Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!

Vierailija
02.06.2025 |

Kaipuu jatkuu 💘

Kommentit (35298)

Vierailija
33001/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unelmaelämässäni saisin kyllä suunnilleen joka aamu seksiä. 

Saada seksiä kuulostaa välineelliseltä. Minun unelmaelämässäni voitaisiin kaivatun kanssa nautiskella heti aamusta.

Juu meitä on moneen junaan, itse tosiaan unelmaelämässäni saisin usein aamuisin seksiä :) Voisin vaikka herätä siihen.

Mun unelmaelämässäni kaivattu voisi tosiaan tuhista lämpöisenä ja pehmeänä siinä vieressä vain osin peittonsa alla ilkialasti vielä kun heräisin. Peiton alta paistava alaston pyöreä takamuksensa saisi mieleni ja viettini heräämään välittömästi niihin alkukantaisimpiin tarpeisiin ja samalla suureen hellyyden ja rakkauden tunteeseen. Kääntyisin kiinni lusikkatyyppisesti ja löytäisin sormille koskettavaa sam

Kannattaa sopia tuosta etukäteen - muuten se on raiskaus jos penetroit ennen heräämistä. Sivusta

Vierailija
33002/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna nainen et mä annan sulle hellästi pitkään joskus. Joka aisti otettu huomioon. Meidän ihanat tuoksut ja ku nähdään ku toinen nauttii ja kaikki kosteus yms. ja sielujen yhteys. Pidetää pienet tauot ku mul o cooldown menossa, voin siinä samalla tehdä sulle muuta. Koko yö tai koko aika voitais nauttia kaikkien näiden vuosien edestä. <3

Onko iso penis?

ferraara kirjottaa kaikki mitä sylki suuhun tuo - vaikuttaa teini ikäisen mielikuvitukselta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33003/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surettaa tää palstailuun tuhlattu aika

Vierailija
33004/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välillä mä mietin, et mitä sitten, jos rakkaus kaivattuun loppuu, jos ei ole enää puhuttavaa tai toinen ei halua enää jutella. Onko hölmöä rakastaa, kun ystävyyskin olis enemmän kuin toivottua tähän elämäntilanteeseen.

Miten se nyt loppuisi, kun on syntynyt rakastumisen lisäksi jo kiintymys, jota ryydittää vahva vetovoima? Kysyn vain.

Vierailija
33005/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kurotan sinua kohti, mahtaisinkohan saada sinusta kiinni?k

Vierailija
33006/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna nainen et mä annan sulle hellästi pitkään joskus. Joka aisti otettu huomioon. Meidän ihanat tuoksut ja ku nähdään ku toinen nauttii ja kaikki kosteus yms. ja sielujen yhteys. Pidetää pienet tauot ku mul o cooldown menossa, voin siinä samalla tehdä sulle muuta. Koko yö tai koko aika voitais nauttia kaikkien näiden vuosien edestä. <3

Onko iso penis?

ferraara kirjottaa kaikki mitä sylki suuhun tuo - vaikuttaa teini ikäisen mielikuvitukselta

Cooldown menossa !!! Ei ole totta !!! 🤣🤣🤣

Vierailija
33007/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruikuttajat taas ruikuttaa.

Vierailija
33008/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välkkä yhessä, muttei kuitenkaan. 🙃

Joskus kauan sitten joo. Voi niitä hetkiä...

Vierailija
33009/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gallup : Etkö kyllästy ruikutukseesi ? Mitä luulet kyllästyykö kuulijat ? 

