Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Anna nainen et mä annan sulle hellästi pitkään joskus. Joka aisti otettu huomioon. Meidän ihanat tuoksut ja ku nähdään ku toinen nauttii ja kaikki kosteus yms. ja sielujen yhteys. Pidetää pienet tauot ku mul o cooldown menossa, voin siinä samalla tehdä sulle muuta. Koko yö tai koko aika voitais nauttia kaikkien näiden vuosien edestä. <3
Onko iso penis?
Vierailija kirjoitti:
Anna nainen et mä annan sulle hellästi pitkään joskus. Joka aisti otettu huomioon. Meidän ihanat tuoksut ja ku nähdään ku toinen nauttii ja kaikki kosteus yms. ja sielujen yhteys. Pidetää pienet tauot ku mul o cooldown menossa, voin siinä samalla tehdä sulle muuta. Koko yö tai koko aika voitais nauttia kaikkien näiden vuosien edestä. <3
Joo, käy. Laita viestiä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten voi hukata näin paljon aikaa jonkun sellaisen haikailuun, joka ei ole ollut edes luottamuksen arvoinen? Sekopäistä!
Toivottavasti et puhu minusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi hukata näin paljon aikaa jonkun sellaisen haikailuun, joka ei ole ollut edes luottamuksen arvoinen? Sekopäistä!
Oletko siis pettänyt kaivattusi luottamuksen? Mitä teit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko siis pettänyt kaivattusi luottamuksen? Mitä teit?
Menin torille puhumaan jaskaa :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unelmaelämässäni saisin kyllä suunnilleen joka aamu seksiä.
Saada seksiä kuulostaa välineelliseltä. Minun unelmaelämässäni voitaisiin kaivatun kanssa nautiskella heti aamusta.
Juu meitä on moneen junaan, itse tosiaan unelmaelämässäni saisin usein aamuisin seksiä :) Voisin vaikka herätä siihen.
Mun unelmaelämässäni kaivattu voisi tosiaan tuhista lämpöisenä ja pehmeänä siinä vieressä vain osin peittonsa alla ilkialasti vielä kun heräisin. Peiton alta paistava alaston pyöreä takamuksensa saisi mieleni ja viettini heräämään välittömästi niihin alkukantaisimpiin tarpeisiin ja samalla suureen hellyyden ja rakkauden tunteeseen. Kääntyisin kiinni lusikkatyyppisesti ja löytäisin sormille koskettavaa sam
Tämä on fantasiana ihana, mutta...
Sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun unelmaelämässäni kaivattu voisi tosiaan tuhista lämpöisenä ja pehmeänä siinä vieressä vain osin peittonsa alla ilkialasti vielä kun heräisin. Peiton alta paistava alaston pyöreä takamuksensa saisi mieleni ja viettini heräämään välittömästi niihin alkukantaisimpiin tarpeisiin ja samalla suureen hellyyden ja rakkauden tunteeseen. Kääntyisin kiinni lusikk
Ootpas ihana. Ota yhteyttä siihen naiseen
Mitähän sanoisin? Moikka, soittelin ihan vaan sillä, kun tuli tässä mieleen, että haluaisitko kenties herätyksen penetraatiolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun unelmaelämässäni kaivattu voisi tosiaan tuhista lämpöisenä ja pehmeänä siinä vieressä vain osin peittonsa alla ilkialasti vielä kun heräisin. Peiton alta paistava alaston pyöreä takamuksensa saisi mieleni ja viettini heräämään välittömästi niihin alkukantaisimpiin tarpeisiin ja samalla suureen hellyyden ja rakkauden tunteeseen. Kääntyisin kiinni lusikk
Mitähän sanoisin? Moikka, soittelin ihan vaan sillä, kun tuli tässä mieleen, että haluaisitko kenties herätyksen penetraatiolla?
Entä jos aloitat pyytämällä esim lasilliselle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unelmaelämässäni saisin kyllä suunnilleen joka aamu seksiä.
Saada seksiä kuulostaa välineelliseltä. Minun unelmaelämässäni voitaisiin kaivatun kanssa nautiskella heti aamusta.
Juu meitä on moneen junaan, itse tosiaan unelmaelämässäni saisin usein aamuisin seksiä :) Voisin vaikka herätä siihen.
