Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!

Vierailija
02.06.2025 |

Kaipuu jatkuu 💘

Kommentit (35298)

Vierailija
32961/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi tekee aamusta tahmean.

Vierailija
32962/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisin tarvinnut tänään kaivatun apua. Tai ehkei hän ois osannut auttaa, mut tuli vaan mieleen hetket, kun hän oli vielä kyselyetäisyyden päässä. Eikä kaikki ollut niin vakavaa, silloin ei tarvinnut miettiä mitä toiki nyt musta ajattelee, vaan vois olla vaan. Nyt kaikki on jotenkin kummallisesti ja oikeesti ihan väärin.

Tämä ei ole mukavaa. sivusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
32963/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unelmaelämässäni saisin kyllä suunnilleen joka aamu seksiä. 

Saada seksiä kuulostaa välineelliseltä. Minun unelmaelämässäni voitaisiin kaivatun kanssa nautiskella heti aamusta.

Vierailija
32964/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saada seksiä kuulostaa välineelliseltä. Minun unelmaelämässäni voitaisiin kaivatun kanssa nautiskella heti aamusta.

Juu meitä on moneen junaan, itse tosiaan unelmaelämässäni saisin usein aamuisin seksiä :) Voisin vaikka herätä siihen.

Vierailija
32965/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaapukkaunelmani, suklaahippusin, lakritsikuorrutuksella. Sinä kermaisen täyteläinen herkkuannos. Kuinka hyvääsi nuolisinkaan ja saisit kieleni kostean tuntea. 

Olet yhä vallannut ajatusteni kaikki lokerot. Vaikuttavasti.

Sinä vaikutusvaltainen hahmo.

Rakas.

Jos olisin tarpeeksi vaikutusvaltainen, tulisit nauttimaan ennen kuin sulaa. 🌊💘😘

Kutsun ei tarvitsisi olla sävyltään kovinkaan käskevä. Sulavasta nauttisin eniten.

Syksy on vielä kaukana joten mitään syyslauluja ei kaivata keskellä kesää, senkin tunnelmandroppaaja!

Ei pidä takertua sivuseikkoihin.

Vierailija
32966/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan. Olet ajatuksissani💕

Vierailija
32967/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu meitä on moneen junaan, itse tosiaan unelmaelämässäni saisin usein aamuisin seksiä :) Voisin vaikka herätä siihen.

Mun unelmaelämässäni kaivattu voisi tosiaan tuhista lämpöisenä ja pehmeänä siinä vieressä vain osin peittonsa alla ilkialasti vielä kun heräisin. Peiton alta paistava alaston pyöreä takamuksensa saisi mieleni ja viettini heräämään välittömästi niihin alkukantaisimpiin tarpeisiin ja samalla suureen hellyyden ja rakkauden tunteeseen. Kääntyisin kiinni lusikkatyyppisesti ja löytäisin sormille koskettavaa samalla niskaa pusutellen. Tuntisin hänen kostuvan ja jossain kohtaa keräilevän hieman tietoisuuttakin, samalla kun hänen huokailunsa paljastaisi nautinnon. Ennen hänen täyttä hereillä oloakaan olisin jo sisällään. 

Vierailija
32968/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä noita kannata hirveästi analysoida. Jokainen rakkaus on oma tarinansa. Ja olettaisin usein, se jota rakastaa, on myös pitemmän päälle se paras ystävä. Ja ennen kuin joku saa kiiman päälle että kyllä mulla vaan on ihan joku muu paras ystävä, ei kiinnosta! toinen sivusta

Vierailija
32969/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle... youtu.be/QrVt1tV503w?si=mqgI7FJBl156PZfp

Vierailija
32970/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään susta. 

Vierailija
32971/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauankohan olit siellä missä tavattiin, viikkoja, kuukausia vai miten.. kunhan mietin todennäköisyyksiä 

Vierailija
32972/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun unelmaelämässäni kaivattu voisi tosiaan tuhista lämpöisenä ja pehmeänä siinä vieressä vain osin peittonsa alla ilkialasti vielä kun heräisin. Peiton alta paistava alaston pyöreä takamuksensa saisi mieleni ja viettini heräämään välittömästi niihin alkukantaisimpiin tarpeisiin ja samalla suureen hellyyden ja rakkauden tunteeseen. Kääntyisin kiinni lusikkatyyppisesti ja löytäisin sormille koskettavaa sam

Ootpas ihana. Ota yhteyttä siihen naiseen

Vierailija
32973/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaapukkaunelmani, suklaahippusin, lakritsikuorrutuksella. Sinä kermaisen täyteläinen herkkuannos. Kuinka hyvääsi nuolisinkaan ja saisit kieleni kostean tuntea. 

Olet yhä vallannut ajatusteni kaikki lokerot. Vaikuttavasti.

Sinä vaikutusvaltainen hahmo.

Rakas.

Jos olisin tarpeeksi vaikutusvaltainen, tulisit nauttimaan ennen kuin sulaa. 🌊💘😘

Kutsun ei tarvitsisi olla sävyltään kovinkaan käskevä. Sulavasta nauttisin eniten.

Syksy on vielä kaukana joten mitään syyslauluja ei kaivata keskellä kesää, senkin tunnelmandro

Ei pidä takertua sivuseikkoihin.

mikä siinä on pääasia? Mullekin syyslaulusta tuli ekana mieleen syksy.. sivusta

Vierailija
32974/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunotar 😘

Vierailija
32975/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäköhän tässä särähti niin, että ansaitsee pelkkiä alapeukkuja? Juomu kulmien välissä? 

Ketju on täynnä mielensäpahoittaja PRO porukkaa, joiden mielestä esim. söpöksi kuvailu = ei kaunis, eli toisin sanoen ruma. 

Tuo on vain sun oma tulkintasi ja kertoo eniten susta itsestäsi. Mä luulen että alapeukut tuli siitä, että vastattiin kuin viesti olis ollut ihmettelijälle osoitettu. Siitä ei tykätä täällä, että leikitään toisen kaivattua. 

sivusta

Täh? Eihän tuo pitkä sepustus lainannut mitään viestiä, joten mihin se olisi ollut vastaus? :D

Se, jota sinä lainasit, vastasi toisen viestiin kuin kaivatulleen. Siitä hyvästä luultavasti hänen alapeukkunsa, joita tässä lainauksessa ihmettelee.

Sä vain leikkasit asiayhteyden pois, kun lainasit taas tälleen tunnistettavan omintakeisesti riitaa haastaaksesi :) eikö sulla oikeasti ole muuta elämää kuin hakemalla hakea riitaa ja haukkumisen aiheita vauvapalstalla?

Vierailija
32976/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välkkä yhessä, muttei kuitenkaan. 🙃

Vierailija
32977/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunotar 😘

Ja vapaa vielä!

Vierailija
32978/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain äänetkin toimimaan. 

Vierailija
32979/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emilia, jätetäänkö palsta tänään yhdessä? Eiköhän olisi jo sen aika?

Vierailija
32980/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään susta. 

💦

Ketju on lukittu.