Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Niin tai näin, omista tunteistani käsin kirjoitan.
Vierailija kirjoitti:
Täällä ollaan, kunnes jompikumpi tai molemmat luovuttaa.
Jep
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku muu kyllä on kiinnostunut jos ei juuri se. Eikö kiinnostuksen puute toimi minkäänlaisena karkottimena, jos se ei ole kiinnostunut niin ette tietenkään edes sopisi yhteen. Jos ei syty molemmin puolin, se toinen on myös sinulle täysin väärä henkilö. Mitä nopeammin sen myöntää, sitä nopeammin on oikean henkilön luona.
Ihmismieli vaan on taitava keksimään selityksiä sen puolesta, että se toinen on kiinnostunut vaikka minkäänlaista merkkiä ei ole nähtävillä.
Myös toisinpäin. Oon monesti vasta paljon myöhemmin tajunnut, et ai se olikin kiinnostunut, kun itsellä on ollut niin huono itsetunto, et ajattelin, ettei kukaan vois musta kiinnostuu miehenä eikä yleensäkään ihmisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisinaan luulen, et mun kaivattu ei ees ole ujo, mut koitan vaan sillä selittää itselleni sen, miksei hän ota yhteyttä.
Ujotkin miehet ottaa yleensä yhteyttä tai yrittää jotenkin lähentyä, jos kiinnostaa
Allekirjoitan ihan täysin. Se onkin eri asia mitä sitten tapahtuu. Öitä.
Asia, jota ette mistään voi tietää, sillä ne kiinnostukset eivät tule ilmi, joista ei kerrota. En lakkaa ihmettelemästä, miksi ette naisetkin vaan ota härkää sarvista ja ota selvää itse. Selviää helposti, että kiinnostaako, eikä tarvitse vuosikausia arvailla. Kiinnostus voi myös herätä siitä, vaikka aikaisemmin ei olisi ollut, kun kysymys pakottaa pohtimaan suhtautumistaan kysyjään. Tai pääsee irti turhista kuvitelmista. Ehkä mies57 on kuitenkin oikeassa pitäessään naisia heikompina. Ketjun naiset ainakin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisinaan luulen, et mun kaivattu ei ees ole ujo, mut koitan vaan sillä selittää itselleni sen, miksei hän ota yhteyttä.
Ujotkin miehet ottaa yleensä yhteyttä tai yrittää jotenkin lähentyä, jos kiinnostaa
Sillä ajatuksella voi sitten odotella hamaan tappiin saakka tekemättä itse mitään. 👍
Vierailija kirjoitti:
Mietittekö koskaan miksi elämä heitti hänet eteenne?
Nooo en oo silleen miettinyt muuten kuin että hän on hyvä tienviitta ja ruumiillistuma siitä mitä haluan :)
Et jos jotain niin elämä näyttänyt että sellaisiakin ihmisiä on olemassa! Siis sellaisia kuin hän. Toiveikasta.
Olet paljon enemmän kuin viehättävä ja taidat tietää sen itsekin. Pelkään, että siivet sulaa jos erehdyn liian lähelle.
Hyvää yötä täältä turvavälin takaa 💞
Vierailija kirjoitti:
Joku muu kyllä on kiinnostunut jos ei juuri se. Eikö kiinnostuksen puute toimi minkäänlaisena karkottimena, jos se ei ole kiinnostunut niin ette tietenkään edes sopisi yhteen. Jos ei syty molemmin puolin, se toinen on myös sinulle täysin väärä henkilö. Mitä nopeammin sen myöntää, sitä nopeammin on oikean henkilön luona.
Näinhän se on. Vihdoinkin joku kirjoittaa auki sen mitä olen useaan otteeseen sanonut itsepintaisille, jotka väkisin ovat yrittäneet vakuuttaa tietävänsä puolestani paremmin kuka sopisi minulle.
Ystävällisyys ja kohteliaisuus taasen ovat eri juttu. Olen varsin kykenevä vuorovaikutukseen ja viihtymään seurassa sekä olemaan kiinnostunut ja empaattinen ilman, että kyse olisi ihastumisesta. Kuka edes olettaa jutustelun olevan osoitus suuremmista tunteista? Useimmiten on kyse jokapäiväisestä ja arkisesta sosiaalisuudesta ja kuulumisten vaihtamisesta. sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä ajatuksella voi sitten odotella hamaan tappiin saakka tekemättä itse mitään. 👍
Aloitejankkarin pakotusta. Yrittää vaikuttaa miehiin.
Kuningatar Viktorian väitetään sanoneen sulje silmäsi ja ajattele Englantia, kun hovinainen valitteli miehensä öisiä vierailuja hänen vuoteessaan.

Ajatelkaa, kun kaipaisitte 20 vuotta ja sitten saisitte jotain kautta tietää, että kaikki olisikin ollut mahdollista, jos olisitte vain tehneet jotain. Tähän se odotettava "no ei olisi ollut sen arvoista jos olisi joutunut itse tekemään aloitteen" yms. copiumit
Vierailija kirjoitti:
Tiedät, mistä löydyn. Hyvää yötä.
Tiedän. Kaivattuni löytyy tuosta vasemmalta rintakehän tuntumasta. Kulkee kätevästi mukana joka paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ujot ei kiinnosta.
Nimenomaan kiinnostaa. On parhautta!
Monikaan ei ole ujo, kun heitä kohdellaan oikein.
Aitoja ujoja ovat INFP-persoonat. Jos spottaat ihmisen jolla on paljon stooria reservissä, niin olet kohdannut AIDON ujon. Kaikki muut ovat vain eri tyyppisiä introvertteja.
Mä ainakin vaan kaipaan. Se on jännä tunne, mut kaipaan nyt kun kerran sellainen olo on. On aivan varmaa että jonain päivänä se on ohi niin kuin kaikki on.
Toinen etunimi alkaa ämmällä/emmällä/m:llä, jos mennään etunimien oikeassa järjestyksessä, kutsumanimi ei ole ensimmäinen, naisesta kirjoitan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Allekirjoitan ihan täysin. Se onkin eri asia mitä sitten tapahtuu. Öitä.
Asia, jota ette mistään voi tietää, sillä ne kiinnostukset eivät tule ilmi, joista ei kerrota. En lakkaa ihmettelemästä, miksi ette naisetkin vaan ota härkää sarvista ja ota selvää itse. Selviää helposti, että kiinnostaako, eikä tarvitse vuosikausia arvailla. Kiinnostus voi myös herätä siitä, vaikka aikaisemmin ei olisi ollut, kun kysymys pakottaa pohtimaan suhtautumistaan kysyjään. Tai pääsee irti turhista kuvitelmista. Ehkä mies5
Mies50000v on itse ollut koko ikänsä ketjussa, joten todistaa vain miesten heikkoudesta sun logiikalla
Hyvää yötä ihanimmalle. Oot rakas.
Kalle