Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaa, kun kaipaisitte 20 vuotta ja sitten saisitte jotain kautta tietää, että kaikki olisikin ollut mahdollista, jos olisitte vain tehneet jotain. Tähän se odotettava "no ei olisi ollut sen arvoista jos olisi joutunut itse tekemään aloitteen" yms. copiumit
Jossittelua. Samalla voi myös jossitella, oliko kuitenkaan kyse mahdollisuudesta, jos kumpikaan ei uskaltautunut tekemään aloitetta.
Vierailija kirjoitti:
Olet paljon enemmän kuin viehättävä ja taidat tietää sen itsekin. Pelkään, että siivet sulaa jos erehdyn liian lähelle.
Hyvää yötä täältä turvavälin takaa 💞
👋🏻💞 Hyvää yötä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksette vain kirjoita paperilappuun sähköpostiosoitetta ja puhelinnumeroa.. Ehkä joku saateviesti.. Sitten vain lyö sen henkilölle kouraan, jota salaa rakastaa kun hänet jossain näkee.. Säilyttää vaikka lompakossa.. Ei pidä puhua mitään.. Helppoa..
Naurahdin tälle.Olen oikeasti ollut aikeissa tehdä tämän.Hän sai alkuaikoina meikäläisen pään totaalisesti sekaisin.Nähtiin ohimennen muutaman kerran viikossa ja hormonit hyrräsivät siihen malliin, että kirjoitin lapulle numeroni.Olin jo antamassa lappua, mutta sitten peräännyin, kun aloin miettiä, josko olinkin kuvitellut kaiken.
Vatsanpohjasta kouraisi epätoivon aalto - jos tämä olikin sinulta.
Sivusta
Tiedä vaikka olisi, mutta olen tuon jo joskus aiemmin omalle kaivatulle kertonut. Muistan hetken elävästi: olin työhuoneessa ja oven takaa kuului kaivatun ääni, kun hän sanoi jollekulle: Jessss. Sillä välin taistelin itseni kanssa, menisinkö antamaan lapun. Ja se ääni! Hänellä on heittämällä kaunein ääni. Nyt ja aina.
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaa, kun kaipaisitte 20 vuotta ja sitten saisitte jotain kautta tietää, että kaikki olisikin ollut mahdollista, jos olisitte vain tehneet jotain. Tähän se odotettava "no ei olisi ollut sen arvoista jos olisi joutunut itse tekemään aloitteen" yms. copiumit
Yks Hanna olis ainakin saanut mut 20 vuotta sitten, jos olis vain silloin sitä halunnut ja ilmaissut sen jotenkin. Tilanteet kuitenkin muuttuvat. Naisten perusvirhe on, että he kuvittelevat olevansa 10 - 20 vuotta myöhemmin avioeron ja lasten saamisen jälkeen yhtä puoleensavetäviä kuin mitä olivat aikoinaan nuorina lapsettomina sinkkuina.
Vierailija kirjoitti:
Siis kyllä mä olen koko ajan tiennyt että se olis mahdollista. Itse mä olen hänet torjunut eikä toisinpäin. Ei mulla tossa mitään ällisteltävää siis olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yks Hanna olis ainakin saanut mut 20 vuotta sitten, jos olis vain silloin sitä halunnut ja ilmaissut sen jotenkin. Tilanteet kuitenkin muuttuvat. Naisten perusvirhe on, että he kuvittelevat olevansa 10 - 20 vuotta myöhemmin avioeron ja lasten saamisen jälkeen yhtä puoleensavetäviä kuin mitä olivat aikoinaan nuorina lapsettomina sinkkuina.
Te miehet siis pysytte yhtä puoleensavetävinä, hah.
Vierailija kirjoitti:
Mistä taas tuulee? Olet kyllä tuuliviiri.
Huoleton? Kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä totaaliroska sulle.
Sellaisena pysyt, huutele mitä huutelet.
Mikä paholainen sua oikein riivaa? Taisin välttyä paljolta.
