Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Tunnen sen jo et enköhän mä laita sulle viestiä tässä vielä. Ensi viikolla ehkä. Voitas pelata vaikka pelejä. Sitähän kaverit tekee
Mä toivoisin, et kaivattu laittais mulle wa-viestiä, niin tuntisin oloni vähemmän tyrkyksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos tietäisit, kuinka paljon kaipaan juuri nyt, ottaisit yhteyttä.
Työhommissa olen nyt kiinni ja lauantaina matkoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaapukkaunelmani, suklaahippusin, lakritsikuorrutuksella. Sinä kermaisen täyteläinen herkkuannos. Kuinka hyvääsi nuolisinkaan ja saisit kieleni kostean tuntea.
Olet yhä vallannut ajatusteni kaikki lokerot. Vaikuttavasti.
Sinä vaikutusvaltainen hahmo.
Rakas.
Jos olisin tarpeeksi vaikutusvaltainen, tulisit nauttimaan ennen kuin sulaa. 🌊💘😘
Kutsun ei tarvitsisi olla sävyltään kovinkaan käskevä. Sulavasta nauttisin eniten.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen sen jo et enköhän mä laita sulle viestiä tässä vielä. Ensi viikolla ehkä. Voitas pelata vaikka pelejä. Sitähän kaverit tekee
Ollaanko me kavereita kaivattuni kanssa, pohdin. /sivusta
Vierailija kirjoitti:
tunne ei kuole, vaikka toivo on kadonnut
Älä sure. Toivo löytyy kyllä. Ihan elävänä, toivottavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Tunteet estää sen viimeistään. /sivusta
Vierailija kirjoitti:
🐦🐥🌻🌱👋🏻
🦢🤍 ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäköhän tässä särähti niin, että ansaitsee pelkkiä alapeukkuja? Juomu kulmien välissä?
Ketju on täynnä mielensäpahoittaja PRO porukkaa, joiden mielestä esim. söpöksi kuvailu = ei kaunis, eli toisin sanoen ruma.Tuo on vain sun oma tulkintasi ja kertoo eniten susta itsestäsi. Mä luulen että alapeukut tuli siitä, että vastattiin kuin viesti olis ollut ihmettelijälle osoitettu. Siitä ei tykätä täällä, että leikitään toisen kaivattua.
sivusta
Täh? Eihän tuo pitkä sepustus lainannut mitään viestiä, joten mihin se olisi ollut vastaus? :D
Vierailija kirjoitti:
Pari kuukautta mennyt siitä kun laitoit yhtäkkiä viestiä, kyselit kuulumisia, halusit nähdä ja lupasit laittaa viestiä kunhan saat hoidettua sen tärkeän jutun alta pois. Toivottavasti et enää laita vaan annat tämän oksan katketa kokonaan.
🥺
Vierailija kirjoitti:
Sanaleikki ei tainnut avautua.
Ei tietenkään. Ei niitä kukaan tajua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kahden ihmisen välinen rakkauskin perustu kaveruuteen / ystävyyteen. Ainakin itse toivoisin sen menevän niin. -tuo ensimmäinen sivusta-
Unelmaelämässäni saisin kyllä suunnilleen joka aamu seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Illalla ois parempi tai päivällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kahden ihmisen välinen rakkauskin perustu kaveruuteen / ystävyyteen. Ainakin itse toivoisin sen menevän niin. -tuo ensimmäinen sivusta-
Kyllä, ystävyyteen. /sivusta
Vierailija kirjoitti:
Hyvä jos jaksan sängystä nousta. Sitten sopisi, jos herää myöhään ja on aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä on ehdotettu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Illalla ois parempi tai päivällä.
On nekin kiva, mutta kuten kirjoituksesta voi päätellä niin aamulla haluaisin usein
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä jos jaksan sängystä nousta. Sitten sopisi, jos herää myöhään ja on aikaa.
Eihän siinä tarvikaan sängystä nousta, vaan vasta sen jälkeen hyvällä fiiliksellä uuteen päivään xD
Jos tietäisit, kuinka paljon kaipaan juuri nyt, ottaisit yhteyttä.