Kanadan lisäksi Australia ja Uusi-Seelanti EU:n liitännäisjäseniksi! Mitä mieltä?
Tällainen juolahti mieleen. Siinä olisi jo aikamoinen porukka! Mitä mieltä ehdotuksestani?
Kommentit (18)
Kyllä se mulle käy. Australia on jo Euroviisuissa ni eihän se enää iso muutos olisi?
Ja Etelä-Korea ja Japani. Kaikki NATO maat kumppaneineen. Paitsi Trumpetti, kunnes valta vaihtuu.
Liberaalien demokratioiden täytyy pitää yhtä, kannatan. Hyvin ne mahtuisi kerhoon. Täytyy padota Kiinan kasvua.
Kyllä mä voisin USAnkin ottaa mukaan. Vaihtaisin vaikka Romaniaan.
Japani on liian iso maa. Siellä olisi eniten parlamentissa jäseniä. Täten Japani olisi EUn suvereeni johtaja. Se ei käy Saksalle ja Ranskalle.
Ehkä tuo olisi vähän liioittelua, trumpin kausi ei kestä ikuisesti. seuraaviin vaaleihin mennessä ei noista suunnitelmista mitään valmista tulisi.
Tilanteet maailmalla ja sodissa vaihtelevat aika nopeasti, paitsu punanaaapuri on ikuinen ongelma-
Britannia takaisin liitännäisenä, myös Islanti, Norja, Sveitsi, Andorra, Liechtenstein ja Monaco.
Miksei myös Taiwan ja Singapore. Tässähän oikein innostuu.
Trump hajottaa EUn ennen kuin hänen kautensa loppuu.
Vierailija kirjoitti:
EU olisi voinutkin päätyä riitaiseksi, jollei ensiksi Putin hyökkäämällä Ukrainaan olisi EU:ta yhdistänyt, ja päälle saatiin vielä Trumpin USA, mikä viimeistään sai EU:n rivit tiukkenemaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se mulle käy. Australia on jo Euroviisuissa ni eihän se enää iso muutos olisi?
Muutos olisi vasta se, että Somalia, Irak ja Afganistan otettaisiin EU:hun (vaikka suuri osa niiden väestöstä EU:n alueella asuukin).
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä voisin USAnkin ottaa mukaan. Vaihtaisin vaikka Romaniaan.
Niin, USA:sta ei tulisi ainakaan romanikerjäläisiä Suomeen.
Antikristuksen sanotaan nousevan johtamaan maailmaa Euroopasta käsin, niin pitää kait sitä jonkinlainen maailman "tournee" olla sitä ennen.
Eihän se mikään hyvä juttu ole.
Päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EU olisi voinutkin päätyä riitaiseksi, jollei ensiksi Putin hyökkäämällä Ukrainaan olisi EU:ta yhdistänyt, ja päälle saatiin vielä Trumpin USA, mikä viimeistään sai EU:n rivit tiukkenemaan.
Kiitos Putelle ja Trumpille, EU on entistä tiukempi kokonaisuus.
Sitäpaitsi, sekä Kiina, että Usa haluavat myydä EU-markkinoille tuotteita, suurimmalle talousalueelle.
Trumppi on niin id i oot ti, että uhittelee EU:lle
Vierailija kirjoitti:
Ehkä siinä olisi kuitekin vähän enemmän poliittista ja taloudellista muokkaamista, kuin pelkkä laulukilpailuihin osallistuminen.
The more the merrier