Eikö tuo kerro itsestäsi että tulkitset kaivattusi sanovan sinulle täällä näin. Eli kaivattu taisi säästyä. Eri
Joku ilkeilee mulle. Vastaa siis rumasti viesteihini. Ehkä sitten joku trollailee. En tosin ymmärrä, mitä mieltä kenelläkään on tarkoituksellisesti pahoittaa ihmisten mieliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo kerro itsestäsi että tulkitset kaivattusi sanovan sinulle täällä näin. Eli kaivattu taisi säästyä. Eri
Joku ilkeilee mulle. Vastaa siis rumasti viesteihini. Ehkä sitten joku trollailee. En tosin ymmärrä, mitä mieltä kenelläkään on tarkoituksellisesti pahoittaa ihmisten mieliä.
Lue tää koko ketju. Mieti sen jälkeen millaista vuorovaikutuksesi on. Oletko miellyttävä ja positiivinen ihminen, jonka seurassa viihtyy?
Yritin pikään ottaa yhteyttä kunnes lopulta sain vastauksen. Kielteinen, mutta selkeä vastaus, vastaus, jota kunnioitan vaikkei mieluinen ollutkaan, elämä jatkuu ja toivottavasti minäkin sen myötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lue tää koko ketju. Mieti sen jälkeen millaista vuorovaikutuksesi on. Oletko miellyttävä ja positiivinen ihminen, jonka seurassa viihtyy?
Reagoin siihen, mitä toinen ensin sanoi. On älytöntä tehdä kokonaisvaltaisua analyysejä muutaman virkkeen perusteella. Mukavaksi minua on sanottu, ja aika moni viihtyy seurassani. Mutta eipä tuolla ole väliä, mitä mieltä joku random minusta on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule, sama miestyyppi ei kiinnosta 20 vuoden päästä. Voit olla rauhassa ihan mitä tahansa, koska sinusta on kasvettu ja muututtu ulos jo aikoja sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kyllä mä olen koko ajan tiennyt että se olis mahdollista. Itse mä olen hänet torjunut eikä toisinpäin. Ei mulla tossa mitään ällisteltävää siis olisi.
No niin, taas joku ketjussa kaipaava tunnustaa torjuneensa kaivattunsa ja silti kaipaavansa!
Sivuhuomio
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisinaan luulen, et mun kaivattu ei ees ole ujo, mut koitan vaan sillä selittää itselleni sen, miksei hän ota yhteyttä.
Ujotkin miehet ottaa yleensä yhteyttä tai yrittää jotenkin lähentyä, jos kiinnostaa
Sillä ajatuksella voi sitten odotella hamaan tappiin saakka tekemättä itse mitään. 👍
Aloitejankkarin pakotusta. Yrittää vaikuttaa miehiin.
Mitä ihmeen aloitejankkarin pakotusta? :D Olette huvittavia.  
Kyllä mä olen elämässäni lähestynyt poikia/miehiä kenestä olen ollut kiinnostunut, ja vaikka nykyään ei tulisi mieleenkään, niin ei kiinnosta asiasta jankata. Saati yrittää vaikuttaa kehenkään, sillä KIINNOSTUNUT toimii kyllä itse. Eli siinä ei mitkään mun vaikuttamiset paina eikä pidäkään painaa. Joko nappaa tai ei. 
Et sä tykkää must ;( no eipähän tarvi haaveilla. Miehelle töihin tällaiset terveiset.
Vierailija kirjoitti:
Mietittekö koskaan miksi elämä heitti hänet eteenne?
Universumi: "tässä on nainen, jonka ääni on korvillesi ihana, silmät magneetteina sinun silmille, kosketus... Ai mutta, hän on varattu, perheellinen, ha ha!"
Eihän se ketuttaisi, jos olisi niitä, jotka kokee ihastumisia niin usein, ettei sormet riitä pysymään laskuissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katselin vanhoja kuvia koneelta. Siellä olit sinäkin ~15 vuotta nuorempana ja suu korvissa. (Ei tosin ole minun ottamani kuva.) Näen nykyään liian harvoin ihanan hymysi. No, ylipäänsä näen sinut liian harvoin.
Mulla ei oo syytä hymyillä. Enkä valitettavasti halua nähdä, syy siihen miksi et nää, etkä tule näkemään. Piste.
Miten tuntuukaan, ettei aloittaja osoittanut viestiään sulle🤭