Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Kalleimalle kauneimmat, suukkonen siihen ihanan hymynkareen tuntumaan
nuku hyvin
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä ketään, joka olisi saanut juttua etenemään kaivatun kanssa? Oletteko jo naimisissa
Onpa söpö ajatus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä vaan että vastaa niin kaikki lukijat ei luule että kaikki kaipaajat on tai ajattelee asioista kuten te :)
Mielipiteitään nekin vaan kertoo.Luulisin, että me muutkin pystymme arvioimaan viestit ilman ,että pitäisi aina kertoa mitä mieltä itse on.
Sama oikeus täällä on kaikilla mielipiteensä esittämiseen, ei sunkaan tässä tarvitsisi kertoa mitä mieltä siitä olet. Ihan omalla logiikallasi siis, elä ja anna elää. Ei sun yksityinen ketju tämä.
Ei todella mutta ilmapiiri muuttuu negatiiviseksi kun, joku lyttää aina muiden mielipiteet.Eikö voi vain lukea tai käyttää sitä alapeukkua jos on aivan toista mieltä.Mut joo, tätä samaa tää on aina.
Ite sä tässä nyt lyttäät muita viesti toisensa perään :D anna olla jo
Toinen hymy toden sanoi. Tyhjä arpa. Kannatti silti yrittää raaputtaa sun pintaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä totaaliroska sulle.
Sellaisena pysyt, huutele mitä huutelet.
Vaikka hymyilen sinulle, en ole tyhmä tai ihastunut sinuun.
Vierailija kirjoitti:
Aika moni täälläkin saattaa olla aika epätoivoinen. -sivusta-
mitäpä lottoat, ovatko epätoivoiset, siis sellaiset, jotka eivät saa seuraa vaikka haluaisivat, jonkun kaivattuja? Tuskin.
Eivät varmasti ole. Vanha viisaus: kaivatut ja kaipaajat on eri henkilöitä ja ketjussa on ne jälkimmäiset
Pitänee potkia vähän persiille. Ellet sitten noudata tässäkin jotain kolmen päivän säännöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä ketään, joka olisi saanut juttua etenemään kaivatun kanssa? Oletteko jo naimisissa
En minä ainakaan ja syy on juuri se, että olemme jo naimisissa.
Surullinen tarina. Niin täälläkin.
Me ei olla yhdessä. Vaikka ollaan molemmat oltu täällä. Syitä: ikäero, erit arvot, paikka jossa tavattu ei sopiva romanttisen suhteen muodostamiseen, ei nähdä, varattuus (toinen meistä), eri paikkakunnat. Ja siltikin voin sanoa molemman puolesta, että oltiin kiinnostuneita jännällä tavalla, pidettiin toisiamme mielenkiintoisina, meillä oli se katseyhteys, viihdyttiin toistemme seurassa jne. Jotkut polut risteävät ja siinä risteyskohdassa voi olla hyvä olla, mutta pakko on joskus jatkaa omaa reittiä. Näin meillä. <3 Hänelle.
Mietittekö koskaan miksi elämä heitti hänet eteenne?
Vierailija kirjoitti:
Täällä ollaan, kunnes jompikumpi tai molemmat luovuttaa.
Tai menettää kiinnostuksensa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä totaaliroska sulle.
Sellaisena pysyt, huutele mitä huutelet.
Mikä paholainen sua oikein riivaa? Taisin välttyä paljolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä vaan että vastaa niin kaikki lukijat ei luule että kaikki kaipaajat on tai ajattelee asioista kuten te :)
Mielipiteitään nekin vaan kertoo.Luulisin, että me muutkin pystymme arvioimaan viestit ilman ,että pitäisi aina kertoa mitä mieltä itse on.
Sama oikeus täällä on kaikilla mielipiteensä esittämiseen, ei sunkaan tässä tarvitsisi kertoa mitä mieltä siitä olet. Ihan omalla logiikallasi siis, elä ja anna elää. Ei sun yksityinen ketju tämä.
Ei todella mutta ilmapiiri muuttuu negatiiviseksi kun, joku lyttää aina muiden mielipiteet.Eikö voi vain lukea tai käyttää sitä alapeukkua jos on aivan toista mieltä.Mut joo, tätä samaa tää on aina.
Ite sä tässä nyt lyttäät muita viesti
Eli jos mainitsee negailijasta ,tulee sanojasta negailija.No hyvä, teillä on aivan saata..n typerät mielipiteet melkein joka asiaan. Noin,hyvää illan jatkoa.Kiva kun asia selvisi teidän ymmärtämällä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä ollaan, kunnes jompikumpi tai molemmat luovuttaa.
Tai menettää kiinnostuksensa
Sulla nyt heittää sekunnissa kaikki ylösalaisin.
Vierailija kirjoitti:
En. Ihmisiä tulee ja menee, sattumaa kaikki kohtaamiset
Vierailija kirjoitti:
Vaikka hymyilen sinulle, en ole tyhmä tai ihastunut sinuun.
Varmasti kannattaa rajoittaa hymyilyä kun se tuottaa noin paljon epävarmuutta. Miksi sinun tarvitsee selittää toiselle hymyilysi motiiveja tai arvailla miten joku sen tulkitsee.
Vierailija kirjoitti:
Mä en taida uskoa, et sillä tapaamisella ois joku elämää suurempi tarkoitus, vaikka välillä tuntuu, et tää rakkaus on elämää suurempi. Sattuma. Ja ihana sellainen.
Kristallipalloinen näytä minulle ohimenevä vilahdus kaivatustain, heijasta se seinälle, mitä en voi sanoa hälle.