Mun unelmaelämässäni kaivattu voisi tosiaan tuhista lämpöisenä ja pehmeänä siinä vieressä vain osin peittonsa alla ilkialasti vielä kun heräisin. Peiton alta paistava alaston pyöreä takamuksensa saisi mieleni ja viettini heräämään välittömästi niihin alkukantaisimpiin tarpeisiin ja samalla suureen hellyyden ja rakkauden tunteeseen. Kääntyisin kiinni lusikkatyyppisesti ja löytäisin sormille koskettavaa sam
Ai nam💕 Tätä justiin ois munkin unelmaelämässä. -sivuirmeliini
Välillä mä mietin, et mitä sitten, jos rakkaus kaivattuun loppuu, jos ei ole enää puhuttavaa tai toinen ei halua enää jutella. Onko hölmöä rakastaa, kun ystävyyskin olis enemmän kuin toivottua tähän elämäntilanteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko iso penis?
Erektiossa hieman isompi, kuin Kongon demokraattisessa tasavallassa keskimäärin. Sivusta
Joo kannattaa lähteä suht. neutraalisti liikkeelle ja siitä sitten lisäillä kierroksia xD Ennen toteutusta on hyvä sanoa vaikka toi peppukehu kans, niin maaperä pehmenee.
Itseäni tuo ei kyllä koskenut, kun peppuni ei ole mitenkään silleen pyöreän mallinen et sitä kukaan noin kuvailis. Mutta kyllä munkin peppua kannattaa silti kehua, olen huomannut sen olevan kuin viherkasvi joka voi paremmin jos kehutaan, huomioidaan ja puhutaan kauniisti xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kaivattu tietääkin et haluisin herätyksen nimenomaan penetraatiolla😁 Unelmaa unelmaa semmoi.
-toisivuirmeli
Vierailija kirjoitti:
Jos tietäisit, kuinka paljon kaipaan juuri nyt, ottaisit yhteyttä.
Ja jos tädillä olisi ..... niin se olisi setä.
Vierailija kirjoitti:
Välillä mä mietin, et mitä sitten, jos rakkaus kaivattuun loppuu, jos ei ole enää puhuttavaa tai toinen ei halua enää jutella. Onko hölmöä rakastaa, kun ystävyyskin olis enemmän kuin toivottua tähän elämäntilanteeseen.
Joskus tuokin on edessä.
Vierailija kirjoitti:
Joo kannattaa lähteä suht. neutraalisti liikkeelle ja siitä sitten lisäillä kierroksia xD Ennen toteutusta on hyvä sanoa vaikka toi peppukehu kans, niin maaperä pehmenee.
Itseäni tuo ei kyllä koskenut, kun peppuni ei ole mitenkään silleen pyöreän mallinen et sitä kukaan noin kuvailis. Mutta kyllä munkin peppua kannattaa silti kehua, olen huomannut sen olevan kuin viherkasvi joka voi paremmin jos kehutaan, huomioidaan ja puhutaan kauniisti xD
Liikakastelu ja lannoitus voi tuhota viherkasvin, vaikka luulisi hemmottelevan sitä. Kaktus taas kestää vain karummassa ympäristössä. Miksi kasviksi nyt sattuu syntymään. Sivu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus tuokin on edessä.
Näin varmaan palsta spedeillä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen sen jo et enköhän mä laita sulle viestiä tässä vielä. Ensi viikolla ehkä. Voitas pelata vaikka pelejä. Sitähän kaverit tekee
Ollaanko me kavereita kaivattuni kanssa, pohdin. /sivusta
Ei. Tunteet estää sen viimeistään. /sivusta
Eikö kahden ihmisen välinen rakkauskin perustu kaveruuteen / ystävyyteen. Ainakin itse toivoisin sen menevän niin. -tuo ensimmäinen sivusta-
Kyllä, ystävyyteen. /sivusta
Tai kuten mulla, ystävyyttäkin vahvempaan rakkauteen. Ystävät ovat rakkaita, mutta en pysty sitä pohjaa rinnastamaan mitenkään samaan kuin mitä rakkauden taustalla on. Vaikka miten tuntisin ystävyyttä ei se riitä millään pohjaksi parisuhteelle ja rakkauden tunteelle. Sivu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liikakastelu ja lannoitus voi tuhota viherkasvin, vaikka luulisi hemmottelevan sitä. Kaktus taas kestää vain karummassa ympäristössä. Miksi kasviksi nyt sattuu syntymään. Sivu.
No mun pepulle sopi tuo säännöllinen fiilistely! Karuihin oloihin en lähtisi kehoineni ollenkaan.