Vierailija
33010/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen sen jo et enköhän mä laita sulle viestiä tässä vielä. Ensi viikolla ehkä. Voitas pelata vaikka pelejä. Sitähän kaverit tekee

Ollaanko me kavereita kaivattuni kanssa, pohdin. /sivusta

Ei. Tunteet estää sen viimeistään. /sivusta

Eikö kahden ihmisen välinen rakkauskin perustu kaveruuteen / ystävyyteen. Ainakin itse toivoisin sen menevän niin. -tuo ensimmäinen sivusta-

Kyllä, ystävyyteen. /sivusta

Tai kuten mulla, ystävyyttäkin vahvempaan rakkauteen. Ystävät ovat rakkaita, mutta en pysty sitä pohjaa rinnastamaan mitenkään samaan kuin mitä rakkauden taustalla on. Vaikka mit

Ei mullakaan normaali ystävyys riitä parisuhteeseen. Mutta voihan niihin ystäviinkin ihastua tai rakastua, ei se ole lainkaan poikkeuksellista. Tarkoitin ehkä sitä, että olisi jotenkin surullista, jos kumppanin kanssa ei olisi kaveruutta tai ystävyyttä, että olisi joku muu järjestely tms. Välillä kun kuulee, miten joku tyyppi puhuu puolisostaan, tulee sellainen olo, ettei tuo kyllä ole ystävä puolisonsa kanssa, sillä niin ei kohdella ystäviä. Mut kai sellaiset suhteet on harvinaisia. /tuo ensimmäinen sivusta

Vierailija
33011/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup: Etkö kyllästy ruikuttamaan ruikuttamisesta?

Vierailija
33012/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kurotan sinua kohti, mahtaisinkohan saada sinusta kiinni?k

Sulla on pitkät raajat, joten olettaisin. Minussa taas on, mistä ottaa kiinni. Mihinhän eka tarttuisit?

Vierailija
33013/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En harrasta. Korkeintaan valitan ja silloinkin asiasta.

Vierailija
33014/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruikuttajat taas ruikuttaa.

Helpottaa sillä, kun lopetat ruikuttamisen.

Vierailija
33015/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä gallup-aihe: Mitä haluat pyytää kaivatultasi anteeksi?

Toivon vain etten ole aiheuttanut hänelle ongelmia.

Vierailija
33016/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välillä mä mietin, et mitä sitten, jos rakkaus kaivattuun loppuu, jos ei ole enää puhuttavaa tai toinen ei halua enää jutella. Onko hölmöä rakastaa, kun ystävyyskin olis enemmän kuin toivottua tähän elämäntilanteeseen.

Miten se nyt loppuisi, kun on syntynyt rakastumisen lisäksi jo kiintymys, jota ryydittää vahva vetovoima? Kysyn vain.

Me ollaan kaivatun kanssa vielä suhteen intohimovaiheessa.

Vierailija
33017/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitus linjalla olen

Vierailija
33018/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul on miljoona huolta mut syön tässä sipsiä ja jostain tuli vaan ajatus life is good. Semmosta..

Vierailija
33019/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unelmaelämässäni saisin kyllä suunnilleen joka aamu seksiä. 

Saada seksiä kuulostaa välineelliseltä. Minun unelmaelämässäni voitaisiin kaivatun kanssa nautiskella heti aamusta.

Juu meitä on moneen junaan, itse tosiaan unelmaelämässäni saisin usein aamuisin seksiä :) Voisin vaikka herätä siihen.

Mun unelmaelämässäni kaivattu voisi tosiaan tuhista lämpöisenä ja pehmeänä siinä vieressä vain osin peittonsa alla ilkialasti vielä kun heräisin. Peiton alta paistava alaston pyöreä takamuksensa saisi mieleni ja viettini heräämään välittömästi niihin alkukantaisimpiin tarpeisiin ja samalla suureen hellyyden ja rakkauden tunteeseen. Kääntyisin kiinni lusikk

Kannattaa sopia tuosta etukäteen - muuten se on raiskaus jos penetroit ennen heräämistä. Sivusta

voi Jeesus sentään. Eiköhän ihmiset osaa lukea toisiaan ihan livenä . 

Vierailija
33020/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa iltaa kaivatulleni naiselle, sun kanssa ku sen sais viettää. Lähetän pitkät halit sulle.

Ketju on lukittu.