllä munkin peppua kannattaa silti kehua, olen huomannut sen olevan kuin viherkasvi joka voi paremmin jos kehutaan, huomioidaan ja puhutaan kauniisti xD
Liki jokaisen naisen peppu on kaunis ja vielä luonnostaan pyöreä kaikin päin jos makaa kyljellään jalat koukussa. Yksikään heteromies, jolla on silmät, ei voi olla oikeastaan kiihottumatta sellaisesta näystä.
Tämä sai nauramaan. Mun mies nimittäin usein illalla, kun ollaan menossa nukkumaan ja makaan kyljelläni selkä häneen päin, nostaa peittoani pepun kohdalta ja pyytää saada hetken ihailla. Tuo näkymä on kuulemma maailman kaunein. Olen tähän saakka luullut, että mieheni on mieltymyksiltään ehkä oudoin kaikista.. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unelmaelämässäni saisin kyllä suunnilleen joka aamu seksiä.
Saada seksiä kuulostaa välineelliseltä. Minun unelmaelämässäni voitaisiin kaivatun kanssa nautiskella heti aamusta.
Juu meitä on moneen junaan, itse tosiaan unelmaelämässäni saisin usein aamuisin seksiä :) Voisin vaikka herätä siihen.
Mun unelmaelämässäni kaivattu voisi tosiaan tuhista lämpöisenä ja pehmeänä siinä vieressä vain osin peittonsa alla ilkialasti vielä kun heräisin. Peiton alta paistava alaston pyöreä takamuksensa saisi mieleni ja viettini heräämään välittömästi niihin alkukantaisimpiin tarpeisiin ja samalla suureen hellyyden
Oon kyllä samaa mieltä että vois kysyä onko ok tai asiasta tulee jutella avoimesti ennen tuota. Tiedän yhden miehen joka työntyi tutun sisään hänen nukkuessaan ja se homma loppui siihen. Siis koko suhde. Koki sen loukkaavana ja öklönä. Meitä on erilaisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo kannattaa lähteä suht. neutraalisti liikkeelle ja siitä sitten lisäillä kierroksia xD Ennen toteutusta on hyvä sanoa vaikka toi peppukehu kans, niin maaperä pehmenee.
Itseäni tuo ei kyllä koskenut, kun peppuni ei ole mitenkään silleen pyöreän mallinen et sitä kukaan noin kuvailis. Mutta kyllä munkin peppua kannattaa silti kehua, olen huomannut sen olevan kuin viherkasvi joka voi paremmin jos kehutaan, huomioidaan ja puhutaan kauniisti xD
Liki jokaisen naisen peppu on kaunis ja vielä luonnostaan pyöreä kaikin päin jos makaa kyljellään jalat koukussa. Yksikään heteromies, jolla on silmät, ei voi olla oikeastaan kiihottumatta sellaisesta näystä.
No tämä on hyvä tietää, makasin tuollein exän kaverin edessä ja kun käännyin ihmettel
kiitos 😁
Mukavaa iltaa päiväunelleni
Vierailija kirjoitti:
Liian paljon yhtälöön kuulumattomia tekijöitä ja omituisia yhteensattumia. Emmeköhän me taas kohtaa. Omat ajatukseni hänestä ovat pelkästään positiivisia ja sellaisina ne tulevat säilymään aina.
mieheltä naiselle
🍂
Sama. 🤍 - sivulta miehelle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molemmilla oli sinistä tänään, sulla tummansinistä, mulla raidallista : )
Tämä on ohi, mutta sivusta vaan totean näkevämme kaivatun kanssa aina sinisissä. Kerran tai kaksi nähnyt hänet siiviileissä.
Sinä olet nähtävästi se, joka osaa kirjoittaa ja kaivattusi se, joka osaa lukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämä on hyvä tietää, makasin tuollein exän kaverin edessä ja kun käännyin ihmettel
Vain heteronaiset voi olla näin ymmärtämättömiä (viattomia) miesten tavasta katsella naista.
Hän oli sivusta joku naiivi. Ei kaikki ole. Kyllä mä sen tajuan, että tuollaisessa asennossa on katseltavaa vähän vaatimattomimmillakin peppugeeneillä, enkä esim. rannalla makaa kyljellään sellaisessa paikassa jossa ois miehiä takana katselemassa.
Itse tarkoitin pyöreällä pepulla sellaista joka on aina pyöreä ja oikeasti pyöreä. Asennoillahan saa pyöreyttä vaikka sitä ei niin oiskaan. Hyvin kuvaavaa kun menin Googleen etsimään kuvia pyöreistä pyllyistä, niin iso osa oli sellaisia poseerauksia mistä ei tiedä onko vai ei, kun mäkin saan sellasilla asennoilla luotua illuusion pyöreästä pepusta :D
Olit tänään erityisen nihkeä. Hyvä, jos edes katsoit päin.
Nää jutut täällä ei varsinaisesti helpota oloa.
Vierailija kirjoitti:
Vähän takaisin eilisiä vain. Kiintoisa tieto tämäkin (ympäristö) toki. 8]
Vierailija kirjoitti:
Nää jutut täällä ei varsinaisesti helpota oloa.
Pystyisin helpottamaan kaivattuni oloa monin tavoin. Ei se kyllä tätä kautta onnistu.
Hyvää alkuiltaa kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä eilen sitten tapahtui?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä eilen sitten tapahtui?
Vähemmän kuin kuvauksessa. Pieni mutta symmetrinen juttu siis.. ei sen kummempia. Ei ole kyseessä ainakaan, tapahtuahan on voinut vaikka mitä. :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä sai nauramaan. Mun mies nimittäin usein illalla, kun ollaan menossa nukkumaan ja makaan kyljelläni selkä häneen päin, nostaa peittoani
Ei oo outo ollenkaan! Mun exä teki tätä samaa ja kehui samaan tapaan. Kieltämättä onhan ne naisten peput mukavia katsella. Eri.
Vierailija kirjoitti:
Opelle pusuja. <3
Tänx. (Vaikkei osuiskaan ihan kohdilleen.)
Kurota vaan, ojentaudun vastaan.