Ylipainoinen mies laihdutuskuurilla jatkoon vai ei?
Jos tapaat täydellisen miehen, mutta hän on ylipainoinen, joka on laihdutuskuurilla, suostutko olemaan hänen kanssaan parisuhteessa, vai pitääkö hänen olla tavoitteessaan ennen suhdetta?
Kommentit (16)
No ei tarvitse jos on täydellisen painoinen. Terveytensä takia toki toivon, että pyrkii normaalipainoon.
Kuuri loppuu heti kun on vakkaripimppi. Ainoa motiivi laihduttaa.
Kunhan sanoo.
Sun pitäisi nyt miettiä onko sillä niin väliä että on ylipainoa? Se on se kysymys.
Vierailija kirjoitti:
No ei tarvitse jos on täydellisen painoinen. Terveytensä takia toki toivon, että pyrkii normaalipainoon.
Siis ei tarvitse jos on täydellinen. En tiedä mistä tuo painoinen tuonne lipsahti 😅
Todennäköisesti ukolla on läskiä, koska on istunut puolet elämästään palstoilla haukkumassa naisia ja muita ihmisiä. EI JATKOON. Olen jo elämässä oppinut, että läskeillä on muutakin vikaa, useimmiten luonteessa!
Tietysti suostuisin, jos mies olisi muuten sopiva.
Naiset etsivät miehestä valmista pakettia, eivät keskeneräistä.
Kuurihan tarkoittaa sitä, et kuurin jälkeen alkaa paluu alkuperäiseen tilanteeseen. Ei kuulosta kovin houkuttelevalle.
Harva pystyy laihduttamaan niin, että myös pysyy siinä tavoitepainossaan. Vissiin vain 2 % onnistuu olemaan lihomatta kiloja takaisin.
En laskisi mitään sen kuurin varaan, jollei hän kelpaa nykyisellään tai vaikka vähän lihavampanakin.
Itse jouduin suhteeseen vaikken kelvannut miehelle sellaisena kuin olin. Ei kyllä mieskään ollut edes kropaltaan mikään hyvä, mutta olisi ollut ihan ok kunnes selvisi totuus. Etsiköön sitä mieleistään, niin teen minäkin.
Kysymys kuuluu pystyisitkö seurustelemaan ja hyväksymään hänet nykyisessä painossa? Jos pystyt kannataa jatkaa. Jos et, niin lopeta heti.
En pitäisi häntä haluttavana, joten ei.
No voihan se olla lihonut lääkityksen takia, tai kilppari reistailee.
Stressiä ja unettomuutta niin ei voi laihtua.
ei se aina johdu syömisistä!!
Puolisoni on ollut koko suhteemme ajan (yli 10v) ylipainoinen laihdutuskuurilla oleva mies. Ei se ole minua koskaan haitannut, nyt ehkä vähän kun ikää tulee lisää ja terveysriskit kasvaa koko ajan, joten siltä osin olen vähän huolissani.
Miksi kysyt?